abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215231924
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2024 07:57 schreef Tjoent het volgende:

[..]
Dit inderdaad.

[..]

Mensen die op de PVV stemmen zijn niet achterlijk, ondanks dat ze door sommigen zo worden weggezet.
Klopt. Ik zat gisteren in het subforum Politiek eens wat topics door te struinen. Wat een arrogante linkse echokamer is dat, lijkt wel of er allemaal Robjes Jetten aan het woord zijn. En maar afgeven op de PVV en dat de PVV geen oplossingen heeft. Zelf zijn ze het morele baken van licht in een zee van domheid. Maar zou er misschien een reden zijn dat linkse partijen behoorlijk hebben verloren bij de laatste verkiezingen? Echt veel zelfreflectie heeft dat niet opgeleverd. Ik heb zelf niet op de PVV gestemd, eerlijk gezegd heb ik ook geen vertrouwen meer in de Nederlandse politiek. De grote problemen die er liggen worden niet opgelost. Niet door de PVV, die kunnen dat ook niet alleen, maar zeker niet door de linkse partijen. Immigratie beperken gaat niet lukken, de woningnood zal alleen maar erger worden, de natuur holt achteruit, bestaanszekerheid blijft een probleem etc etc. Linkse partijen doen daar ook niets aan, die zijn te druk met kritiek leveren op de PVV. Zij maken zich druk over een dom tweetje van Geert over Halsema, terwijl het echte probleem, de bejegening van vreedzame mensen op de Dam die een herdenking willen bijwonen, niet wordt benoemd. Dat is in een notendop de staat van linkse politiek in Nederland.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')