ik heb sinds kort een nieuwe vriendin. Ik dacht dat allemaal helemaal geweldig was, maar ik ben erachter gekomen dat ze heel onzeker is. Ze is vooral bang dat ze wat verkeerds doet tegenover mij.
Ze gaat over een paar weken op wintersport en ze is bang voor wat ze gaat voelen tijdens die vakantie.
Ze trekt zich ook veel te veel aan van wat haar vriendinnen tegen haar zeggen, die zeggen bijv. 'als je niet elke dag aan hem denkt ben je niet echt verliefd' ..en dan zit mn vriendin meteen weer te stressen ..
ik ben benieuwd of jullie hier ervaring mee hebben, en of of het misschien na verloop van tijd vanzelf minder wordt ...
als je vriendin daar bang voor is, verttrouwt ze zichzelf of jou misschien niet, of ze weet niet zeker of ze van je houd, verliefd zijn heeft geen definitie, dus wat die andere dozen zeggen, moet ze zich maar niks van aantrekken.,
Maar je moet haar overtuigen wat jij voor haar voelt, mijn ex-vriendin was ook altijd heel onzeker, daar moet je zelf op inspelen.
En gewoon met haar praten.
en dat je niet elke keer aan diegene denkt, wil niet direct zeggen dat je niet verliefd bent, iedereen ervaart verliefdheid anders!! Rare vriendinnen dus.
Het is dus de vraag hoe lang deze onzekerheid gaat duren, en hoe goed jij ertegen kan. Daar moet je eens over nadenken.
ik denk niet dat haar vriendinnen het op zo'n manier bedoelen maar zo komt het wel op haar over
pfff ..ik hoop dat ik dit aankan, ik ben helemaal weg van haar
quote:Zal best goedkomen, je moet het eigenlijk net zo lang blijven zeggen tot ze er doodmoe van wordt... dan moet het wel tot 'r doordringen...
Op woensdag 19 februari 2003 12:40 schreef piepo het volgende:
ja dat klopt ..ik heb haar ook duidelijk proberen te maken wat ik voor haar voel, en dat ze bij mij weinig fout kan doen
maar of de onzekerheid er minder door is geworden ..ik denk niet dat haar vriendinnen het op zo'n manier bedoelen maar zo komt het wel op haar over
pfff ..ik hoop dat ik dit aankan, ik ben helemaal weg van haar
Komt goed menneke... (zouden wij hier in breda zeggen)
sterkte
quote:Geen eigen mening hebben is het niet. Het is je eigen mening niet belangrijk genoeg vinden en die van anderen snel aannemen. En de oorzaak daarvan is haar onzekerheid.
Op woensdag 19 februari 2003 13:06 schreef moussy het volgende:
Als ik het zo lees is ze niet alleen onzeker, maar heeft ze ook geen eigen mening, als ze door dr vriendinnen laat vertellen wanneer je wel of niet verliefd bentDat is iets dat je moet voelen, niet wat eena nder je verteld
Misschien dacht ze 'ik ben verliefd' maar na praten met haar vriendinnen 'o jee ik hoop dat ik wel echt verliefd ben, stel dat ik nou niet echt verliefd ben? wat moet ik dan?'. Puur onzekerheid.
Voor de topicstarter: Meer dan haar ervan overtuigen dat je dol op haar bent kun je niet doen. Vertel haar dat ze helemaal niet iedere dag aan je moet denken, want dat zal niet zo snel gebeuren, zeker niet als je daar met een hoop dingen bezig bent de hele dag. Dat wil helemaal niet zeggen dat ze niet gek op je is, maar gewoon dat ze het druk heeft.
in ieder geval bedankt voor jullie reacties, ik hoop ook dat we er met zn 2en uit kunnen komen, ik ga er in ieder geval de volle 100% voor
quote:En meer kan je niet doen... good luck!
Op woensdag 19 februari 2003 13:16 schreef piepo het volgende:
ja dat dacht ik in het begin ook ..maar we hebben er over gepraat en ze heeft wel een eigen mening, ze trekt zich soms dingen gewoon verkeerd aan ..dingen waar eigenlijk niets achter zit
ze piekert te veel zegt ze ...in ieder geval bedankt voor jullie reacties, ik hoop ook dat we er met zn 2en uit kunnen komen, ik ga er in ieder geval de volle 100% voor
quote:dank je wel^O^
Op woensdag 19 februari 2003 13:13 schreef TripleM het volgende:[..]
Geen eigen mening hebben is het niet. Het is je eigen mening niet belangrijk genoeg vinden en die van anderen snel aannemen. En de oorzaak daarvan is haar onzekerheid.
Misschien dacht ze 'ik ben verliefd' maar na praten met haar vriendinnen 'o jee ik hoop dat ik wel echt verliefd ben, stel dat ik nou niet echt verliefd ben? wat moet ik dan?'. Puur onzekerheid.
Voor de topicstarter: Meer dan haar ervan overtuigen dat je dol op haar bent kun je niet doen. Vertel haar dat ze helemaal niet iedere dag aan je moet denken, want dat zal niet zo snel gebeuren, zeker niet als je daar met een hoop dingen bezig bent de hele dag. Dat wil helemaal niet zeggen dat ze niet gek op je is, maar gewoon dat ze het druk heeft.
quote:Tuurlijk komen jullie er wel uit
Op woensdag 19 februari 2003 13:16 schreef piepo het volgende:
in ieder geval bedankt voor jullie reacties, ik hoop ook dat we er met zn 2en uit kunnen komen, ik ga er in ieder geval de volle 100% voor
ik had ook nooit gedacht dat ze zo onzeker zou zijn, logisch is het ook totaal niet
ze is mooi, lief en ga zo maar door
ik heb er alle vertrouwen in hoor dat dit goed gaat komen ..ik vind het alleen wel moeilijk
quote:In het begin is alles moeilijk zeggen ze weleens...
Op woensdag 19 februari 2003 13:24 schreef piepo het volgende:
ja ik hoop het ..ik heb nooit gedacht dat ik op een onzekere vrouw zou kunnen vallenik had ook nooit gedacht dat ze zo onzeker zou zijn, logisch is het ook totaal niet
ze is mooi, lief en ga zo maar doorik heb er alle vertrouwen in hoor dat dit goed gaat komen ..ik vind het alleen wel moeilijk
trouwens ..ik vind het heerlijk om gewoon naar haar te kijken, gewoon in haar mooie blauwe ogen. Maar dan wordt ze verlegen en draait ze haar hoofd weg.
Ook een vorm van onzekerheid?
quote:Verlegenheid kan ook een vorm zijn van onzekerheid...'waarom kijkt hij nou?, is er iets?, is er iets niet goed?' .. je weet nooit wat er in het hoofdje rondspookt..
Op woensdag 19 februari 2003 13:28 schreef piepo het volgende:
haha ..daar heb je gelijk in maar het rare is dat ik totaal niet onzeker wat haar betrefttrouwens ..ik vind het heerlijk om gewoon naar haar te kijken, gewoon in haar mooie blauwe ogen. Maar dan wordt ze verlegen en draait ze haar hoofd weg.
Ook een vorm van onzekerheid?
Dat vind ik vaak ook het leukste, gewoon naar je vriendin kijken en van genieten.. en dan beseffen dat ze bij jou hoort.. ;-)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |