Yo, goed verhaal. Hou je vast.
Snel boeken en toch verkeerd boeken. Dat overkwam mij vorige week.
Ik boekte een hotel in Kroatië en bij het inchecken kwam ik erachter dat ik mijn kamer op de verkeerde datum had geboekt.
Balen natuurlijk.
In mijn naïviteit dacht ik.. dat fixen ze wel even voor mij. Maar dit bleek een vals vertrouwen in de mensheid.
Er waren nog voldoende kamers beschikbaar, maar de receptioniste was niet bereid mij verder te helpen. Ze wilde de boeking niet verplaatsen naar vandaag. De boeking die ik had gemaakt op de verkeerde datum was niet-restitueerbaar.
Het management was ook niet meer aanwezig. Erg ongeloofwaardig voor zo'n groot NH-like hotelketen.
Dure kamers, had 155 euro betaald voor 1 nachtje. Niemand kon iets voor mij betekenen, zelfs Agoda niet.
Maar het kwartje begon snel te vallen, dit is een ordinair verdienmodel!
Dacht je dat ik mij geroepen voelde om in dat hotel te blijven? Ben je nou gek! Ik ging gelijk op zoek naar een ander hotel.
Maar nu wil ik graag het fok personeel om advies vragen.
Nu ben ik door menigeen geadviseerd om dan toch maar weer naar Kroatië af te reizen en dankbaar gebruik te maken van je hotelovernachting, maar het daar ook niet bij te laten zeg maar.
Dat je het hotel achterlaat met een aandenken.
Bedenk hier hoe TS op ludieke wijze het hotel een groet uit Nederland kan overhandigen.