abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215322075
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2024 17:08 schreef Firuze60 het volgende:
Ik vind het best jammer, want in de potentie leek dit programma leuker dan 'Het Blok' te worden en keek er in het begin graag naar. Het wedstrijdelement werd al snel te voorspelbaar. Iets teveel gescript misschien ook. Het lijkt er inderdaad op dat de winnaars al ver van te voren bekend zijn. Zou mij niet eens verbazen dat het alsnog Kaylee en Leroy worden.. :r
Ik heb meer de indruk dat de programma makers niet hebben nagedacht over de spelregels. Het is rommelig en het is niet helemaal eerlijk.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_215322123
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2024 17:57 schreef Soury het volgende:

[..]
Ik heb meer de indruk dat de programma makers niet hebben nagedacht over de spelregels. Het is rommelig en het is niet helemaal eerlijk.
Dat het rommelig is, mee eens. Toch leek de voorbereiding best goed, de kandidaten hadden de beschikking over een goede gereedschapschuur en eigen (tent)onderkomen, plus een kantine met keuken. In het programma "Het Blok" moesten ze het doen zonder gereedschap, buiten een container met toilet en douche en op zolder slapen in stapelbedden.
  zondag 20 oktober 2024 @ 18:40:55 #103
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_215322375
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2024 12:05 schreef Leandra het volgende:
Ik ben zo benieuwd hoe Kisha nu, na de uitzendingen, over haar "vriendin" Kaylee denkt.... het was ook treurig om te zien hoe ze niet bij het vreugdedansje hoorde maar zich er wel bij voegde.

Als ze echt naïef is dan gelooft ze in de BS die Kaylee waarschijnlijk gaat roepen, dat het allemaal "bij het spel hoorde", maar er is geen enkele reden om aan te nemen dat Kaylee in haar gezicht wel oprecht was en achter haar rug niet, die is echt heel nasty.
Ja, dat vond ik ook een treurig moment, dat vreugdedansje van het duo.

Hopelijk danst zij het laatste vreugdedansje met haar partner.
  zondag 20 oktober 2024 @ 18:42:37 #104
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_215322384
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2024 17:08 schreef Firuze60 het volgende:
Ik vind het best jammer, want in de potentie leek dit programma leuker dan 'Het Blok' te worden en keek er in het begin graag naar. Het wedstrijdelement werd al snel te voorspelbaar. Iets teveel gescript misschien ook. Het lijkt er inderdaad op dat de winnaars al ver van te voren bekend zijn. Zou mij niet eens verbazen dat het alsnog Kaylee en Leroy worden.. :r
Mja, tòch liever Kaylee en Leroy dan Unu en zijn aanhang.

[ Bericht 0% gewijzigd door Marrije op 20-10-2024 18:43:21 (Andere streepje) ]
  zondag 20 oktober 2024 @ 18:45:02 #105
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_215322395
quote:
1s.gif Op zondag 20 oktober 2024 18:42 schreef Marrije het volgende:

[..]
Ja, alsjeblieft niet die bimbo Kelly en die Unu.
pi_215322548
quote:
1s.gif Op zondag 20 oktober 2024 18:42 schreef Marrije het volgende:

[..]
Beide stellen komen enorm onsympathiek over op tv. Gun dan toch het takkestel K en L het meer vanwege hun kinderen die ze al lekker hebben zitten maken. Zo pedagogisch ook, not.
  zondag 20 oktober 2024 @ 19:09:37 #107
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_215322625
Eigenlijk maakt dat voor mij inmiddels niet eens meer uit, dat Kaylee en Leroy kinderen hebben. Ik vind Unu, nou eigenlijk zijn aanhang een stom mens, gun het haar gewoon niet meer.
pi_215322694
Het is gewoon jammer dat Katja zo dom en arrogant geweest is om maar te hameren op haar klus kwaliteiten en daarnaast weer zo 'eerlijk' was dat dat Roberto zou helpen. Integendeel, bovendien kon ze het gewoon niet opbrengen om te zeggen dat het werk van die nitwits haar alles meeviel. Ipv daarvan begon ze te zeiken over niet afgewerkte randjes verf, zo onsympathiek.
pi_215322840
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2024 19:17 schreef Firuze60 het volgende:
Het is gewoon jammer dat Katja zo dom en arrogant geweest is om maar te hameren op haar klus kwaliteiten en daarnaast weer zo 'eerlijk' was dat dat Roberto zou helpen. Integendeel, bovendien kon ze het gewoon niet opbrengen om te zeggen dat het werk van die nitwits haar alles meeviel. Ipv daarvan begon ze te zeiken over niet afgewerkte randjes verf, zo onsympathiek.
Katja lag vanaf dag één al buiten het dames groepje, ze had ook een andere smaak dan het vt wonen plaatje. Plus is haar het niet makkelijke gemaakt als eerste bouwopzichter die week, terwijl Wim haar met de zweep achterna zat. Al met al zal ze ook wel wat nare gevoelens over hebben gehouden over hoe ze behandeld werd.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  zondag 20 oktober 2024 @ 19:39:59 #110
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_215322903
Al met al heb ik toch erg genoten van de afleveringen. Wel jammer dat er geen sancties werden opgelegd als de deadlines niet werden gehaald. En een chagrijnige bouwopzichter had het leuker gemaakt. Zo eentje waar je niks aan durft te vragen.
pi_215322960
quote:
1s.gif Op zondag 20 oktober 2024 19:39 schreef Boca_Raton het volgende:
Al met al heb ik toch erg genoten van de afleveringen. Wel jammer dat er geen sancties werden opgelegd als de deadlines niet werden gehaald. En een chagrijnige bouwopzichter had het leuker gemaakt. Zo eentje waar je niks aan durft te vragen.
Ook dat, ja! Er zat totaal geen sanctie op als ze de deadlines niet haalden. In beginsel een aardig tv-concept, enorm slordig afgewerkt en vraag mij af of alles goed dichtgetimmerd is met hun 'vijf jaar gratis wonen' contract.
pi_215328918
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2024 17:57 schreef Soury het volgende:

[..]
Het is een nieuw programma met een vernieuwend concept. Ik ben het met je eens dat de programmamakers beter hadden moeten nadenken, maar ik vind ook dat een programma een kans moet verdienen om zich te ontwikkelen. Ik zou dan ook graag een tweede seizoen zien met wat aanpassingen, ik weet zeker dat het dan echt beter wordt. Ik kan geen TV programma noemen van dit kaliber noemen wat in het eerste seizoen al "perfect" was qua regels en uitvoering.

Wat ik wel fijn vind is dat de programmamakers niet bewust lijken bij te sturen. Ze hebben ongetwijfeld zelf ook door dat ze her en der wat gemist hebben. Maar ik zie geen krampachtige aanpassingen om het anders te laten verlopen. Hooguit de peptalk van Natas was gescript om de moed erin te houden bij Roberto en Kaylee. En de beloning voor Roberto met een opstart naar een eigen bedrijf (al heb ik de website niet gevonden) lijkt ook later bedacht, geen enkele afvaller kreeg zoiets en Natas merkte dat in privé op bij zijn tent.
pi_215328944
quote:
1s.gif Op zondag 20 oktober 2024 19:39 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik vind Wim wel een verademing juist, eindelijk niet zo'n zeikstraal zoals in het Blok. Alleen qua veiligheid heeft hij wel grove steken laten vallen, ongelukken zoals met Daniël horen niet te kunnen gebeuren. Je kan niet alles voorkomen, maar een helm verplichten / op controleren bij werkzaamheden op hoogte lijkt mij echt een minimale basis. Nu viel de schade nog mee gelukkig, maar het kan zomaar veel erger aflopen.

De sancties heb ik ook gemist, al vind ik het ook wel lastig hoe dat te implementeren. Niet elke gemiste oplevering verdiende een sanctie, na het ongeval met Daniël was het logisch dat je 2 mensen mist voor een paar dagen. Daar kan je geen sanctie naar de rest aan verbinden wat mij betreft.

Het complexe van het programma is dat ze allemaal aan 1 huis werken, niet zoals bij het Blok aan een eigen appartement.
  maandag 21 oktober 2024 @ 11:34:57 #114
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_215329577
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2024 10:03 schreef GereDathan het volgende:

[..]
Het is een nieuw programma met een vernieuwend concept. Ik ben het met je eens dat de programmamakers beter hadden moeten nadenken, maar ik vind ook dat een programma een kans moet verdienen om zich te ontwikkelen. Ik zou dan ook graag een tweede seizoen zien met wat aanpassingen, ik weet zeker dat het dan echt beter wordt. Ik kan geen TV programma noemen van dit kaliber noemen wat in het eerste seizoen al "perfect" was qua regels en uitvoering.

Wat ik wel fijn vind is dat de programmamakers niet bewust lijken bij te sturen. Ze hebben ongetwijfeld zelf ook door dat ze her en der wat gemist hebben. Maar ik zie geen krampachtige aanpassingen om het anders te laten verlopen. Hooguit de peptalk van Natas was gescript om de moed erin te houden bij Roberto en Kaylee. En de beloning voor Roberto met een opstart naar een eigen bedrijf (al heb ik de website niet gevonden) lijkt ook later bedacht, geen enkele afvaller kreeg zoiets en Natas merkte dat in privé op bij zijn tent.
https://eeneigenhuisroberto.nl/
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_215329603
quote:
Dank.

Wel een diepte investering deze site. Dit heeft NET5 minstens 50 euro gekost aan een "handig neefje".
pi_215329717
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2024 11:38 schreef GereDathan het volgende:

[..]
Dank.

Wel een diepte investering deze site. Dit heeft NET5 minstens 50 euro gekost aan een "handig neefje".
_O- Dacht het zelfde. Ziet er niet uit
  maandag 21 oktober 2024 @ 12:23:29 #117
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_215329997
quote:

[..]
Dank.

Maar wat zou er nog meer op moeten…?
pi_215331101
quote:
1s.gif Op maandag 21 oktober 2024 12:23 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Maar wat zou er nog meer op moeten…?
Jij zou serieus zaken doen met iemand met zo'n website? Er staat werkelijk niets op en een 5 jarige kan nog iets beters bouwen in Wordpress. Geen fatsoenlijke contactgegevens, geen kek invulformuliertje, geen reviews en om eerlijk te zijn 0,0 design. Een opsomming op een soort wit A4 papiertje.

Als een webbouwer meer dan 5 euro rekent om dit te bouwen dan zou je hem voor de rechter moeten slepen.
  maandag 21 oktober 2024 @ 15:11:38 #119
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_215331526
quote:

[..]
Dank.

Vergeet de domeinkosten niet...
Maar het is idd zeer karig.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_215334861
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2024 15:11 schreef Leandra het volgende:

[..]
Vergeet de domeinkosten niet...
Maar het is idd zeer karig.
Ik zit zelf al een jaar of 20 in de hosting wereld. Qua hosting kost dit nog niet eens 25 euro per jaar inclusief domeinnaam. Verkoopprijs.
  maandag 21 oktober 2024 @ 21:12:18 #121
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_215335574
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2024 20:17 schreef GereDathan het volgende:

[..]
Ik zit zelf al een jaar of 20 in de hosting wereld. Qua hosting kost dit nog niet eens 25 euro per jaar inclusief domeinnaam. Verkoopprijs.
Ik weet het, het was een grapje ;)
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_215335698
Een plafond behangen... waarom?! Sowieso, waarom behang in een villa?
  maandag 21 oktober 2024 @ 21:26:00 #123
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_215335740
Vrijdag de finale…. Ik hoop dat Daniël en Kisha winnen. Het is live.
pi_215335829
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2024 21:12 schreef Leandra het volgende:

[..]
Ik weet het, het was een grapje ;)
Haha ik mistte hem sorryy :)
pi_215336019
Kelly begint even over het stemmen op Leroy maar zij waren het niet hoor die dat plannetje hadden bedacht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')