abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215272329
Beste FOK,

Ik zie dat From Russia With Love van RTL alweer tien jaar bestaat, Voor degenen die het niet kennen, het programma volgt een aantal Nederlanders (losers) die naar Oost-Europa gaan om een " traditionele" vrouw te zoeken. Knappe Oostblok vrouwen die extreem horkerig worden behandeld door achterhoekers, geweldige televisie.

Ik wil dit graag terugzien, alleen kan ik slechts compilaties vinden. Weet iemand van jullie waar ik deze kan vinden of een wetransfer linkje?

Gr
Barry
  vrijdag 25 oktober 2024 @ 21:44:08 #2
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_215376060
Ik heb hier zelf helaas niks van in mijn archieven zitten. Realityshows zijn sowieso bij mij één grote dode hoek/blinde vlek als het gaat om mijn televisiebeelden-verzameling. Zonde eigenlijk. Kan je er niet bij helpen.

@djkoelkast misschien?
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
  Moderator zaterdag 26 oktober 2024 @ 01:05:48 #3
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_215377595
Ik ken dit niet en heb het ook niet.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_215498340
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2024 15:36 schreef BarryToilet het volgende:
Beste FOK,

Ik zie dat From Russia With Love van RTL alweer tien jaar bestaat, Voor degenen die het niet kennen, het programma volgt een aantal Nederlanders (losers) die naar Oost-Europa gaan om een " traditionele" vrouw te zoeken. Knappe Oostblok vrouwen die extreem horkerig worden behandeld door achterhoekers, geweldige televisie.

Ik wil dit graag terugzien, alleen kan ik slechts compilaties vinden. Weet iemand van jullie waar ik deze kan vinden of een wetransfer linkje?

Gr
Barry
Ze zijn wel te downloaden
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')