oohhhh, wat leuk wist nie dat ze zwanger was. En toch zo'n leuke fotoshoot! dapper hoorquote:Dionne Stax deelt fotoshoot met hoogzwangere buik: 'Aftellen'
Dionne Stax (39) heeft op haar Instagram een video gedeeld, waarin foto's van haar zwangerschapsfotoshoot laat zien. Op de verschillende foto's toont ze haar hoogzwangere buik.
Op een tiental foto's staat Dionne geposeerd voor de camera en draagt ze een jasje, waarbij haar buik goed te zien is. 'Het aftellen kan beginnen', schrijft ze daarbij.
😂 Ik vind zulke buikfotos ook vreselijk net zoals die trend met die gipsbuiken. Ook zoiets belachelijks,quote:
is toch juist hartstikke leuk als aandenken voor veel mensen een leuke herinneringquote:Op donderdag 10 oktober 2024 21:32 schreef sherezade het volgende:
[..]
😂 Ik vind zulke buikfotos ook vreselijk net zoals die trend met die gipsbuiken. Ook zoiets belachelijks,
Ieder zijn ding, ik wil niet zo'n gedrocht aan de muur hebben hangen.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 21:34 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
is toch juist hartstikke leuk als aandenken voor veel mensen een leuke herinnering
[ afbeelding ]
Lid lof laf erop verven en je partner met verfhanden een afdruk erop laten makenquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 21:13 schreef sherezade het volgende:
[..]
Ieder zijn ding, ik wil niet zo'n gedrocht aan de muur hebben hangen.
😂😂 Ja geweldig en dan als decoratie op het schijthuisquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 21:41 schreef ZarB het volgende:
[..]
Lid lof laf erop verven en je partner met verfhanden een afdruk erop laten maken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |