Ja, net als Rode Kruis.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 23:34 schreef monkyyy het volgende:
De pers aanvallen is een oorlogsmisdaad toch
Trustenquote:Op donderdag 24 oktober 2024 23:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja, net als Rode Kruis.
Alvast terusten. Leuke tv-avond geweest.
quote:Op maandag 28 oktober 2024 23:09 schreef NoCigar het volgende:
als iemand me toen had gezien tijdens die paddo-therapie, dan waren ze keer overtuigd geweest van mijn waarheid
Ketamine. Fuck man. M'n buurman belande in een psychose paar weken geleden. Heeft ze dat aanbevolenquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:00 schreef NoCigar het volgende:
Wel interessant voor geïnteresseerden, een psychologie prof over Op de Beeck: [ x ]
Weet ik niet, maar ze heeft therapie onder invloed daarvan daarvan gevolgd. (in Hawaï, NEC, L.A. of Sao Paolo, ik weet niet meer waar precies) en ze is er erg positief over.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 20:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ketamine. Fuck man. M'n buurman belande in een psychose paar weken geleden. Heeft ze dat aanbevolen
Nooit bij een erkende arts of psycholoog in de buurt. Waarom is dat denk je ?quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 20:46 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Weet ik niet, maar ze heeft therapie onder invloed daarvan daarvan gevolgd. (in Hawaï, NEC, L.A. of Sao Paolo, ik weet niet meer waar precies) en ze is er erg positief over.
Eensquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 22:43 schreef NoCigar het volgende:
BN'ers die heel modieus hun psychische stoornissen komen uitventen.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 14:31 schreef Radegast het volgende:
[..]
Best leuk zo zonder geluid. Hoe heet dit groepje?
Oh leuk, De Sims 4?quote:
Griet Op de Beeck, Diederick Ebbinge, Anoinette Hertzenberg, Roosmarijn Luiten, Jeroen stekelenburg, Noel van Hoogquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 14:27 schreef tong80 het volgende:
Wie waren de gasten ? Anders ga ik na Lubach zo meteen muziek draaien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |