Het zijn kinderen. Had je een senioren-achtige actie verwacht??quote:
Beweging? Mensen zijn geen beweging.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 11:26 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Want je zal toch maar het gore lef hebt om iets te vinden van de LGHB@TR&Q$ITRX#-beweging.
Whahahaahahhaquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 13:38 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Het is nog steeds dierenmishandeling, maar wel voor het groter goed.
Officieel? Is er een soort homo-land waarin dit wordt bepaald?quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 11:36 schreef Akkerdjie het volgende:
[..]
Ik lig achter. Hoorde op het nieuws opeens lgbtqa+, maar het is ondertussen officieel al LGBTQIA2S+. En die groep wordt als een familie beschouwd, maar onderling vechten ze elkaar de tent uit. Ze doen maar.
Ik vind het wel typisch dat er altijd wordt gesproken van "je mag geen andere mening hebben".quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 11:42 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Want stel je godverdomme voor dat iemand een andere mening heeft dan jij!
Zoals het hoort. Dit is niveautje van een vrouwenbijeenkomst organiseren, maar zwarte vrouwen uitsluiten.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 12:04 schreef Glazenmaker het volgende:
Overal in Europa is extreem rechts in opkomst, onze religieuze vrienden preken openlijk dat het hele LGBTQ spectrum stom is en dan gaan we heel boos worden op wat een kleine 15 jaar geleden nog progressieve feministen geweest zouden zijn. Ik vind het contraproductief en laf.
Oh?quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 13:40 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Whahahaahahha
Hypocrietje much dit.
Iranquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 13:41 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Officieel? Is er een soort homo-land waarin dit wordt bepaald?
Het is sowieso een keuze om het zwart zijn te vergelijken met een mentaal probleem.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 13:45 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Zoals het hoort. Dit is niveautje van een vrouwenbijeenkomst organiseren, maar zwarte vrouwen uitsluiten.
Mensen die zichzelf Trans Exclusionary Radical Feminist noemen zijn inderdaad heus niet transfoob.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 10:30 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Terfs en die club zijn niet transfoob, maar komen op voor vrouwenrechten en willen extremistische uitwassen buiten de LGB community houden, omdat die juist voor een achteruitgang in acceptatie zorgen.
Maar dat snap jij natuurlijk ook wel gewoon.
Ja, leuk, alleen noemen die mensen zichzelf niet zo natuurlijk, het is slur nummer 8235434 uit dat kamp, net als CIS .quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 13:54 schreef probeer het volgende:
[..]
Mensen die zichzelf Trans Exclusionary Radical Feminist noemen zijn inderdaad heus niet transfoob.
Fair point.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 13:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, leuk, alleen noemen die mensen zichzelf niet zo natuurlijk, het is slur nummer 8235434 uit dat kamp, net als CIS .
Deze groep is duidelijk anti-trans. Goed dat ze voor de LHB zaak willen vechten, maar dat hoeft niet over de rug van de trans personen. "Wij willen rechten, maar wij willen niet dat jullie rechten krijgen". Dat is pas laf.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 12:04 schreef Glazenmaker het volgende:
Overal in Europa is extreem rechts in opkomst, onze religieuze vrienden preken openlijk dat het hele LGBTQ spectrum stom is en dan gaan we heel boos worden op wat een kleine 15 jaar geleden nog progressieve feministen geweest zouden zijn. Ik vind het contraproductief en laf.
[..]
Ik ben het oneens met jou, dus is het schandalig dat de politie je internet apparaten nog niet heeft afgepakt. Andere meningen moeten niet kunnen!!
Laf is wat jij bent.
Ja koekoek. Het woordje transhaat, omdat ze biologische mannen niet mee willen laten doen aan topsport voor vrouwen.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 13:45 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Zoals het hoort. Dit is niveautje van een vrouwenbijeenkomst organiseren, maar zwarte vrouwen uitsluiten.
En dan klagen dat men niet moet zeiken omdat het vroeger progressief zou zijn geweest.
Verder is transhaat NOOIT progressief geweest. Zonder zwarte transvrouwen zouden homoseksuelen anno 2024 niet de rechten hebben gehad die ze nu genieten.
Waarom vis jij in mijn vijver?quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 14:09 schreef HeatWave het volgende:
Ik begin een gesprek ook niet met, ik ben HW en ik neuk graag 21 jarige red heads met dikke tieten .
De haatgroep is nou precies net dat type mens als jij.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 10:03 schreef Mikeytt het volgende:
https://www.them.us/story(...)-kids-deserve-better
[..]
[ x ]
[..]
[ x ]
[..]
Dit is waarom ik toch hoopvol ben dat de jeugd de juiste weg op is. Met haatgroepen ga je geen gesprek aan, en dat lijkt de jonge generatie meer te begrijpen dan voorgaande generaties.
Die insta reel van dat kind verkleed als krekel die het nieuws uitbrengt hierover...
Die krekels zijn gewoon queer allies
Nou aangenaam! Leuk dat je je voorstelt! Zo open ook meteen, goed begin van een gesprek!quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 14:09 schreef HeatWave het volgende:
Ik begin een gesprek ook niet met, ik ben HW en ik neuk graag 21 jarige red heads met dikke tieten .
Ja toch? Fijn om van een totale vreemde te horen wat hij/zij/they/hur/xir/treeself graag neukt, dat zijn de belangrijkste dingen die je moet weten, van iedereen, de hele dag door!quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 14:50 schreef ludovico het volgende:
[..]
Nou aangenaam! Leuk dat je je voorstelt! Zo open ook meteen, goed begin van een gesprek!
Nou nou, er zijn nog wel een paar andere dingen zoals eten.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 14:57 schreef HeatWave het volgende:
Dat maakt ook je hele persoonlijkheid, je seksuele voorkeur, meer is een mens niet.
Net als een wandelclub beginnen in Utrecht en blanken mensen uitsluiten…quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 13:45 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
En dan klagen dat men niet moet zeiken omdat het vroeger progressief zou zijn geweest.
Verder is transhaat NOOIT progressief geweest. Zonder zwarte transvrouwen zouden homoseksuelen anno 2024 niet de rechten hebben gehad die ze nu genieten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |