SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Zonder wrijving geen glans
genoeg kinderen die een dagje "ziek" zijn op vrijdagquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 16:25 schreef Haags het volgende:
[..]
Kakzooi dat ik aan schoolvakanties gebonden ben met dit soort dingen.
quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 16:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Ai, topic dicht. Had je hem nog gezien @:kwiwi?
Ja doe ik sowieso niet aan mee. En vorig jaar zijn er serieus boetes uitgedeeldquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 16:26 schreef mschol het volgende:
[..]
genoeg kinderen die een dagje "ziek" zijn op vrijdag
Wij waren altijd een week ziek na de carnavalsvakantie. Maar kan allemaal niet meer tegenwoordigquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 16:26 schreef mschol het volgende:
[..]
genoeg kinderen die een dagje "ziek" zijn op vrijdag
Inclusiviteit dit dat.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 16:27 schreef mschol het volgende:
waarom een wolhaar mammoet die een muis verkracht in de OP?
nice...quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 16:30 schreef Haags het volgende:
Die boetes kunnen trouwens flink oplopen.
Ik hoor het een kindje nog zeggen.
HUH JIJ ZAT GISTER TOCH NOG OP TENERIFE???????
Bender?quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 16:30 schreef Haags het volgende:
onhandig welquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 16:31 schreef Haags het volgende:
[..]
Moeder liep rood aan. Lekker man.
Kindje poepbruin na de vakantie
Vergeet de Spanjaarden niet. Die hoor je ook al van een afstand.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 16:24 schreef mschol het volgende:
[..]
denk dat het afgeladen zal zijn.. want belgie en frankrijk hebben volgens mij ook vakantie dan
Mijn vader z'n gebroken enkel, waardoor ie een keer 'niet terug kon rijden uit Frankrijk', was ook op miraculeuze wijze na een week weer helemaal genezenquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 16:30 schreef Haags het volgende:
geen idee, hebben die dan ook vakantie?quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 16:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vergeet de Spanjaarden niet. Die hoor je ook al van een afstand.
Niet helemaal waar. In de geologie is er zoiets als het "principle of cross-cutting relationships" waar o.a. in staat:quote:
Ik ga nog liever met mijn aars op een cactus zittenquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 16:23 schreef Haags het volgende:
Is een paar dagen Disney in de herfstvakantie te doen? En dan heb ik het niet over de kosten maar puur qua drukte?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |