Slowdivegoden welquote:
mijne staat nogquote:
Ja, maar de volgende keer wil ik ook mee om achtergelaten te worden om te springenquote:Op donderdag 10 oktober 2024 15:12 schreef PippenScottie het volgende:
Mag je kinderen eigenlijk achterlaten bij jumpsquare om boodschappen te doen?
die zet je gewoon in een winkelwagentje en dat wagentje druk je in een andere en maak je vastquote:Op donderdag 10 oktober 2024 15:12 schreef PippenScottie het volgende:
Mag je kinderen eigenlijk achterlaten bij jumpsquare om boodschappen te doen?
Volwassenen die mee springen worden meewarig aangekeken. Geldt ook voor ballenbakken en peuterbadjes tenzij je kinderen in een heel specifieke leeftijd hebtquote:Op donderdag 10 oktober 2024 15:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja, maar de volgende keer wil ik ook mee om achtergelaten te worden om te springen
`quote:Op donderdag 10 oktober 2024 15:19 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Volwassenen die mee springen worden meewarig aangekeken. Geldt ook voor ballenbakken en peuterbadjes tenzij je kinderen in een heel specifieke leeftijd hebt
Dan mag hetquote:Op donderdag 10 oktober 2024 15:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
`
Oh
Maar ik identificeer mij nog als peuter
Jij mocht de da ba dees doen?quote:Op donderdag 10 oktober 2024 15:42 schreef Poppejans1.4 het volgende:
Dit moesten wij bij muziekles op de middelbare zingen. Geen grap
Je bent toch vrij goed terecht gekomen. Niemand heeft wraak genomen op de school?quote:Op donderdag 10 oktober 2024 15:42 schreef Poppejans1.4 het volgende:
Dit moesten wij bij muziekles op de middelbare zingen. Geen grap
En toch is dit nog z'n leukste denk ik. Moet je nagaan.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 16:15 schreef PippenScottie het volgende:
Niet alles in de nineties was leuk, besef ik me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |