Verschrikkelijk zelfsquote:Op donderdag 10 oktober 2024 11:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is toch eigenlijk ook niet veel he
Made in Heaven is sowieso erg matig. Die staan lekker samen onderaan.quote:
Was jij erbij dat dat Exit music for a Film was en we die connectie fout hadden?quote:Op donderdag 10 oktober 2024 12:44 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Jammer dat Goodfellas niet zorgde voor een opleving van de Derek & The Dominos versie in de hitlijsten. Dan hadden we die nu misschien gehoord
Ik heb geen idee dus daar was ik niet bijquote:Op donderdag 10 oktober 2024 12:48 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Was jij erbij dat dat Exit music for a Film was en we die connectie fout hadden?
Het was een quiz met de upbeatles. Die associatieronde, van Bassie en Adriaan, je weet wel.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 12:52 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Ik heb geen idee dus daar was ik niet bij
Het koppelen van Shirley Bassey aan The Calling doet wel direct een belletje rinkelen. Koppeling van Exit Music aan Layla best vergezocht, maar dat maakt het ook wel weer leukquote:Op donderdag 10 oktober 2024 12:58 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Het was een quiz met de upbeatles. Die associatieronde, van Bassie en Adriaan, je weet wel.
Maar daar moest Exit Music for a Film gelinkt worden aan Layla omdat dat het slotnummer van Goodfellas was.
Daarover gesproken. Als iemand nog mee wil doen met een upbeatles quiz vanavond in Utrecht. We hebben nog een plek over
Mooie dag toch gewoon? En daarna Zo Stil ja.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 13:40 schreef Tussle266 het volgende:
Aan het nadenken welke blof ik pistool tegen het hoofd zou stemmen. Waarschijnlijk Zo Stil. Natuurlijk niet in deze, maar in december, voord de duidelijkheid.
Dansen aan de zee denk ikquote:Op donderdag 10 oktober 2024 13:40 schreef Tussle266 het volgende:
Aan het nadenken welke blof ik pistool tegen het hoofd zou stemmen. Waarschijnlijk Zo Stil. Natuurlijk niet in deze, maar in december, voord de duidelijkheid.
Zoutelande hierquote:Op donderdag 10 oktober 2024 13:40 schreef Tussle266 het volgende:
lekker fout nummer dit.... volume op 10quote:Op donderdag 10 oktober 2024 14:09 schreef ieniminimuis het volgende:
Mex vindt iets vreselijk --> Muis geniet
jou mie dien hontquote:
uhuhquote:
Nee die is gesaboteerd .quote:Op donderdag 10 oktober 2024 14:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sabotage is wel beter, maar die komt nog neem ik aan.
Daar heb je Skee-lo voor gekregen.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 14:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nope, stemtool is gesaboteerd denk ikquote:Op donderdag 10 oktober 2024 14:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |