Zondagavond om 20:00 uur op RTL 4.quote:In het spectaculaire spelprogramma 'Postcode Loterij Miljoenenjacht', gepresenteerd door Linda de Mol, is elke vraag een etappe in een onverbiddelijke afvalrace. Totdat uiteindelijk één finalist op het podium staat en kans heeft om 5 miljoen euro te winnen!
Vijfhonderd personen in het publiek zijn potentiële kandidaten om in de finale met een heel groot geldbedrag naar huis te gaan. Na een paar spannende rondes blijft er uiteindelijk één finalist over. Hij of zij mag het Gouden Koffer finalespel spelen. De hoofdprijs: 5 miljoen euro!
Alles naar vadertje staat over n paar jaarquote:Op zondag 13 oktober 2024 21:31 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Met 5 ton overwaarde in hun huis gemiddeld.
Kandidaat 1:quote:Op zondag 13 oktober 2024 21:00 schreef Erno-BE het volgende:
Waarom drukken die kandidaten niet bij ¤ 50.000? Je weet toch dat er niet veel meer in de koffer zit. Een ¤ 80.000 in de koffer is eerder uitzondering dan regel.
https://www.telegraaf.nl/(...)wel-op-nieuwjaarsdagquote:Op 1 januari presenteert Linda een speciale aflevering van Miljoenenjacht, waarmee het 25-jarig jubileum van de populaire show wordt afgetrapt.
Die vrouw is al met pensioen. Ik schat haar jonger dan 60. En pas een huis gekocht waaraan veel moet gebeuren. Dus alles met alles bekeken zullen zij bepaald niet aan de bedelstaf zitten. Die vrouw deed ook aardig laconiek dus ik denk dat ze best wel wat achter de hand hebben.quote:Op zondag 20 oktober 2024 21:20 schreef Wereldgozer het volgende:
Twee net een oud huis gekochten maar doorspelen
Zullen ook niet in de bijstand zitten
Ik denk begin 60. Dat haar pruik er strak uit zag doet daar niks aan af.quote:
Al met al heeft hij met 250k een prima deal weten uit te slepen. Goed gegokt en op tijd gestoptquote:Op maandag 21 oktober 2024 11:23 schreef Nober het volgende:
2 miljoen in 10
1 miljoen in 20
Dan weet je dat je 5, 15 en 25 moet overslaan.
Ik ook, te tricky!quote:Op maandag 28 oktober 2024 00:06 schreef Nober het volgende:
Ik was gestopt bij dat bod van 61.000 wat jullie?
Ik was door gegaanquote:Op maandag 28 oktober 2024 00:06 schreef Nober het volgende:
Ik was gestopt bij dat bod van 61.000 wat jullie?
Ik vond hem maar een raar figuur.quote:Op zondag 3 november 2024 23:16 schreef prievieleezjuh het volgende:
Ben ik de enige die vond dat kandidaat Maarten qua uiterlijk een mashup van Sjon de Mol en Mats Wieffer is?
QFTquote:Op woensdag 1 januari 2025 21:15 schreef JohnBercow het volgende:
Die man hoeft nu alleen maar te wachten. Die vrouw gaat of drukken of bezwijkt onder de druk bij de rekensom, gok ik. Vond die man vrij alert bij de quiz.
Wel makkelijk delen bij de scheiding, jij 3,3 miljoen en jij 3,3 miljoen.quote:Op woensdag 1 januari 2025 21:52 schreef Mrmime het volgende:
Die vrachtwagenchauffeurs moeten lekker blijven werken want die zijn het helemaal niet gewend om samen te zijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |