Ik vind de meeste eigenlijk een beetje mehquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 20:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hun top, wanneer jij zou zeggen dat die is.
waar is die 2nutz kneusjequote:Op dinsdag 15 oktober 2024 20:54 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Heel veel sukkeltjes met rugzakken hier
paling voornamelijkquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 20:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben je ook een visser van mensen?
nouja zegquote:
Pardonquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 21:24 schreef Aberkullie het volgende:
Wat doet @:Mortaxx hc laatste tijd he
Erg jammer ja. Juffie aanduwen en hij denkt meteen dat hij het heeft gemaakt!!quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 21:24 schreef Aberkullie het volgende:
Wat doet @:Mortaxx hc laatste tijd he
hc betekent high class, geen hoog catherijnequote:
Ik ben een man van het volkquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 21:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
hc betekent high class, geen hoog catherijne
Sow danquote:
Nu jullie allemaal nog.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 21:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Erg jammer ja. Juffie aanduwen en hij denkt meteen dat hij het heeft gemaakt!!
pardonquote:
Ik denk dat we maar eens moeten concluderen dat jij helemaal geen juffie hebt inderdaad.quote:
what the actual fuckquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 22:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik denk dat we maar eens moeten concluderen dat jij helemaal geen juffie hebt inderdaad.
Misschien zo'n seksrobot ofzo
😂quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 22:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik denk dat we maar eens moeten concluderen dat jij helemaal geen juffie hebt inderdaad.
Met zijn pohi, zou je denken?quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 22:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je bent iets op het spoorquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 22:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |