abonnement Unibet Coolblue
pi_569219
Ik hoop dat de straf van de heer op Koen afgeworpen wordt! Ik hoop dat die vuile smeerlap op het laatst van de bus derde of tweede wordt!
Het net niet halen zou toch een wonderschoon geschenk zijn voor deze wereld!

  woensdag 20 december 2000 @ 20:05:13 #2
3623 Jorrit
Ik ontken alles!
pi_569392
Leg uit...
Wie wat waar wanneer en waarom?
Onzin maakt de zin zinniger.
pi_569536
quote:
Op 20 december 2000 20:05 schreef Jorrit het volgende:
Leg uit...
Wie wat waar wanneer en waarom?
Moet je zoiets nou nog uitleggen......
pi_569913
Foei, die Koen! Biechten zal de zondaar!
God stopped making the Earth when he had finished Norway. 'The rest you'll have to do yourself', he told the people - Horst Tappert
pi_570009
Als er 1 iemand is die de BUS gemaakt heeft, dan is het Koen wel...
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_577778
quote:
Op 20 december 2000 22:54 schreef DIGGER het volgende:
Als er 1 iemand is die de BUS gemaakt heeft, dan is het Koen wel...
Volledig met je eens Digger, zonder hem was het niet leuk geweest. Maar na de bus, en reken er maar op dat hij die jackpot pakt, hoop ik dat ie weer onder zijn steen terug kruipt.
pi_578000
IK GEEF JE GROOT GELIJK.
quote:
Op 20 december 2000 19:00 schreef breit72 het volgende:
Ik hoop dat de straf van de heer op Koen afgeworpen wordt! Ik hoop dat die vuile smeerlap op het laatst van de bus derde of tweede wordt!
Het net niet halen zou toch een wonderschoon geschenk zijn voor deze wereld!


Koen doet zich voor als een echte vriend maar roddelt vervolgens dingen door, dat soort mensen zijn niet te vertrouwen.

En dat allemaal onder het mom van een spel probeert ie mensen voor zijn karretje te spannen. In mijn ervaring, of ie dit nou wint of niet, zo iemand komt zichzelf grandioos tegen, want hij maakt op deze manier geen vrienden.

Ergste dat zo iemand als Koen kan gebeuren? Algehele radiostilte om hem heen. Jochie zit verlegen om aandacht, goed of slecht. Het is net een oud wijf zoals ie zit te lullen.

Ik zou zeggen Breit maak je er niet dik om, wat mij betreft zie ik hem ook graag verliezen, maar zelfs als ie wint komt ie zichzelf nog wel tegen.

Gezallich!!!!

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')