Joden hebben gemiddeld een wat hoger IQ tov de rest van de bevolking, dat maakt verschil.quote:
quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 21:21 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Joden hebben gemiddeld een wat hoger IQ tov de rest van de bevolking, dat maakt verschil.
Dat kan al, maar rechters trekken zich sowieso niks van de wet aan bij de strafmaat.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 21:03 schreef SymbolicFrank het volgende:
De PVV heeft een week geleden tegen een wetswijziging gestemd waarmee je voor dit soort dingen zwaardere straffen uit kunt delen.
Nou, in dit specifieke geval...quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 21:37 schreef Harvest89 het volgende:
Te weinig bewijs voor poging tot doodslag.
Geen zwaar gewonden, geen dooien.
Slaat dus nergens op om iemand jaren de bak in te gooien. Een gepaste uitspraak dus.
Of de chauffeur een jood, tokkie, islamiet of iemand met een hoog iq ( ) is boeit verder geen flikker.
Zakaria Braunstein?quote:
kan beter vertrekken naar marokko/turkije/een ander niet westers land als je hier niet tegen kan.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 19:40 schreef Hiddendoe het volgende:
Geen idee. Maar die taxichauffeur kan beter een ander beroep kiezen.
Een linkdump van een lijst van joodse nobelwinnaars dumpen en denken dat het een steekhoudende argument isquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 21:35 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
https://en.m.wikipedia.org/wiki/List_of_Jewish_Nobel_laureates
Nu jij weer
quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 22:06 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Een linkdump van een lijst van joodse nobelwinnaars dumpen en denken dat het een steekhoudende argument is
quote:
Nee, ik stop mijn vooroordelen over een barbaars gewelddadige homo/joden hatende ideologie lekker in your face hier op Fok.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 20:20 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Stop je veroordelen ergens waar de zon nooit schijnt
Wel als je een agent verkeerd aankijkt ja, hiervoor helaas ietsje minder.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 19:45 schreef FlippingCoin het volgende:
In Nederland straffen ze heel hard.
Daarnaast zijn het geen vooroordelen als het zichzelf keer op keer bewijst.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 22:15 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Nee, ik stop mijn vooroordelen over een barbaars gewelddadige homo/joden hatende ideologie lekker in your face hier op Fok.
Dit inderdaad, deze man zou geen taxichauffeur meer mogen zijn.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 19:59 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Wat ik trouwens ook absurd laag vind. Deze meneer gebruikt z'n auto als wapen, pak dat rijbewijs maar een flinke poos af.
Zakaria is de naam, dus ik heb een lichtgetint vermoeden dat het niet de Joodse hoek is waar we moeten zoeken.quote:
100% zeker? Geen kleine mogelijkheid dat dat kwam omdat hij op zijn taxi aan het inbeuken was?quote:Hij weet zeker dat de verdachte hem aanreed omdat hij dragqueen is.
Dit was toen een voorbeeld om iemand even wakker te schudden met zijn vooroordelenquote:Op woensdag 9 oktober 2024 14:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zakaria is de naam, dus ik heb een lichtgetint vermoeden dat het niet de Joodse hoek is waar we moeten zoeken.
Het zijn geen vooroordelen, het zijn gewoon keiharde feiten.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 16:29 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Dit was toen een voorbeeld om iemand even wakker te schudden met zijn vooroordelen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |