abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215277644
Wat een drama zeg alsof hij zijn arm eraf had gezaagd. Schandalig ook dat ze daarvoor een ambulance laten komen, iemand met een hartaanval mag op iemand met een klein hoofd wondje wachten. Kan prima even de auto in naar de eerste hulp.

Une "how can i make this about me" :')
  woensdag 16 oktober 2024 @ 08:55:59 #52
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_215277720
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2024 08:47 schreef __Fokker__ het volgende:
Wat een drama zeg alsof hij zijn arm eraf had gezaagd. Schandalig ook dat ze daarvoor een ambulance laten komen, iemand met een hartaanval mag op iemand met een klein hoofd wondje wachten. Kan prima even de auto in naar de eerste hulp.

Wat is dit nou weer voor rare redenatie?

Hij was out geweest, hij bloedde heftig en dan besluit jij wel even zonder medische kennis dat hij wel met de auto had kunnen gaan?
Hij had wel schade aan zijn nek kunnen hebben gehad, dat was allemaal nog helemaal niet duidelijk op dat moment.

En om je verhaal kracht bij te zetten ook nog verzinnen dat hierdoor iemand met een hartaanval moest wachten op een ambulance?
Man, man, man :N
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 16 oktober 2024 @ 10:06:39 #53
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_215278238
Ik ga er vanuit dat Roberto eruitgestemd wordt: teveel nadeel van Katja; Kelly en Kaylee roddelen er op los, die zijn te close. Kelly stemt Kaylee niet weg.
Dan zijn er drie koppels in de finale: Kelly/Unu, Kisha/Daniël en Kaylee/Leroy.
pi_215279938
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2024 08:47 schreef __Fokker__ het volgende:

De ambulance neemt je niet mee als je met de auto naar de SEH kan. Ik spreek uit ervaring.
Dus er was wel degelijk genoeg aan de hand.
  woensdag 16 oktober 2024 @ 13:43:03 #55
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_215280246
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2024 13:05 schreef NedKelly het volgende:

[..]
De ambulance neemt je niet mee als je met de auto naar de SEH kan. Ik spreek uit ervaring.
Dus er was wel degelijk genoeg aan de hand.
Al was het alleen al vanwege de kosten (die onder je eigen risico vallen), een (A1/A2) ambulancerit kost ¤ 845, als ze alleen maar komen kijken maar je wordt niet meegenomen dan wordt er niets in rekening gebracht.

Dus nee, ze nemen je niet zomaar mee omdat dat interessant staat op de beelden.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_215285057
Nou top inrichting !!! Witte bank, lelijke kunststof pilaren, nep bloemen.
Een paar wielen onder dat huis monteren en het is helemaal af. ^O^
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  woensdag 16 oktober 2024 @ 21:48:52 #57
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_215285145
:D
Ik moet nog kijken, Oogappels gaat voor ;)

Bedacht door degenen die riepen dat bepaalde andere deelnemers geen smaak hadden?
Die het ook wel omschreven als "boers"?
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_215285158
quote:
1s.gif Op woensdag 16 oktober 2024 21:48 schreef Leandra het volgende:
:D
Ik moet nog kijken, Oogappels gaat voor ;)
Daar ga ik nu aan beginnen, maar Kaylee liet zich ook weer eens van haar "goede" kant zien :X
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  woensdag 16 oktober 2024 @ 22:30:46 #59
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_215285437
Hondslelijke meubels. Hoe kun je nou met een familie op die bank zitten?
pi_215285451
Ik kees hier mee, alleen ben het programma eigenlijk zat
Morgen even inhalen
Ben wel benieuwd wie uiteindelijk wint
pi_215285497
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2024 22:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik kees hier mee, alleen ben het programma eigenlijk zat
Morgen even inhalen
Ben wel benieuwd wie uiteindelijk wint
Het was vandaag wel de moeite waard om te kijken
pi_215285652
quote:
84s.gif Op woensdag 16 oktober 2024 22:40 schreef Soury het volgende:

[..]
Het was vandaag wel de moeite waard om te kijken
Thnx
Dan ga ik die terugkijken
  donderdag 17 oktober 2024 @ 11:16:41 #63
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_215287693
quote:
14s.gif Op woensdag 16 oktober 2024 21:50 schreef Soury het volgende:

[..]
Daar ga ik nu aan beginnen, maar Kaylee liet zich ook weer eens van haar "goede" kant zien :X
Het rare aan Keylee: is ze bij Kelly of Leroy dan zit ze te roddelen, zit ze gewoon in de groep dan is het arrogante eraf en doet ze leuk mee.
pi_215288075
quote:
1s.gif Op donderdag 17 oktober 2024 11:16 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Het rare aan Keylee: is ze bij Kelly of Leroy dan zit ze te roddelen, zit ze gewoon in de groep dan is het arrogante eraf en doet ze leuk mee.
Dat is het valse van haar. Bij Kelly Kisha en Daniel onderuit schoffelen. En ze noemde ze aandachttrekkers? Als één stel dat is is het wel Kelly en Uno met hun geklef en dansjes doen (wat zij ook doet) voor de camera.
Het altijd en iedereen huggen van Uno :{w
Kisha komt juist enorm rustig over en Daniel is gewoon een spontane kerel die bijna altijd met een lach op zijn gezicht rondloopt, evenbeeld van zijn vader.
Het is natuurlijk zieltjes winnen wat Kaylee doet maar dit gaat over de rug van een ander.
pi_215288084
Unugod
  donderdag 17 oktober 2024 @ 12:35:24 #66
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_215288236
quote:
84s.gif Op donderdag 17 oktober 2024 12:11 schreef Soury het volgende:

[..]
Dat is het valse van haar. Bij Kelly Kisha en Daniel onderuit schoffelen. En ze noemde ze aandachttrekkers? Als één stel dat is is het wel Kelly en Uno met hun geklef en dansjes doen (wat zij ook doet) voor de camera.
Het altijd en iedereen huggen van Uno :{w
Kisha komt juist enorm rustig over en Daniel is gewoon een spontane kerel die bijna altijd met een lach op zijn gezicht rondloopt, evenbeeld van zijn vader.
Het is natuurlijk zieltjes winnen wat Kaylee doet maar dit gaat over de rug van een ander.
Ja, dat is ook gelijk waarom ze het bij de kijker helemaal niet goed doet, dat achterbakse.

Daniël is wel het evenbeeld van z'n vader hoor, als je gisteren niet wist dat hij er helemaal niet was zou je denken dat Daniël op een bepaald moment op de achtergrond stond te lachen, terwijl het zijn vader was :')
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_215288265
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2024 12:35 schreef Leandra het volgende:

[..]
Ja, dat is ook gelijk waarom ze het bij de kijker helemaal niet goed doet, dat achterbakse.

Daniël is wel het evenbeeld van z'n vader hoor, als je gisteren niet wist dat hij er helemaal niet was zou je denken dat Daniël op een bepaald moment op de achtergrond stond te lachen, terwijl het zijn vader was :')
Daniel lijkt veel op een bner maar kan er niet opkomen wie :')
pi_215288270
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2024 12:35 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja grappig is dat he? Je ziet exact het zelfde smoelwerk in Daniel en ook het gedrag. Het kan dus niet echt een gespeeld gedrag zijn.
  donderdag 17 oktober 2024 @ 12:43:46 #69
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_215288301
Is vanavond de eliminatie? Dan zal het exit Roberto zijn vrees ik. En aan hem heeft het niet gelegen. Verder ben ik benieuwd hoe de finale er uit gaat zien.
  donderdag 17 oktober 2024 @ 12:52:22 #70
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_215288350
Even wat anders: Roberto leek gisteren eindelijk wakker te zijn en een opmerking te maken over op Unu stemmen, en dat ze dan wel met vier stellen door konden (en dat cameramomentje van Kelly ging daar vervolgens over).

Eerst wordt er door Natasja gezegd dat de beide stellen al door zijn, en dat Roberto en Kaylee "dus" nog 50% kans hebben om door te gaan na de laatste eliminatie, maar dat klopte natuurlijk al nooit, er was geen enkele reden om niet op een van de deelnemers uit de beide stellen te stemmen, en dan zou het helemaal niet 50/50 voor Kaylee en Roberto zijn.
Het enige verschil was dan alleen dat degene van een stel na die eliminatie niet echt naar huis zou hoeven omdat diegene de week daarna toch weer terug zou komen om het af te maken.

Die constructie was tot gisteren helemaal niet aan gedacht op een of andere manier, en ik heb het idee dat dat vooral kwam doordat Natasja (lees: de regie) aangaf dat de stellen sowieso door waren en het 50/50 voor Kaylee en Roberto was.

Nu Daniël met zijn herstel bezig is en de kans klein is dat hij nog weer aan het werk kan met een zware hersenschudding, is het net alsof er bij de regie iemand wakker geworden is en bedacht heeft dat het wel mogelijk is een van de deelnemers uit een stel te elimineren, ondanks het feit dat het stel dan in de finale staat, de leden van de stellen hebben immers geen vrijstelling ofzo waardoor ze niet geëlimineerd kunnen worden.

Mijn gok is dat ze dat Roberto (en mogelijk Unu ook) ingefluisterd hebben, hij dat heeft laten vallen, Unu daar relaxed op reageerde, want het maakt voor hem niet uit of je hem elimineert, hij staat toch met Kelly in de finale, en dat men op die manier die hele eliminatie of kan laten vallen of kan veranderen waardoor 4 stellen in de finale staan, want laten we eerlijk zijn:

Roberto wegstemmen:
Kelly, Unu, Kaylee, Leroy en Kisha moeten de boel dan afbouwen de laatste week: gaat m niet worden.
Kaylee wegstemmen:
Kelly, Unu, Roberto, Katja en Kisha moeten de boel afbouwen de laatste week: gaat wel lukken, maar wisselwerking tussen Kelly en Katja kan roet in het eten gooien.
Unu, Kelly, Kisha of Daniël "wegstemmen":
Kelly, Unu, Kaylee, Leroy, Roberto, Katja en Kisha moeten de boel afbouwen de laatste week: gaat zeker lukken, wisselwerking K3 en Katja gaat "TV maken" momenten opleveren.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_215288354
quote:
1s.gif Op donderdag 17 oktober 2024 12:43 schreef Boca_Raton het volgende:
Is vanavond de eliminatie? Dan zal het exit Roberto zijn vrees ik. En aan hem heeft het niet gelegen. Verder ben ik benieuwd hoe de finale er uit gaat zien.
Dat zal morgen zijn. Het is helaas wel duidelijk, al denk ik dat mocht Roberto eruit gaan hij zichzelf prima op de kaart heeft gezet. Hij kreeg al een aanbieding om voor die buurman te werken en ik denk dat hij het best wel eens druk zou kunnen krijgen. Die gozer heeft gouden handjes en is een harde werker, daar kan je in deze tijd prima mee verdienen en kan hij zijn eigen huis kopen over een aantal jaren O+
  donderdag 17 oktober 2024 @ 12:54:10 #72
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_215288361
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2024 12:40 schreef Soury het volgende:

[..]
Ja grappig is dat he? Je ziet exact het zelfde smoelwerk in Daniel en ook het gedrag. Het kan dus niet echt een gespeeld gedrag zijn.
Nee, dat is echt zoals hij is.
Ik vind het ronduit triest voor Kisha dat ze denkt dat Kaylee een vriendin is, ik denk dat Kisha en Daniël af en toe echt met de bek open naar de uitzendingen zitten te kijken.
Wullie bin KOEL © Soneal
  donderdag 17 oktober 2024 @ 12:55:28 #73
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_215288369
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2024 12:52 schreef Soury het volgende:

[..]
Dat zal morgen zijn. Het is helaas wel duidelijk, al denk ik dat mocht Roberto eruit gaan hij zichzelf prima op de kaart heeft gezet. Hij kreeg al een aanbieding om voor die buurman te werken en ik denk dat hij het best wel eens druk zou kunnen krijgen. Die gozer heeft gouden handjes en is een harde werker, daar kan je in deze tijd prima mee verdienen en kan hij zijn eigen huis kopen over een aantal jaren O+
Roberto en Bobby is idd wel een geweldig klusteam, ze hebben ook geen woorden nodig.
Daarin zie je echt het verschil met de anderen, die als complete klusn00bs binnenkwamen.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_215288395
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2024 12:52 schreef Leandra het volgende:
Even wat anders: Roberto leek gisteren eindelijk wakker te zijn en een opmerking te maken over op Unu stemmen, en dat ze dan wel met vier stellen door konden (en dat cameramomentje van Kelly ging daar vervolgens over).

Eerst wordt er door Natasja gezegd dat de beide stellen al door zijn, en dat Roberto en Kaylee "dus" nog 50% kans hebben om door te gaan na de laatste eliminatie, maar dat klopte natuurlijk al nooit, er was geen enkele reden om niet op een van de deelnemers uit de beide stellen te stemmen, en dan zou het helemaal niet 50/50 voor Kaylee en Roberto zijn.
Het enige verschil was dan alleen dat degene van een stel na die eliminatie niet echt naar huis zou hoeven omdat diegene de week daarna toch weer terug zou komen om het af te maken.

Die constructie was tot gisteren helemaal niet aan gedacht op een of andere manier, en ik heb het idee dat dat vooral kwam doordat Natasja (lees: de regie) aangaf dat de stellen sowieso door waren en het 50/50 voor Kaylee en Roberto was.

Nu Daniël met zijn herstel bezig is en de kans klein is dat hij nog weer aan het werk kan met een zware hersenschudding, is het net alsof er bij de regie iemand wakker geworden is en bedacht heeft dat het wel mogelijk is een van de deelnemers uit een stel te elimineren, ondanks het feit dat het stel dan in de finale staat, de leden van de stellen hebben immers geen vrijstelling ofzo waardoor ze niet geëlimineerd kunnen worden.

Mijn gok is dat ze dat Roberto (en mogelijk Unu ook) ingefluisterd hebben, hij dat heeft laten vallen, Unu daar relaxed op reageerde, want het maakt voor hem niet uit of je hem elimineert, hij staat toch met Kelly in de finale, en dat men op die manier die hele eliminatie of kan laten vallen of kan veranderen waardoor 4 stellen in de finale staan, want laten we eerlijk zijn:

Roberto wegstemmen:
Kelly, Unu, Kaylee, Leroy en Kisha moeten de boel dan afbouwen de laatste week: gaat m niet worden.
Kaylee wegstemmen:
Kelly, Unu, Roberto, Katja en Kisha moeten de boel afbouwen de laatste week: gaat wel lukken, maar wisselwerking tussen Kelly en Katja kan roet in het eten gooien.
Unu, Kelly, Kisha of Daniël "wegstemmen":
Kelly, Unu, Kaylee, Leroy, Roberto, Katja en Kisha moeten de boel afbouwen de laatste week: gaat zeker lukken, wisselwerking K3 en Katja gaat "TV maken" momenten opleveren.
Het is enorm warrig allemaal hoe de spelregels zijn. Ik heb me ook wel wat verbaasd dat die twee stellen sowieso al in de finale staan. Maar vanavond is er dus wat bonje tussen Uno en Kelly misschien is het wel de reden die jij gaf.
  donderdag 17 oktober 2024 @ 13:10:41 #75
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_215288478
quote:
11s.gif Op donderdag 17 oktober 2024 12:59 schreef Soury het volgende:

[..]
Het is enorm warrig allemaal hoe de spelregels zijn. Ik heb me ook wel wat verbaasd dat die twee stellen sowieso al in de finale staan. Maar vanavond is er dus wat bonje tussen Uno en Kelly misschien is het wel de reden die jij gaf.
Nou ja, dat de stellen sowieso in de finale staan met nog maar één eliminatieronde is wel logisch, maar dat je daarom niet op een van de leden van de stellen zou stemmen slaat echt helemaal nergens over, ze hebben geen immuniteit in de zin dat er niet op gestemd mag worden, ze hebben alleen immuniteit in de zin dat op hen stemmen betekent dat ze niet naar huis hoeven, maar iemand anders dan ook niet.

Maar het zou idd heel goed kunnen dat de bonje tussen Kelly en Unu die vanavond in beeld komt daar over gaat, dat de regie het via Unu speelt om Kelly aan het idee te laten wennen ofzo, of omdat het gewoon lekker voor ze is dat Kelly wel heibel schopt als er ook maar een kleine reden kan zijn om heibel te schoppen.

Het kan op 2 manieren gebeuren:
Of de deelnemers spelen op deze manier zelf met de regels en zorgen dat ze met 4 stellen (en dus voldoende klusvaardigheid) de laatste week in gaan.
Of de regie besluit op het laatste moment dat de eliminatieronde niet doorgaat omdat Daniël al "geëlimineerd" is door zijn hersenschudding.
Wullie bin KOEL © Soneal
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')