quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 19:09 schreef Scjvb het volgende:
[..]
Begrijp heel goed wat u zeggen wilt? Respectievelijk betreft dit een moeilijke kwestie van ja of nee. Besef dit terdege!
Echter, op dit moment, misschien al tegen beter weten in én uiteraard voor wie volledig gelooft in alle ophef omtrent klimaatperikelen dezer tijden als gevolg van CO2 en dergelijken, behoort eindeloos geïnvesteerd te worden tot vertraging van het veelbesproken 'opwarmingsproces' en/of groeiende problemen hieromtrent op aarde.
Aha, ik snap 'm al!quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 18:10 schreef Scjvb het volgende:
[..]
De oostkant van Haarlem komt mss op plusminus -0,60 onder NAP, westkant Spaarne. De Grote Markt ligt sowieso hoog en westelijker tot aan grens duinen ligt ook aanzienlijk hoger. Tevens hebben 'overspannen klimaatperikelen/doelen' volgens bepaalde berekeningen thans nog maar weinig zin en zijn m.i. slechts nutteloze geldvreters.![]()
Daarmee hadden ze dan al vele tientallen jaren eerder wereldwijd moeten beginnen.
Ergo: men is nu min of meer te laat!
Scjvb
Tja, misschien een vrij weinig hoopvolle 'voorlopige conclusie' aan het adres van klimaatverdedigers, onder andere van mijn kant, maar kapitaalvernietiging en zulks lijkt thans ook de oplossing niet voor ogenschijnlijke milieuproblemen.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 19:01 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
[..]
Aha, ik snap 'm al!
Antropogene klimaatverandering is een leugen van klimaathippies dus hoeven we toch niks te doen, en als het geen leugen is dan is het niet erg dus hoeven we toch niks te doen, en als het wel erg is dan zijn we al te laat en hoeven we toch niks te doen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |