Wauwquote:Een nieuw hoofdstuk in de geschiedenis van de Hazes-familie. Rachel Hazes (54) heeft haar zoon André Hazes (30) gesommeerd om niet meer de naam André Hazes te gebruiken. Dat bevestigt het management van de zanger aan RTL Boulevard, na berichtgeving van 'RealityFBI'. Rachel wil dat haar zoon zichzelf André Hazes jr. noemt.
Zoiets waarschijnlijk!quote:Op woensdag 9 oktober 2024 16:08 schreef mvdejong het volgende:
Moest er weer reclame worden gemaakt, kwamen ze weer te weinig voor in de blaadjes ?
Geld?quote:Op woensdag 9 oktober 2024 16:50 schreef Boca_Raton het volgende:
Wat wil die vrouw nou toch? Aandacht?
Dat haar verdienmodel blijft bestaan...quote:Op woensdag 9 oktober 2024 16:50 schreef Boca_Raton het volgende:
Kan idd. ook. Maar elke keer als het weer rustig is komt ze met een malle eis lijkt het.quote:
Centjes.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 16:50 schreef Boca_Raton het volgende:
quote:Op woensdag 9 oktober 2024 16:55 schreef Momo het volgende:
Het is letterlijk zijn eigen naam, die je zelf hebt gegeven
Misschien kan hij zijn artiestennaam veranderen in "Zoon van gecremeerde kroket"
Ik heb pas een nieuw paspoort aangevraagd en kon ook kiezen voor het op het paspoort zetten van mijn ex man. Ik mag die naam ook nog steeds voeren.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 17:25 schreef Mrmime het volgende:
Rachel was toch gescheiden van Hazes? Of wilde dat iig. Ze woonden al apart toen hij stierf.
Waarom draagt zij die achternaam dan nog wel? Kan André wellicht een tegeneis doen dat dat ouwe lijk nu eindelijk eens haar eigen achternaam gaat voeren.
Hypocriete kroket.
Vind ik vreemde regelgeving maar oké. Maar dat je dan zelf die naam wel draagt met verve maar van je zoon (die je notabene zelf zo genoemd hebt ) dat niet wil hebben gaat natuurlijk nergens overquote:Op woensdag 9 oktober 2024 18:49 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik heb pas een nieuw paspoort aangevraagd en kon ook kiezen voor het op het paspoort zetten van mijn ex man. Ik mag die naam ook nog steeds voeren.
wat een onzin, op de posters van holland stond ook gewoon andere hazes op de posters.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 18:53 schreef Boca_Raton het volgende:
Ze wil dat haar zoon zichzelf André Hazes jr. noemt.
Dus de ‘jr’ moet erachter.
Waarom?!?!quote:Op woensdag 9 oktober 2024 19:19 schreef Cupfighter het volgende:
Fout van haarzelf door haar kind ook zo te nemen, ik vind het sowieso niks om je kind dezelfde naam te geven als jezelf of je partner
Dit staat in de OP.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 19:10 schreef miep123456 het volgende:
[..]
wat een onzin, op de posters van holland stond ook gewoon andere hazes op de posters.
Incest is idd foutquote:Op woensdag 9 oktober 2024 19:19 schreef Cupfighter het volgende:
Fout van haarzelf door haar kind ook zo te nemen, ik vind het sowieso niks om je kind dezelfde naam te geven als jezelf of je partner
Oh dat beeld heb ik er helemaal niet bij, tokkie namen zijn vaak trendgevoelige dzjaylano en zoquote:Op woensdag 9 oktober 2024 19:23 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik vind het een gebrek aan orginaliteit en ook wat Tokkie achtig
Ja ik zou mijn kind nooit mijn naam geven er zijn zoveel andere namenquote:Op woensdag 9 oktober 2024 19:35 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Oh dat beeld heb ik er helemaal niet bij, tokkie namen zijn vaak trendgevoelige dzjaylano en zo
Ik denk dat ik geen muziek uit zou mogen brengen onder de naam André Hazes, maar dat komt omdat ik niet zo heet. Junior wel, en bij hem kan je ook wel uitsluiten dat er risico is op verwarring met senior die al 20 jaar geen Heineken meer drinktquote:Op woensdag 9 oktober 2024 19:26 schreef Vincent_student het volgende:
Ik vraag me af of dat zomaar kan. Een volwassen mens mag gewoon een voornaam naar zijn/haar keuze nemen volgens mij.
Dus, eigenlijk is het een juridische kwestie, onder welke naam muziek wordt uitgebracht. Dat snap ik.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 20:08 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik denk dat ik geen muziek uit zou mogen brengen onder de naam André Hazes, maar dat komt omdat ik niet zo heet. Junior wel, en bij hem kan je ook wel uitsluiten dat er risico is op verwarring met senior die al 20 jaar geen Heineken meer drinkt
Maar dan zou je zeggen dat je dat aan moet kaarten op het moment dat hij begint met het uitbrengen van muziek onder die naam. Niet als iemand al meer dan 10 jaar muziek uitbrengt onder die naam..quote:Op woensdag 9 oktober 2024 20:15 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Dus, eigenlijk is het een juridische kwestie, onder welke naam muziek wordt uitgebracht. Dat snap ik.
In dit geval was Hazes sr toch echt de smeerlap, ongeacht of ze verleid heeft ja of nee. Als je als volwassen vent die getrouwd is met vrouw en kinderen een stijve plasser krijgt van een 13 jarige dan is er iets goeds mis in je hoofd.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 18:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
Rachel die André als dertienjarige babysitter van zoon Melvin verleidt tot seks moet niet zo een grote mond hebben.
Helemaal mee eensquote:Op woensdag 9 oktober 2024 21:27 schreef sherezade het volgende:
[..]
In dit geval was Hazes sr toch echt de smeerlap, ongeacht of ze verleid heeft ja of nee. Als je als volwassen vent die getrouwd is met vrouw en kinderen een stijve plasser krijgt van een 13 jarige dan is er iets goeds mis in je hoofd.
Hij was al ruim de 30 gepasseerd die vieze vadsige vent.
Ik had hem kapot gemaakt als hij dat bij mijn dochter had geprobeerd.
Ja niet te geloven, het is gewoon een ranzige pedofiel.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 21:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Helemaal mee eens
Maar het waren juist haar ouders die dit hebben aangemoedigd omdat ze zo groot fan van hem waren. Eigenlijk is het raar dat in een tijd waar de ene naar de andere voor vergelijkbare dingen wordt geboycot (borsato, P.diddy. R.kelly) etc Hazes nog steeds de baas is in Nederland.
De ouders van Rachel waren enorme Hazesfans, die lieten dat wel uit hun hoofdquote:Op woensdag 9 oktober 2024 21:27 schreef sherezade het volgende:
[..]
In dit geval was Hazes sr toch echt de smeerlap, ongeacht of ze verleid heeft ja of nee. Als je als volwassen vent die getrouwd is met vrouw en kinderen een stijve plasser krijgt van een 13 jarige dan is er iets goeds mis in je hoofd.
Hij was al ruim de 30 gepasseerd die vieze vadsige vent.
Ik had hem kapot gemaakt als hij dat bij mijn dochter had geprobeerd.
Die waren net zo ziek.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 22:16 schreef H_T het volgende:
[..]
De ouders van Rachel waren enorme Hazesfans, die lieten dat wel uit hun hoofd
Zeker die hebben heel bewust dat meisje daarheen gestuurd met een doel.quote:
Narcisme denk ik eerder.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 23:26 schreef Andromache het volgende:
Heeft Rachel misschien iets in de ASS-sferen? Zo halsstarrig je juridisch gelijk willen halen en geen enkel gevoel bij je menselijke relaties? Geen excuus verder, maar ik vind het zo onvoorstelbaar dat je zo je naasten kapotmaakt als je verder normaal bent.
Er zijn mensen met ASS die zo zijn, maar het is niet een specifiek ASS iets.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 23:26 schreef Andromache het volgende:
Heeft Rachel misschien iets in de ASS-sferen? Zo halsstarrig je juridisch gelijk willen halen en geen enkel gevoel bij je menselijke relaties? Geen excuus verder, maar ik vind het zo onvoorstelbaar dat je zo je naasten kapotmaakt als je verder normaal bent.
In het Hazes-topic hadden we al Antwee Hazes. En zijn zoon is ook al gecovered, dat is natuurlijk Andrie Hazes.quote:
Een gebed zonder einde ditquote:
quote:André kan zelf ook niet ontkennen dat hij niet iets weg heeft van John. Lachend zegt de zanger: "Hahaha, mooi man! Vanaf mijn tweede met deze man op de camping gestaan, heb je nooit vertrouwd ma!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |