Hoe weet jij dat nou, mopperkont. Wilde je snel het vorige topic volspammen zodat je een nieuwe in de reeks kon openen en een eigen titel kon verzinnen?quote:
niemand heeft die serieusquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 15:50 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou, mopperkont. Wilde je snel het vorige topic volspammen zodat je een nieuwe in de reeks kon openen en een eigen titel kon verzinnen?
En dan kom je hiermee
gorilla's zijn fucking awesomequote:Op vrijdag 11 oktober 2024 15:57 schreef Questular het volgende:
[..]
Prima delts, die doet een hoop side laterals.
Ze hielden een paringsdans?quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 16:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij en Mortaxx op de afgelopen meet. Fokkie rechts.
Wij zijn tegen racismequote:Op vrijdag 11 oktober 2024 19:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mensen nog Suriname tegen Hongarije kijken?
Nee, wel Nederland tegen Hongarije.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 19:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mensen nog Suriname tegen Hongarije kijken?
Althans, ik voel wel een verkoudheidje opkomen. Ik hoop dat ik niet tijdens de wedstrijd kom te overlijden.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 20:23 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Nee, wel Nederland tegen Hongarije.
Keek je nog uit naar die nieuwe Harry Potter tv-serie?quote:
Watquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 20:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Keek je nog uit naar die nieuwe Harry Potter tv-serie?
Want ik begrijp dat de regisseur weigert de boeken te lezen. Lol
quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 20:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Keek je nog uit naar die nieuwe Harry Potter tv-serie?
Want ik begrijp dat de regisseur weigert de boeken te lezen. Lol
had jij die potter game gespeeld?quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 20:42 schreef Fok-it het volgende:
Al moeten we Kaneels bronnen altijd wel met een korreltje zout nemen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |