SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
quote:Op donderdag 10 oktober 2024 16:01 schreef Haags het volgende:
Een like van mijn grote vriend @:nattekat
Dat maakt mijn dag goed.
Sterkte morgen en veel beterschap.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 15:53 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ze hebben een slokdarm ziekte ontdekt. Dus morgen een ingreep. Hopelijk kan normaal eten zonder pijnen braken
Leuk voor Gergiquote:Op donderdag 10 oktober 2024 16:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb zin om net als die kat op m'n bed te gaan liggen nu, beentjes omhoog
quote:Op donderdag 10 oktober 2024 15:53 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ze hebben een slokdarm ziekte ontdekt. Dus morgen een ingreep. Hopelijk kan normaal eten zonder pijnen braken
moej niej doen, lekker gaan genieten ondanks de tegenslagquote:
ik eet straks kip met rijst en roerbakgroentenquote:Op donderdag 10 oktober 2024 16:48 schreef CherryLips het volgende:
Ik durf niet te zeggen dat ik aan een oliebol zit.
Fijn! Waren er veel mogelijkheden? Ben daar helemaal niet in thuisquote:Op donderdag 10 oktober 2024 17:04 schreef CherryLips het volgende:
Was trouwens naar het audiologisch centrum, lang gesprek gehad over wat ik wilde en wat er mogelijk was en hoe dat dan allemaal in zijn werk ging. Soort recept gekregen voor een hoortoestel en net bij Specsavers een afspraak gemaakt. Er zit beweging in.
heel dapper dat je hier voor durft uit te komenquote:Op donderdag 10 oktober 2024 16:48 schreef CherryLips het volgende:
Ik durf niet te zeggen dat ik aan een oliebol zit.
Oliebollen Anonymous is nu een feit.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 17:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heel dapper dat je hier voor durft uit te komen
Goed voor je buikspierenquote:Op donderdag 10 oktober 2024 16:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb zin om net als die kat op m'n bed te gaan liggen nu, beentjes omhoog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |