Ach wat een snuitje. Zijn veel katten daar zwart/wit?quote:Op maandag 11 november 2024 10:41 schreef dick_laurent het volgende:
Om nog even in positieve toon te eindigen
Beans eet inmiddels echt vrij gemakkelijk uit het lepeltje in mijn hand. Ik heb hem soort van indirect weten aan te raken door mijn vinger wat uit te steken tegen zijn koppie aan als ie van het lepeltje likt. Maar zodra hij mijn vinger voelt deinst ie meteen terug.
Hij is denk ik nog nooit geaaid of uberhaupt door een mens aangeraakt, want hij lijkt mijn hand vooral totaal niet te snappen. Als ik die uitsteek naar hem snuft ie er heel kort en voorzichtig aan en gaat dan meteen weer terug naar achteren zo van "dit vind ik raar!"
Echter het lepeltje met voer snapt ie inmiddels heel goed vanmorgen ook foto's kunnen maken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Toevallig alleen Beans en Fred eigenlijk. Bob is helemaal zwart en er zijn nog een paar tabby-cats verderop in de straat maar die komen tot nu toe niet naar onze poort. Eigenlijk wel prima want ik voer momenteel 3 boys alquote:Op maandag 11 november 2024 10:46 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ach wat een snuitje. Zijn veel katten daar zwart/wit?
Hij zal misschien nooit helemaal super tam worden maar ik denk dat je met wat geduld best wel ver gaat komen als ik dit zo zie.quote:Op maandag 11 november 2024 10:41 schreef dick_laurent het volgende:
Om nog even in positieve toon te eindigen
Beans eet inmiddels echt vrij gemakkelijk uit het lepeltje in mijn hand. Ik heb hem soort van indirect weten aan te raken door mijn vinger wat uit te steken tegen zijn koppie aan als ie van het lepeltje likt. Maar zodra hij mijn vinger voelt deinst ie meteen terug.
Hij is denk ik nog nooit geaaid of uberhaupt door een mens aangeraakt, want hij lijkt mijn hand vooral totaal niet te snappen. Als ik die uitsteek naar hem snuft ie er heel kort en voorzichtig aan en gaat dan meteen weer terug naar achteren zo van "dit vind ik raar!"
Echter het lepeltje met voer snapt ie inmiddels heel goed vanmorgen ook foto's kunnen maken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ah nieuws van Fredje Fijn dat zijn snoetje minder rood is. Hopelijk zijn achterkantje ook gauw. Bedankt dat je hem voert!quote:Op dinsdag 12 november 2024 11:58 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Toevallig alleen Beans en Fred eigenlijk. Bob is helemaal zwart en er zijn nog een paar tabby-cats verderop in de straat maar die komen tot nu toe niet naar onze poort. Eigenlijk wel prima want ik voer momenteel 3 boys al
Fred was vanmorgen overigens weer vd partij en heeft wat gegeten. Zijn koppie lijkt in ieder geval echt minder rood en alle wonden rond zijn ogen zijn redelijk geheeld, het is iets....
Hij is nog steeds een enorme schijterd hoor. Deze kat is echt in het "wild" geboren, dat merk je aan alles.quote:Op dinsdag 12 november 2024 12:08 schreef Ama het volgende:
[..]
Hij zal misschien nooit helemaal super tam worden maar ik denk dat je met wat geduld best wel ver gaat komen als ik dit zo zie.
Wat een ideequote:Op dinsdag 12 november 2024 15:32 schreef valentijn101 het volgende:
Lukt het om duidelijke foto’s van de mankementen van Fred te maken? Misschien kan een dierenarts op basis van de foto’s antibiotica voorschrijven die je door het voer van hem kunt mengen.
Haar ook wat extra lekkers geven?quote:Op woensdag 13 november 2024 18:04 schreef dick_laurent het volgende:
Ik heb inmiddels wel te doen met onze eigen Floef...
Regelmatig loopt ze luid snuffend rond met grote ogen en als ze een vd straatboys ziet dan zit ze met grote ogen op een afstandje toe te kijken en hoor ik dr af en toe een beetje grommend mauwen. 🫣
Haha zij komt niks tekort hoor. Is een aardig stevige damequote:Op woensdag 13 november 2024 18:05 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Haar ook wat extra lekkers geven?
Goed nieuws en hopelijk kan de vet wat voor Fredje doen. Zijn er geen middeltjes in de handel waarmee hij wat rustiger wordt?quote:Op zaterdag 16 november 2024 10:10 schreef dick_laurent het volgende:
Nou, vrouwlief en ik hebben besloten, as woensdag gaan we de val zetten voor Fred. Zij heeft woensdagochtend vrij en dan dus tijd om, indien hij in de val is gelopen, hem meteen naar de vet te brengen. Benieuwd wat de vet gaat zeggen over zijn toestand. Ik zou in ieder geval ook alvast rekening houden met een mogelijke negatieve uitkomst. Om realistisch te blijven...
Maar goed! Wordt vervolgd.
Vast wel, maar ja hem vangen gaat hoe dan ook een stressvolle ervaring worden. Ben meer benieuwd wat de vet gaat zeggen over zijn algehele staat en of hij nog een goede kans heeft op herstel.quote:Op zaterdag 16 november 2024 11:03 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Goed nieuws en hopelijk kan de vet wat voor Fredje doen. Zijn er geen middeltjes in de handel waarmee hij wat rustiger wordt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |