Caribische sweet chicken, Indiase kip korma, Zuid-Afrikaanse bobotiequote:Op zondag 13 oktober 2024 19:01 schreef essnhills het volgende:
Marina
Marina
Marina
Marina
Marinademix
Dat zit hier speciaal in dit pakje
Waar ook nog een sausmix in zit
Ik zou bij voorkeur 10 weken hebbenquote:Op zondag 13 oktober 2024 19:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja dat is toch kort. Mijn vakantieweken duren bij voorkeur 10 dagen
HEMA <info@contact.hema.nl>quote:🚨 alleen vanavond: 20% korting op bijna alles | tot 23:59 uur
27 graden. Lekker zeebriesje.quote:Op zondag 13 oktober 2024 19:02 schreef Xilia het volgende:
[..]
Mooi zo, wat was de gemiddelde temperatuur daar?
Ik heb in de VS nog bij een Grieks restaurant gegetenquote:
Bedoel je niet CherryLips@hema.nl?quote:
Heb ik ook opquote:Op zondag 13 oktober 2024 19:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb in de VS nog bij een Grieks restaurant gegetenHeel die zaak was gewoon sfeerloos en uitgestorven, maar het eten was er echt lekker, vooral de souvlaki
Zou voor mij dan weer iets te warm zijnquote:Op zondag 13 oktober 2024 19:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
27 graden. Lekker zeebriesje.
staat niet als afzender van de mail neequote:
Soms had ik het ook wel warm hoorquote:Op zondag 13 oktober 2024 19:07 schreef Xilia het volgende:
[..]
Zou voor mij dan weer iets te warm zijn
Ik ben geen expert maar vind het lastig te geloven dat je dan iig niet een tegoed kunt krijgen, of zelfs geld terug. Maar hey, gewoon NEE zeggen tegen de klant is natuulijk wel het makkelijkste voor hun.quote:Op zondag 13 oktober 2024 17:42 schreef CherryLips het volgende:
O ik kan het kussen dus ook niet eens meer ruilen want hij is uitverkocht
Zit ik met zo'n pluizig ding waar alles aan blijft hangen. Jammer dat die van de Hema zo duur zijn.
Mijn opa en oma gingen elk jaar naar Griekenland en ook mijn moeder is er gek op, ik ben er nog nooit geweest, voor het eten zou ik er wel heenwillenquote:Op zondag 13 oktober 2024 19:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb ik ook op![]()
En moussaka, stifado, dakos, kataifi
Imca??quote:Op zondag 13 oktober 2024 19:01 schreef essnhills het volgende:
Marina
Marina
Marina
Marina
Marinademix
Dat zit hier speciaal in dit pakje
Waar ook nog een sausmix in zit
O dat wel. Maar ik wist pas dat hij uitverkocht was toen ik thuis was. Dus ik dacht, dan bestel ik hem opnieuw en stuur ik hem terug. Maar dat gaat dus niet. Ik vind het alleen raar dat ik het zelf moet uitzoeken. Maar blijkbaar loopt webshop weer apart van de winkel ofzo.quote:Op zondag 13 oktober 2024 19:11 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik ben geen expert maar vind het lastig te geloven dat je dan iig niet een tegoed kunt krijgen, of zelfs geld terug. Maar hey, gewoon NEE zeggen tegen de klant is natuulijk wel het makkelijkste voor hun.
Je kunt er echt lekker eten, ook als je eens een dagje geen Griekse klassieker wil.quote:Op zondag 13 oktober 2024 19:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mijn opa en oma gingen elk jaar naar Griekenland en ook mijn moeder is er gek op, ik ben er nog nooit geweest, voor het eten zou ik er wel heenwillen
Dat klinkt wel erg lekkerquote:Op zondag 13 oktober 2024 19:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Soms had ik het ook wel warm hoor![]()
Maar de zee was in de buurt. Zelfs nog lekker gesnorkeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |