Ja, daar waren er ook al die eerder bij oa. LLDL en First Dates, Dansmarathon, Hunted, Kookklunzen, Temptation Island te zien waren of figuranten rollen in films en/of muziekclips hadden.quote:
Zoiets ja.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 21:33 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En het kweekt weer nieuwe "BN'rs" types als bv Diedert zullen onmiddelijk in de kaartenbak belanden gelabeld etterbakken
Dat waren wel de uitschieters, zeker Berend als mislukte Terror Jaap wannabe maar er zijn zijn nu zoveel baggershhows met duizenden ex-deelnemers dat je ze onmmogelijk allemaal gaat herkennen, tenzij ze het zelf aangeven in hun introquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 21:45 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zoiets ja.
Andersom werkt het ook, zo kwamen Berend en Wendy na EJVJL in de LLDL villa te zitten. Zo houden ze hun eigen programma's ook wel gevuld.
pff, wat een faalcasting. dat wordt weer een lange maand.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 20:35 schreef 5thencounter het volgende:
En de Kliphngert.. de Nieuwe, incl 1 Ouwe
[ afbeelding ]
kunnen ze echt niemand vinden die nooit aan een programma heeft meegedaan. Elke keer weer dit soort aandachtsgeile kaartenbakfigurenquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 20:55 schreef KinKiJan het volgende:
Jesse van Wieren is zo'n tiktokkert.
El Che Holsappel zat in Million Dollar Island en De Alleskunner
Moraima zat in
* KinKiJan haalt adem:
Wipeout (& Volg je me nog), The Perfect Question, The Pain Game, Minute to Win It, De Afvallers, Een Jaar van je Leven.
Zing je wel de hit 'worst van Moraima' uit EJVJL mee?quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 21:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb helemaal geen zin meer om te kijken nu. Bah
Misschien komt ze vermomd met een pruik ..?!?quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 20:55 schreef KinKiJan het volgende:
Moraima zat in
* KinKiJan haalt adem:
Wipeout (& Volg je me nog), The Perfect Question, The Pain Game, Minute to Win It, De Afvallers, Een Jaar van je Leven.
We gaan het zien. Als ze blijft kan ze iig weer een paar maandjes toekijken hoe die ton d'r neus weer voorbij gaat.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 23:59 schreef freaky40 het volgende:
Wat aanfluiting, weer Serena niet. Nee, dan had ik wel vertrokken ook dus dat is bullshit, maar dat is niet dus dat ze er uit gestapt is en opgehaald is door Sam is fake news dus. Ik vertrouw die codes niet, daar kan mee gerommeld zijn.
Allemaal kaartenbakkers die er bij komen, die Sylvia ken ik ook ergens van volgens mij, en die bolle ook die er bij komt. Lijkt op een nieuwe relnicht, want 2 was niet genoeg zeker...
Dat toneelstukje Diederik en Britt moest nog even aangehouden worden tot buiten de poort dus want die zijn gewoon bij elkaar.
Bij elkaar? Nou, dat gaat nooit lang duren. Ik geef het max 3 weken.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 23:59 schreef freaky40 het volgende:
Wat aanfluiting, weer Serena niet. Nee, dan had ik wel vertrokken ook dus dat is bullshit, maar dat is niet dus dat ze er uit gestapt is en opgehaald is door Sam is fake news dus. Ik vertrouw die codes niet, daar kan mee gerommeld zijn.
Allemaal kaartenbakkers die er bij komen, die Sylvia ken ik ook ergens van volgens mij, en die bolle ook die er bij komt. Lijkt op een nieuwe relnicht, want 2 was niet genoeg zeker...
Dat toneelstukje Diederik en Britt moest nog even aangehouden worden tot buiten de poort dus want die zijn gewoon bij elkaar.
Chi weg? Oh dat wist ik ook niet, jammer!quote:Op woensdag 16 oktober 2024 02:37 schreef kater1 het volgende:
Ik heb helemaal niet meegekregen dat Chi weg zou gaan. Ik weet eigenlijk niets van Chi. Oja, ze wist altijd alle antwoorden op vragen maar kon het er nooit door drukken want Floris. Maar dat ze dat zich zo aantrok...En waar was Annet om haar moed in te praten? Ik vond trouwens dat Annet dat goed deed bij Britt 'Niet huilen voor de camera, dat kan later wel'. Kin omhoog, borsten vooruit en hup de wereld in. Ik heb trouwens medelijden met Diederik, dat gaat buiten zeer vervelend worden.
Helemaal niet, gaat ze lekker thuis tegen haar vriendje zeiken met haar uitgestreken smoeltje en belerende spraakgebrekjequote:Op woensdag 16 oktober 2024 03:21 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
Chi weg? Oh dat wist ik ook niet, jammer!
Ik vind Annet een emo voederquote:Op woensdag 16 oktober 2024 02:37 schreef kater1 het volgende:
Ik heb helemaal niet meegekregen dat Chi weg zou gaan. Ik weet eigenlijk niets van Chi. Oja, ze wist altijd alle antwoorden op vragen maar kon het er nooit door drukken want Floris. Maar dat ze dat zich zo aantrok...En waar was Annet om haar moed in te praten? Ik vond trouwens dat Annet dat goed deed bij Britt 'Niet huilen voor de camera, dat kan later wel'. Kin omhoog, borsten vooruit en hup de wereld in. Ik heb trouwens medelijden met Diederik, dat gaat buiten zeer vervelend worden.
Boemmmmquote:Op woensdag 16 oktober 2024 10:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oké, Morri begrijp ik niet. Waarom terug? Ben benieuwd, hopelijk is ze ge-edit minder vervelend dan in een livestream
Is Chi weg?quote:Op woensdag 16 oktober 2024 02:37 schreef kater1 het volgende:
Jan kondigde haar exit gister aan.quote:
Jammer, ik moest in het begin erg wennen aan haar maar ik ben haar wel gaan waarderen.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 10:48 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Jan kondigde haar exit gister aan.
dat heb ik dan wel gemistquote:Op woensdag 16 oktober 2024 10:48 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Jan kondigde haar exit gister aan.
Had van mij ook nog wel even mogen blijven zitten. Eens zien wat er voor in de plaats komtquote:Op woensdag 16 oktober 2024 10:48 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Jammer, ik moest in het begin erg wennen aan haar maar ik ben haar wel gaan waarderen.
Heb heel die finale zelf 'gemist'. Ik vind die spellen totaal niet interessant. Ze kunnen met een muziekje en wat slomo shots echt niet spannender maken wie het snelst een bowlingbal door een rietje kan zuigen als de code toch al bij de ander aan het bord hangt. Het boeit me gewoon niet, dus was een korte aflevering gisterenquote:Op woensdag 16 oktober 2024 10:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat heb ik dan wel gemist
wel dat iedereen die weg ging zijn koffer mocht halen uit de sluis
waarop we died britt en chi zagen lopen met koffer
ultra kortquote:Op woensdag 16 oktober 2024 11:05 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Heb heel die finale zelf 'gemist'. Ik vind die spellen totaal niet interessant. Ze kunnen met een muziekje en wat slomo shots echt niet spannender maken wie het snelst een bowlingbal door een rietje kan zuigen als de code toch al bij de ander aan het bord hangt. Het boeit me gewoon niet, dus was een korte aflevering gisteren
Mwah, Britt en Diederik nog gezien en Babet Annet met haar adviezen maar toen was het inderdaad wel snel de verontschuldiging van Celine omdat ze gewonnen had.quote:
Ze wordt pas echt "leuk" als ze een sukkelbondje treft die geen punten kan scoren..oftewel nix te vreten , verder kun je op je vingers natellen dat Moora alleen maar keukencam krijgtquote:Op woensdag 16 oktober 2024 10:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oké, Morri begrijp ik niet. Waarom terug? Ben benieuwd, hopelijk is ze ge-edit minder vervelend dan in een livestream
Oh je maakt me optimistischquote:Op woensdag 16 oktober 2024 11:34 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze wordt pas echt "leuk" als ze een sukkelbondje treft die geen punten kan scoren..oftewel nix te vreten , verder kun je op je vingers natellen dat Moora alleen maar keukencam krijgt
In welke alliantie ze ook terechtkomt, ze zouden er verstandig aan doen haar geen enkele opdracht te laten spelen.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 11:34 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze wordt pas echt "leuk" als ze een sukkelbondje treft die geen punten kan scoren..oftewel nix te vreten , verder kun je op je vingers natellen dat Moora alleen maar keukencam krijgt
Behalve als ze spijkers in een blok hout moeten rammenquote:Op woensdag 16 oktober 2024 12:02 schreef spapaars het volgende:
[..]
In welke alliantie ze ook terechtkomt, ze zouden er verstandig aan doen haar geen enkele opdracht te laten spelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door KinKiJan op 16-10-2024 12:23:04 ]"In the quiet words of the Virgin Mary… come again?"
quote:Op woensdag 16 oktober 2024 12:39 schreef KinKiJan het volgende:
Jason is wel erg blij met Moraima.
[ afbeelding ]
Diederik eruit, bij de kont van Mori erin?
Haha ja dit valt nog mee, in die promo zie je 'm helemaal los gaan, zo blij is iequote:
Die heb ik niet gezien , ik kijk Bondgenoten niet dagelijksquote:Op woensdag 16 oktober 2024 12:47 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Haha ja dit valt nog mee, in die promo zie je 'm helemaal los gaan
https://www.facebook.com/(...)1Ux/?mibextid=UalRPSquote:Op woensdag 16 oktober 2024 12:47 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Die heb ik niet gezien , ik kijk Bondgenoten niet dagelijks
Ja! thnx!quote:Op woensdag 16 oktober 2024 13:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/(...)1Ux/?mibextid=UalRPS
Weet niet of je hem kunt zien
Ik had het ook Serena gegund. Ik hoop dat ze blijft, maar ze kan natuurlijk ook nog, vlak na het formeren van de nieuwe bondjes, besluiten naar huis te gaan. Begint de nieuwe cyclus meteen met een bondje van 3, net als in het begin, toen Sylvia meteen opstapte.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 23:59 schreef freaky40 het volgende:
Leuke foto een soort "Maanden van je Leven"quote:Op woensdag 16 oktober 2024 15:46 schreef greysbones het volgende:
Postimg werkt niet en met imgur weet ik niet hoe het moet
[ afbeelding ]
Gelukt
En een traplift voor haar moeder en make-up en en en ....pff dikste schooier ooitquote:Op woensdag 16 oktober 2024 11:51 schreef Hagenesie het volgende:
Benieuwd hoe lang het duurt voor Moirama een nieuwe pruik wil😊
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."In the quiet words of the Virgin Mary… come again?"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |