Met Johanquote:Op maandag 14 oktober 2024 20:26 schreef wolffie het volgende:
Met wie gaat Demi eigenlijk in een bondje, of gaat ze naar huis.
En oerdom. Ze stapt nu zelf uit bondje. Nu hebben die 3 goed excuus waarom ze niet met haar in bondje gaan. Klootzak Bruce lachend, die ouwe eruit gewerkt en haar uit bondje.quote:
Died en brittquote:Op maandag 14 oktober 2024 20:27 schreef 5thencounter het volgende:
Weet Senna al dat er minstens 3 Nieuwen komen.. terwijl er tot nu toe nog maar 1 weg is, en nog 1 te gaan met een ton
Regie laat veel buitenbeeld.. wij horen helemaal niet te weten dat Brittje en Diedert vrijwillig vertrekkenquote:Op maandag 14 oktober 2024 20:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Died en britt
Dat weten ze allemaal en dan degene die wint
Is al maanden zo, zeg maar om de 6 weken. Mag allemaal wel wat sneller wat we in een week te zien krijgen kan ook in een avond.quote:Op maandag 14 oktober 2024 20:30 schreef Dotteke het volgende:
Je ig. Dacht vandaag de finsle ppfff het is al half oktober
Heb echt het idee dat ze in het begin toch al eerder in de maand het spel speelde.quote:Op maandag 14 oktober 2024 20:33 schreef wolffie het volgende:
[..]
Is al maanden zo, zeg maar om de 6 weken. Mag allemaal wel wat sneller wat we in een week te zien krijgen kan ook in een avond.
Maar goed dat die Bruce niet de finale speelt met zijn lulverhaaltje dat hij van die ton een huis wil bouwen voor zijn kinderen.quote:Op maandag 14 oktober 2024 20:29 schreef JJ76 het volgende:
[..]
En oerdom. Ze stapt nu zelf uit bondje. Nu hebben die 3 goed excuus waarom ze niet met haar in bondje gaan. Klootzak Bruce lachend, die ouwe eruit gewerkt en haar uit bondje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn droomscenarioquote:Op maandag 14 oktober 2024 20:15 schreef King_Merc het volgende:
Zul je net zien dat Serena alle challenges wint 9 codes, maar Celine maar met 1 code wint … Serena sloopt de hele loods..
Die andere 2 "tokkies" die wel het hele bondje op hun rug hebben gedragen gedurende de cyclus?quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 00:16 schreef freaky40 het volgende:
Serena gaat dat winnen, easy! Die Celine weet echt niets dus mooie tactische keuze van de groep. Bovendien die 2 andere tokkies verdienen nog niet om een finale te spelen.
Ze hebben het minimaal een keer ergens gezegd in beeld.quote:Op maandag 14 oktober 2024 20:30 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Regie laat veel buitenbeeld.. wij horen helemaal niet te weten dat Brittje en Diedert vrijwillig vertrekken
Ja en?quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 00:50 schreef Vriezer. het volgende:
[..]
Die andere 2 "tokkies" die wel het hele bondje op hun rug hebben gedragen gedurende de cyclus?
Dat is gewoon op beeld gezegd, hoor.quote:Op maandag 14 oktober 2024 20:30 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Regie laat veel buitenbeeld.. wij horen helemaal niet te weten dat Brittje en Diedert vrijwillig vertrekken
Ik heb ze op FB ook al samen op een foto gezienquote:
Ja, bij een kruidvat of zo. Died als een schoothondje achter haar. Haha.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 08:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik heb ze op FB ook al samen op een foto gezien
'k Denk dat die relatie niet een lang leven gaat hebben...quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 09:19 schreef Gia het volgende:
[..]
Ja, bij een kruidvat of zo. Died als een schoothondje achter haar. Haha.
Wie is eigenlijk de "oudste" als Serena weg is?
Hm, ik denk Bruce!
Moraima.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 09:19 schreef Gia het volgende:
[..]
Hm, ik denk Bruce!
Wanneer zat die er ook al weer in? En waarom is ze vertrokken?quote:
staat er niet bij omdat ze er nooit in heeft gezeten - wel in EJVJLquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 15:36 schreef Gia het volgende:
[..]
Wanneer zat die er ook al weer in? En waarom is ze vertrokken?
https://www.tvgids.nl/nie(...)s-van-de-bondgenoten
Hier staat ze namelijk niet bij, en dat zijn niet alleen degenen die weggestemd zijn.
Kan me niet herinneren dat wij dat gekeken hebben en toch ken ik haar gezicht. Hm, misschien heel in het begin, dan.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 15:44 schreef Giggio het volgende:
[..]
staat er niet bij omdat ze er nooit in heeft gezeten - wel in EJVJL
Dit jaquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 15:44 schreef Giggio het volgende:
[..]
staat er niet bij omdat ze er nooit in heeft gezeten - wel in EJVJL
Mwahhhh zoveel vuurwerk heeft ze nooit gegevenquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 15:53 schreef Gia het volgende:
[..]
Kan me niet herinneren dat wij dat gekeken hebben en toch ken ik haar gezicht. Hm, misschien heel in het begin, dan.
Gaat sws vuurwerk geven, verwacht ik.
Weetjewel, de enige reden dat 2 stumperds zoals Celine en Serena uberhaupt een finale mogen spelen?quote:
Bruce inderdaad, die kwam in maand 8, daarna in maand 9 Chi, Floris en Jason.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 09:19 schreef Gia het volgende:
[..]
Hm, ik denk Bruce!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 19:36 schreef greysbones het volgende:
En dan nu eindelijk
De langverwachte ultra spannende finaleIk start 'm wat later. Kan ik de reclame en andere rek-shit spoelen. Ben het beu aan het wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."In the quiet words of the Virgin Mary… come again?"
ik denk 5quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 19:40 schreef 5thencounter het volgende:
4 Nieuwe.. dat is wel weer leuk, wie er weg zijn/gaan boeit nu al niet meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |