Bwoh ik ben niet voor dit soort temperaturen gemaakt, Niels. Goedemorgen!quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 04:46 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Goedemorgen.
Meteo
Actueel:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Prognose:
Satelliet laatste 6 uur:
[ afbeelding ]
Analyse:
[ afbeelding ]
Ja ik heb de verwarming sinds het weekend aangeslingerd. Alleen in m'n werkkamer vooralsnog. Winter-overalls ook maar weer 'ns tevoorschijn halen. Ik zit gelukkig vrij goed in de werkkleding.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 05:16 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Bwoh ik ben niet voor dit soort temperaturen gemaakt, Niels. Goedemorgen!![]()
Verwarming doe ik thuis niet aan, dus dan maar een extra laag kleding inderdaad.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 05:33 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Ja ik heb de verwarming sinds het weekend aangeslingerd. Alleen in m'n werkkamer vooralsnog. Winter-overalls ook maar weer 'ns tevoorschijn halen. Ik zit gelukkig vrij goed in de werkkleding.
Mijn verzameling ongeveer:quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 05:40 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Verwarming doe ik thuis niet aan, dus dan maar een extra laag kleding inderdaad.
Ik ga op m'n werk ook maar eens extra kleding bietsen, draag de kleuren wat dat betreft met alle liefde.
Leukquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 05:49 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Mijn verzameling ongeveer:
3x tropen-overall wit, korte mouwen, signaalstrepen;
2x atex tropen-overall oranje, signaalstrepen;
3x extra stevige overall blauw;
3x atex overall blauw, signaalstrepen;
3x atex winter-overall oranje, signaalstrepen;
1x overall grijs voor voedselindustrie (zakken aan binnenzijde);
1x atex regenpak oranje;
1x atex regenpak offshore rood/geel, signaalstrepen
2x atex parka oranje, signaalstrepen;
1x arctic survival suit blauw/oranje, signaalstrepen.
Ik wil nog wat jasjes hebben. Maar 'ns gaan buurten in de safetystore binnenkort. Een nieuw zeilpak wil ik ook nog hebben. Die zal ik zelf moeten kopen.
Is moeilijker dan het lijkt maat, maar ik heb wel ervaring. Wat probeer je nu?quote:Op maandag 14 oktober 2024 23:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ben aan het proberen zo’n chick met mij vreemd te laten gaan lol
Als dat nou eens toch zou lukken hè. Mega goating life goal achieved.
Is wel erg mooi, ben het met je eens. Zie je maar een keer in je leven. Helaas steeds te veel wolken hier, ik hoop hem met de telescoop te kunnen pakken wanneer hij hoger staat, maar dus ook minder helder. Ik heb hoop dat het vanavond misschien nog lukt, maar veel luchtvervuiling en veel gebouwen die in de weg zitten.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 07:01 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Gisteren zelf gezien vanuit de Rijnmond. Ben ik blij mee. Zoiets zie je misschien maar één keer in je leven.
[ afbeelding ]
Probeer haar even te lokken om leuke dingen te doen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 07:17 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Is moeilijker dan het lijkt maat, maar ik heb wel ervaring. Wat probeer je nu?
Onthou wel dat ze een vent heeft. Je moet achterhalen wat hij haar niet geeft dat zij wel wil.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 08:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Probeer haar even te lokken om leuke dingen te doen.
Maar goed zij zoekt zelf al heel vaak contact met mij dus ach.
Dat zou best kunnen want ze houdt van diepe gesprekken met mij zei ze eens.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 08:24 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Onthou wel dat ze een vent heeft. Je moet achterhalen wat hij haar niet geeft dat zij wel wil.
Misschien doet hij ook wel leuke dingen met haar, maar praten ze nooit op diepgang of zo.
Dat is beste tip die ik je kan geven beest.
Nouja kan best dat haar vriend weinig interesse toont, ze uit elkaar zijn gegroeid. Maar bradabro, maak wel je move tijdig.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 08:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen want ze houdt van diepe gesprekken met mij zei ze eens.
Nou ik weet nog wel wat anders dieps HAHAHA
Die zijn niet voor niets vrijgezel.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 08:37 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Achter een vrouw aan die bezet is... Jezus man, er lopen genoeg vrijgezellen rond.
Onzin. Zat vrouwen die geen zin hebben in permanent een vent in huis. Ik wil ook niet continue een vrouw over de vloer hier. Een paar dagen per week vind ik mooi zat.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 08:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die zijn niet voor niets vrijgezel.
Nou ja ze gaat meer achter mij aan dan andersom. Maar ik als man ben degene die de key move moet gaan maken.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 08:37 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Achter een vrouw aan die bezet is... Jezus man, er lopen genoeg vrijgezellen rond.
🤣quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 08:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die zijn niet voor niets vrijgezel.
Continu*quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 08:41 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Onzin. Zat vrouwen die geen zin hebben in permanent een vent in huis. Ik wil ook niet continue een vrouw over de vloer hier. Een paar dagen per week vind ik mooi zat.
Paar dagenquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 08:41 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Onzin. Zat vrouwen die geen zin hebben in permanent een vent in huis. Ik wil ook niet continue een vrouw over de vloer hier. Een paar dagen per week vind ik mooi zat.
Deze man snapt het.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 08:37 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Maakt toch niet uit, ga er van uit dat ze zich wast.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 08:48 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Je kunt je afvragen wie 'm er een dag ervoor heeft ingehangen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |