Het kwam wel op mij over dat er op de twee stellen niet gestemd kon worden. Nou ja we gaan het zien.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 13:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou ja, dat de stellen sowieso in de finale staan met nog maar één eliminatieronde is wel logisch, maar dat je daarom niet op een van de leden van de stellen zou stemmen slaat echt helemaal nergens over, ze hebben geen immuniteit in de zin dat er niet op gestemd mag worden, ze hebben alleen immuniteit in de zin dat op hen stemmen betekent dat ze niet naar huis hoeven, maar iemand anders dan ook niet.
Maar het zou idd heel goed kunnen dat de bonje tussen Kelly en Unu die vanavond in beeld komt daar over gaat, dat de regie het via Unu speelt om Kelly aan het idee te laten wennen ofzo, of omdat het gewoon lekker voor ze is dat Kelly wel heibel schopt als er ook maar een kleine reden kan zijn om heibel te schoppen.
Het kan op 2 manieren gebeuren:
Of de deelnemers spelen op deze manier zelf met de regels en zorgen dat ze met 4 stellen (en dus voldoende klusvaardigheid) de laatste week in gaan.
Of de regie besluit op het laatste moment dat de eliminatieronde niet doorgaat omdat Daniël al "geëlimineerd" is door zijn hersenschudding.
Ja, zo kwam het idd over, maar dat slaat natuurlijk nergens op, het zijn gewoon deelnemers en dus moet er op gestemd kunnen worden, dat het min of meer "zinloos" zou zijn omdat die deelnemer toch direct weer terug zou komen, net als de andere partners, voor de laatste week van de afbouw maakt niet dat je niet op ze mag stemmen, het is juist heel slim om er op te stemmen als je het spel eerlijk wilt spelen.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 13:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Het kwam wel op mij over dat er op de twee stellen niet gestemd kon worden. Nou ja we gaan het zien.
Bobby lijkt als twee druppels water op Martijn Fischer alleen wat dunnerquote:Op donderdag 17 oktober 2024 12:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Roberto en Bobby is idd wel een geweldig klusteam, ze hebben ook geen woorden nodig.
Daarin zie je echt het verschil met de anderen, die als complete klusn00bs binnenkwamen.
En daar waren sommige niet blij mee.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 21:28 schreef Boca_Raton het volgende:
Hoorden jullie ook dreigende taal van Unu toen Kelly van hem wegliep?![]()
Daniël terug
Waarom hoort raambekleding niet bij een oplevering?quote:Op donderdag 17 oktober 2024 21:59 schreef Soury het volgende:
[..]
En daar waren sommige niet blij mee.
Lekker om te zien dat het geduld van Wim een beetje op raakte bij Uno, dat schijtlollige gedrag houdt een keer op en dan blijkt dat een plintje zagen al iets te veel gevraagd is.
Geen idee, maar dat hoeft natuurlijk niet. Ik zou het denk ik ook niet willen. Eerder een zonwering aan de buitenkant.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 22:11 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Waarom hoort raambekleding niet bij een oplevering?
Je zit daar sowieso zonder inkijk, dus daarvoor hoef je het niet te doen.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 22:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Geen idee, maar dat hoeft natuurlijk niet. Ik zou het denk ik ook niet willen. Eerder een zonwering aan de buitenkant.
Het was niet echt een verrassing, en nu maar hopen dat Kisha en Daniel het winnen. Die achterbakse k2 hebben zich aardig laten kennen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:27 schreef Boca_Raton het volgende:
Tja…. Dat had Roberto niet verdiend. Alle stemmen op hem. Nou zitten we met die kneiterKaylee en Leroy. Tragische aflevering.
Op instagram van Kelly en Unu staat dat je kunt sms'enquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 11:13 schreef Boca_Raton het volgende:
Maar nog geen hint hoe de finale er uit gaat zien. Dat is toch raar. Of mag NL gaan bellen.
Ja en dat is jammer. Het werd een beetje gezapig.quote:Op zondag 20 oktober 2024 17:08 schreef Firuze60 het volgende:
Ik vind het best jammer, want in de potentie leek dit programma leuker dan 'Het Blok' te worden en keek er in het begin graag naar. Het wedstrijdelement werd al snel te voorspelbaar. Iets teveel gescript misschien ook. Het lijkt er inderdaad op dat de winnaars al ver van te voren bekend zijn. Zou mij niet eens verbazen dat het alsnog Kaylee en Leroy worden..
En te voorspelbaar en dan is het direct oersaaie gezapige tv. Gemiste kans van Talpa. Voor slow-tv zijn er leukere programma's.quote:Op zondag 20 oktober 2024 17:27 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ja en dat is jammer. Het werd een beetje gezapig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |