Je hoeft er niet mee te lopen. Hoe vaak moet je in die apps zijn? Gewoon een 2e telefoon in een lade of nachtkastje voor bepaalde zaken.quote:Op maandag 14 oktober 2024 14:59 schreef flyguy het volgende:
Al een dual sim (1 NL/1 Zwitsers) telefoon, zodat ik niet met twee telefoons (prive/zakelijk) hoef te lopen. Het moet toch wel mogelijk zijn omdat gewoon met 1 telefoon te kunnen?
Ik ben zelf wel van de iPhones maar als je een budget telefoon zoekt, dan is Android wellicht wat praktischer.quote:Op maandag 14 oktober 2024 15:18 schreef Farenji het volgende:
Android of iphone? Je kan in android meerdere users aanmaken, waartussen je kan switchen, en per user kun je dan volgens mij ook inloggen in verschillende google accounts. Zelf nooit geprobeerd, maar wellicht is het een oplossing die werkt.
Hangt er vanaf. Zoals begin dit jaar had ik een medisch geval (geen nood, wel spoed) en moest je blijkbaar eerst via de zorgverzekering app contact opnemen. Gelukkig kon was mijn vrouw bij mij en kon het via haar telefoon. Dus het is wel handig om het altijd te kunnen. Zelfde als bijvoorbeeld apps van bankieren, etc.quote:Op maandag 14 oktober 2024 15:15 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Je hoeft er niet mee te lopen. Hoe vaak moet je in die apps zijn? Gewoon een 2e telefoon in een lade of nachtkastje voor bepaalde zaken.
Maar misschien is het wat complexer dan wat ik uit je OP haal.
Nee, werkt ook niet. Blijkbaar kan je slechts eenmaal per jaar switchen tussen je land met je Google (Play) account. Heb Google eens een berichtje gedaan om te zien waar ze mee terugkomen.quote:
Nee VPN werkt niet gezien de app-store ook kijkt naar wat voor telefoonnummer in je telefoon zit en wat je primaire adres is wat je in Google hebt ingesteld. Daarnaast kun je, wat er al gezegd is, maar 1x per maar wisselen van locatie/adres.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |