quote:Op woensdag 16 oktober 2024 17:03 schreef KinKiJan het volgende:
Oh no no no no no noSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh no no no no no noWillen ze dat ik stop met kijken of zo Vooral zo doorgaan feboSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.
Als Died het wel definitief had uitgemaakt staat haar broer op zijn stoep.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 18:05 schreef wolffie het volgende:
Ze gaan gewoon vrolijk door buiten, Britt en Died 🤑
Kijk uit naar vanavond😁
Dat gaat niet lang duren met die twee.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 18:05 schreef wolffie het volgende:
Ze gaan gewoon vrolijk door buiten, Britt en Died 🤑
Kijk uit naar vanavond😁
Oh no no no no no noNeeeeeeeeeeeeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
Oh no no no no no noZe kan wel wat... maar niet erg veelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh no no no no no noneeeeej niet dieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.
5quote:
Ohhja.. 4 duurt ook lang genoegquote:
Watjequote:Op woensdag 16 oktober 2024 19:45 schreef Kissingbird het volgende:
Ik kijk morgen nog een aflevering als het dan weer zo traaaaag is kap ik er weer mee.
Uitmelken tot en metquote:
Heulmaal nie! Hier blijven!quote:Op woensdag 16 oktober 2024 19:45 schreef Kissingbird het volgende:
Ik kijk morgen nog een aflevering als het dan weer zo traaaaag is kap ik er weer mee.
Zolang ik ook een witte sportsok mag gebruikenquote:Op woensdag 16 oktober 2024 19:49 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Heulmaal nie! Hier blijven!
@:greysbones, pak de ductape!
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 16 oktober 2024 19:49 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Heulmaal nie! Hier blijven!
@:greysbones, pak de ductape!
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.
nee! jij bent afquote:Op woensdag 16 oktober 2024 19:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zolang ik ook een witte sportsok mag gebruiken
ja en ze willen die Brijan er bij. nou lekker danquote:Op woensdag 16 oktober 2024 19:52 schreef greysbones het volgende:
Serena met die mannen?
Of luister ik weer slecht
Slimme serenaquote:Op woensdag 16 oktober 2024 19:53 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
ja en ze willen die Brijan er bij. nou lekker dan
Nog maar 1½setje , Floor&Senna is een twijfelgevalquote:Op woensdag 16 oktober 2024 19:54 schreef spapaars het volgende:
Denk dat het ongewenst is dat bestaande bondjes onveranderd de nieuwe maand ingaan.
Ze gaat met Florisquote:Op woensdag 16 oktober 2024 20:05 schreef 5thencounter het volgende:
Senna wil met 3 Nieuwe.. ook niet handig, dat is gegarandeerd een Sukkelteam te worden
Ja ook niet vreemd, na weken mekkeren over Floortje toch maar dekking zoekenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |