Staat My Chemical Romance erin?quote:Op donderdag 10 oktober 2024 09:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gevolgd door de band van de Bohemian Rhapsody van de jaren 00
Ik zat er op te wachten, maar wij allen weten dat Jesus of Suburbia de echte is. (Eigenlijk Homecoming maar die scoort minder goed)quote:Op donderdag 10 oktober 2024 09:56 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Staat My Chemical Romance erin?
Er is een zin: "ja ik moet gaan naar mijn volgende afspraak, doei". Die kun je inzetten.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 09:56 schreef PippenScottie het volgende:
KLF stemplaat gemist omdat twee ego’s in mijn team een vergadering onnodig rekten met een wedstrijdje wie de virtueel langste piemel heeft.
Egoïstische eikels. Bah
Ik heb mijn laptop camera geswaffeld. Zo kwam de boodschap ook overquote:Op donderdag 10 oktober 2024 09:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Er is een zin: "ja ik moet gaan naar mijn volgende afspraak, doei". Die kun je inzetten.
Jesus of Suburbia is wel zwaar ondergewaardeerd. Top 250 materiaalquote:Op donderdag 10 oktober 2024 09:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gevolgd door de band van de Bohemian Rhapsody van de jaren 00
RIP laptopcamquote:Op donderdag 10 oktober 2024 09:59 schreef ieniminimuis het volgende:
En daarbij heb je zelf de grootste digitale piemel, want je bent een FOK!ker.
Nummer 1-hit, he..quote:Op donderdag 10 oktober 2024 10:03 schreef Tussle266 het volgende:
De verzamelde werken van Prince staan letterlijk verkeerd om in dit samenraapsel.
Gold en Diamonds and Pearls wel zijn beste in de 90s ja, daarna Cream in dit lijstje in ieder geval. Maar dit is gewoon een zeiknummerquote:Op donderdag 10 oktober 2024 10:03 schreef Tussle266 het volgende:
De verzamelde werken van Prince staan letterlijk verkeerd om in dit samenraapsel.
Niet in de buurt.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 10:10 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Origineel van Charlie Rich is beter
Mijn mening over Purple Rain mag duidelijk zijn.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 10:08 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Nummer 1-hit, he..
Purple rain staat ook t hoogst in de 80s lijst.
Ok, dat is een slecht voorbeeld.
Geen idee, ik post alleen onzin en luister nooit naar anderen.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 10:12 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Mijn mening over Purple Rain mag duidelijk zijn.
#besteooitquote:Op donderdag 10 oktober 2024 10:12 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Mijn mening over Purple Rain mag duidelijk zijn.
Mss een idee voor volgend jaarquote:Op donderdag 10 oktober 2024 10:15 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Er schijnt wel een leuke markt in Wuhan te zijn
Go eastquote:Op donderdag 10 oktober 2024 10:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mss een idee voor volgend jaar
Gudmeurningquote:Op donderdag 10 oktober 2024 10:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Jammer wel dat ik zo een eindeloze lange presentatie meeting heb van Fransen en Walen die Engels proberen te spreken.
Er is een zin: "oui, j’ai une autre rendez-vous. Plus important. Au revoir". Die kun je inzetten.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 10:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Jammer wel dat ik zo een eindeloze lange presentatie meeting heb van Fransen en Walen die Engels proberen te spreken.
Merci. Al denk ik niet dat ik gemist word als een van de 96 mensenquote:Op donderdag 10 oktober 2024 10:38 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Er is een zin: "oui, j’ai une autre rendez-vous. Plus important. Au revoir". Die kun je inzetten.
Zekerquote:Op donderdag 10 oktober 2024 11:09 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Kate was wel echt knap in deze clip
En ze zorgt opnieuw voor een kwaliteitsimpulsquote:Op donderdag 10 oktober 2024 11:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Voor de verandering eens een nummer met Kate Pierson, leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |