abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215288613
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2024 13:10 schreef Leandra het volgende:

[..]
Nou ja, dat de stellen sowieso in de finale staan met nog maar één eliminatieronde is wel logisch, maar dat je daarom niet op een van de leden van de stellen zou stemmen slaat echt helemaal nergens over, ze hebben geen immuniteit in de zin dat er niet op gestemd mag worden, ze hebben alleen immuniteit in de zin dat op hen stemmen betekent dat ze niet naar huis hoeven, maar iemand anders dan ook niet.

Maar het zou idd heel goed kunnen dat de bonje tussen Kelly en Unu die vanavond in beeld komt daar over gaat, dat de regie het via Unu speelt om Kelly aan het idee te laten wennen ofzo, of omdat het gewoon lekker voor ze is dat Kelly wel heibel schopt als er ook maar een kleine reden kan zijn om heibel te schoppen.

Het kan op 2 manieren gebeuren:
Of de deelnemers spelen op deze manier zelf met de regels en zorgen dat ze met 4 stellen (en dus voldoende klusvaardigheid) de laatste week in gaan.
Of de regie besluit op het laatste moment dat de eliminatieronde niet doorgaat omdat Daniël al "geëlimineerd" is door zijn hersenschudding.
Het kwam wel op mij over dat er op de twee stellen niet gestemd kon worden. Nou ja we gaan het zien. :Y)
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  donderdag 17 oktober 2024 @ 13:34:43 #77
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_215288669
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2024 13:27 schreef Soury het volgende:

[..]
Het kwam wel op mij over dat er op de twee stellen niet gestemd kon worden. Nou ja we gaan het zien. :Y)
Ja, zo kwam het idd over, maar dat slaat natuurlijk nergens op, het zijn gewoon deelnemers en dus moet er op gestemd kunnen worden, dat het min of meer "zinloos" zou zijn omdat die deelnemer toch direct weer terug zou komen, net als de andere partners, voor de laatste week van de afbouw maakt niet dat je niet op ze mag stemmen, het is juist heel slim om er op te stemmen als je het spel eerlijk wilt spelen.

Maar dat laatste hè..... dat willen ze helemaal niet, ze willen alleen maar winnen en ze willen juist dat degene die het hardst aan het huis gewerkt heeft de minste kans heeft om te winnen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_215288694
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2024 12:55 schreef Leandra het volgende:

[..]
Roberto en Bobby is idd wel een geweldig klusteam, ze hebben ook geen woorden nodig.
Daarin zie je echt het verschil met de anderen, die als complete klusn00bs binnenkwamen.
Bobby lijkt als twee druppels water op Martijn Fischer alleen wat dunner :D
  donderdag 17 oktober 2024 @ 13:49:05 #79
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_215288807
Overigens zag je aan de reactie van Wim op de vraag van Unu wat hij zou doen als hij 5 jaar geen kosten zou hebben precies waarom jongens als Wim en Bobby het prima voor elkaar hebben, ook met hun bedrijf:
Sparen, sparen, sparen.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_215288891
Roberto die zijn telefoon horizontaal houdt tijdens het videobellen :?
PFAS pannen kopen(zelfs een wok!) anno 2024 |:(
Kaylee die Daniel & partner achterbaks vind, pot verwijd de ketel :X
Kelly die door haar dikke reet niet meer in de lift past :')
Voor een lounge bank gaan shoppen en een bank uitkiezen die ze op het oog een geringe zitdiepte heeft, het tegenovergestelde van een lounge bank :{
  donderdag 17 oktober 2024 @ 21:28:00 #81
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_215293050
Hoorden jullie ook dreigende taal van Unu toen Kelly van hem wegliep? :o

Daniël terug *O*
pi_215293452
quote:
1s.gif Op donderdag 17 oktober 2024 21:28 schreef Boca_Raton het volgende:
Hoorden jullie ook dreigende taal van Unu toen Kelly van hem wegliep? :o

Daniël terug *O*
En daar waren sommige niet blij mee.
Lekker om te zien dat het geduld van Wim een beetje op raakte bij Uno, dat schijtlollige gedrag houdt een keer op en dan blijkt dat een plintje zagen al iets te veel gevraagd is.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  donderdag 17 oktober 2024 @ 22:11:05 #83
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_215293568
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2024 21:59 schreef Soury het volgende:

[..]
En daar waren sommige niet blij mee.
Lekker om te zien dat het geduld van Wim een beetje op raakte bij Uno, dat schijtlollige gedrag houdt een keer op en dan blijkt dat een plintje zagen al iets te veel gevraagd is.
Waarom hoort raambekleding niet bij een oplevering?
pi_215293720
quote:
1s.gif Op donderdag 17 oktober 2024 22:11 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Waarom hoort raambekleding niet bij een oplevering?
Geen idee, maar dat hoeft natuurlijk niet. Ik zou het denk ik ook niet willen. Eerder een zonwering aan de buitenkant.
  vrijdag 18 oktober 2024 @ 00:18:59 #85
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_215294454
quote:
10s.gif Op donderdag 17 oktober 2024 22:20 schreef Soury het volgende:

[..]
Geen idee, maar dat hoeft natuurlijk niet. Ik zou het denk ik ook niet willen. Eerder een zonwering aan de buitenkant.
Je zit daar sowieso zonder inkijk, dus daarvoor hoef je het niet te doen.
Zonwering zou wel verstandig zijn idd.
Wullie bin KOEL © Soneal
  vrijdag 18 oktober 2024 @ 21:27:29 #86
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_215303745
Tja…. Dat had Roberto niet verdiend. Alle stemmen op hem. Nou zitten we met die kneiterKaylee en Leroy. Tragische aflevering.
pi_215303964
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 oktober 2024 21:27 schreef Boca_Raton het volgende:
Tja…. Dat had Roberto niet verdiend. Alle stemmen op hem. Nou zitten we met die kneiterKaylee en Leroy. Tragische aflevering.
Het was niet echt een verrassing, en nu maar hopen dat Kisha en Daniel het winnen. Die achterbakse k2 hebben zich aardig laten kennen.
  vrijdag 18 oktober 2024 @ 21:46:06 #88
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_215303973
Nu weet ik opeens waar Leroy me aan doet denken: de slang uit Mowgli die uit het struikgewas komt zetten. Die ogen.
pi_215304290
Zagen jullie die dikke plofkop van Leroy _O- . Vrouw weg en hij kan niks, alleen pizza bestellen.
pi_215304659
Als Kelly aan Daniel en Kisha dat wat Kaylee zei had verteld hadden ze nooit op Roberto gestemd maar die heeft zijn exit volledig te danken aan die achterlijke Katja
pi_215306077
Jemig, zo voorspelbaar dit. Natasja: "Troostprijs; We helpen je met een eigen klussite...Alberto..kuch"
Wat ik ook in dit 'spel' nooit begreep was het halen van de deadlines. Die haalden ze zelden en als ze het niet haalden zat er ook geen enkele sanctie op (iets van net als WIDM mindering in de jaren 'gratis' wonen, niet halen van de deadline een jaar minder gratis wonen). Het programma vind ik daarom super slecht in elkaar geflanst net als het huis zelf. Gun geen een van de overgebleven stellen zeikstralen dat huis meer.

Als kijker voel ik mij belazerd, laat staan |:( Alberto.

[ Bericht 8% gewijzigd door Firuze60 op 19-10-2024 01:07:09 ]
  zaterdag 19 oktober 2024 @ 07:22:28 #92
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_215306727
Ik ben half afgehaakt, gewoon geen zin in een alles overheersende Kelly.
Het helpt ook niet mee dat terugkijken op KIJK steeds vastloopt.
Familiedag in zn geheel niks van gezien. De aflevering van gisteren wel gekeken, ik wilde toch wel even zien hoe de stemming verliep.

De inrichting van het huis, ik vind het niet keilelijk. T ziet er netjes uit. Beetje koud misschien, maar dat komt wel goed zodra Kelly er woont.

Wat me ervan weerhoudt om het nog op de voet te volgen is dat ik denk dat Kelly gaat winnen.

Mijn bijdrage bestaat vooral uit gezeik ;(
  zaterdag 19 oktober 2024 @ 11:13:16 #93
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_215308285
Maar nog geen hint hoe de finale er uit gaat zien. Dat is toch raar. Of mag NL gaan bellen.
pi_215309670
Welke gek koopt er een banaan vorm bank zonder leuningen, dan zit er echt iets los in je bovenkamer hoor.
pi_215310449
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 11:13 schreef Boca_Raton het volgende:
Maar nog geen hint hoe de finale er uit gaat zien. Dat is toch raar. Of mag NL gaan bellen.
Op instagram van Kelly en Unu staat dat je kunt sms'en
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
  zondag 20 oktober 2024 @ 12:00:50 #96
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_215318304
Het is overigens sowieso raar dat ze zogenaamd verplicht waren om op Roberto of Kaylee te stemmen.
Zelfs zonder die overgeslagen stemronde had je simpelweg al uit kunnen komen op meer stellen.
Als de eerste rondes iedere keer 1 partner was weggestemd, die malle Henkie niet achter zijn vrouw was weggerend omdat hij boos was dat hij überhaupt stemmen had gekregen, met zijn 40 jaar ervaring, en Eva en Dominique niet beiden waren weggestemd dan had je nu ook meer dan 3 personen/stellen in de finale gehad, zelfs als malle Henkie een week later wel weggestemd was.
Als in plaats van Dominique op een van de deelnemers uit de resterende koppels was gestemd dan had je nu ook 4 stellen gehad.

Week 1: de vrouw van Malle Henkie (sorry, geen idee meer hoe ze heette)
Week 2: Malle Henkie
Week 3: Katja
Week 4: Eva
Week 5: Leroy
Week 6: Kisha
Week 7: Unu

Had je Roberto, Dominique, Kaylee, Daniël en Kelly overgehouden.
Je hebt 6 stellen, 7 stemrondes waar iedere keer 1 persoon weggestemd wordt, dus er kunnen aan het eind gewoon 5 personen uit 5 verschillende stellen over zijn.
Het is echt ronduit bizar dat er nu zogenaamd verplicht op Kaylee of Roberto gestemd moest worden.
Wullie bin KOEL © Soneal
  zondag 20 oktober 2024 @ 12:05:23 #97
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_215318352
Ik ben zo benieuwd hoe Kisha nu, na de uitzendingen, over haar "vriendin" Kaylee denkt.... het was ook treurig om te zien hoe ze niet bij het vreugdedansje hoorde maar zich er wel bij voegde.

Als ze echt naïef is dan gelooft ze in de BS die Kaylee waarschijnlijk gaat roepen, dat het allemaal "bij het spel hoorde", maar er is geen enkele reden om aan te nemen dat Kaylee in haar gezicht wel oprecht was en achter haar rug niet, die is echt heel nasty.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_215321694
Ik vind het best jammer, want in de potentie leek dit programma leuker dan 'Het Blok' te worden en keek er in het begin graag naar. Het wedstrijdelement werd al snel te voorspelbaar. Iets teveel gescript misschien ook. Het lijkt er inderdaad op dat de winnaars al ver van te voren bekend zijn. Zou mij niet eens verbazen dat het alsnog Kaylee en Leroy worden.. :r
  zondag 20 oktober 2024 @ 17:27:35 #99
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_215321837
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2024 17:08 schreef Firuze60 het volgende:
Ik vind het best jammer, want in de potentie leek dit programma leuker dan 'Het Blok' te worden en keek er in het begin graag naar. Het wedstrijdelement werd al snel te voorspelbaar. Iets teveel gescript misschien ook. Het lijkt er inderdaad op dat de winnaars al ver van te voren bekend zijn. Zou mij niet eens verbazen dat het alsnog Kaylee en Leroy worden.. :r
Ja en dat is jammer. Het werd een beetje gezapig.
pi_215322037
quote:
1s.gif Op zondag 20 oktober 2024 17:27 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Ja en dat is jammer. Het werd een beetje gezapig.
En te voorspelbaar en dan is het direct oersaaie gezapige tv. Gemiste kans van Talpa. Voor slow-tv zijn er leukere programma's. ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')