abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 8 oktober 2024 @ 15:12:39 #26
505619 Origami94
#FreeKlopkoek
pi_215210818
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2024 15:06 schreef quo_ het volgende:
Geert heeft hier weer eens een keer groot gelijk. Kijk zelf maar op:

https://www.nieuwnieuws.n(...)n-in-den-haag/160693

https://www.skoften.net/s(...)tijnse-demonstranten

En er is meer te vinden als je even zoekt op : israelische vlag pro palestina.

Het "advies" richting Halsema is wel weer minder handig. Overigens zou ik niet graag een euro neertellen voor elke amsterdammer die hetzelfde vindt :)
Wat zou je mening zijn als iemand met een Russische vlag liep bij een pro Oekraine demonstratie?
pi_215210935
Burgemeesters steunen Halsema, die door Wilders het land uit wordt gewenst
pi_215211019
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2024 11:21 schreef karr-1 het volgende:

[..]
Dat zal allemaal best, maar moeten we daar de hele dag afstand van nemen?
Fatsoenlijke mensen doen dat... Jij niet ?
pi_215211254
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2024 15:33 schreef Bluesdude het volgende:
Burgemeesters steunen Halsema, die door Wilders het land uit wordt gewenst
Helemaal vergeten dat Dijksma ook de voorzitter van de Vereniging van Nederlandse Gemeenten is.

quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2024 12:24 schreef timmmmm het volgende:
Het is jammer dat Dijksma het als burgemeester die zogenaamd boven de partijen moet staan dit soort uitspraken over partijpolitiek doet.

De enige reden namelijk dat het kabinet afstand moet nemen van de uitspraken van Wilders is omdat de PVV in het kabinet zit. Het is helemaal niet aan een burgemeester om op zo'n manier te pogen een partij of coalitie in de problemen te brengen. Ze kan hooguit iets vinden van de uitspraken van Wilders.
Dat maakt deze opmerking echt nog vele malen belachelijker dan hij al was.

Dan is Dijksma dus echt bij uitstek dé perfecte persoon om te zeggen "Wat de fuck flikt deze coalitieleider hier nou weer?" richting de regering.
"Pools are perfect for holding water"
  dinsdag 8 oktober 2024 @ 16:13:19 #30
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_215211327
Maargoed, Schoof neemt afstand en van Geert horen we verder nooit meer wat hierover. Tot zijn volgende trollpost.
pi_215211328
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2024 15:09 schreef Klopkoek het volgende:

[..]
Omgekeerd gebeurt het ook. Esther Voet die hele knokploegen verzamelt voor de Joodse zaak. Maar dat lees je veel minder op al die rechtse websites.
Doe even een paar linkjes naar videos van joodse knokploegen die mensen met een palestijnse vlag inelkaar slaan of opjagen.
Gezanik om een "bron" beschouw ik als een gebrek aan eigen algemene ontwikkeling.
pi_215211527
De politiek in dit land ontbeert sowieso klasse, zoveel is wel duidelijk. Dat zie ik ook niet snel weer terugkomen. :')
pi_215211625
Halsema is een afschuwelijke vrouw. Zeer politiek gekleurd en partijdig in haar beslissingen als burgemeester.

Wilders heeft, al dan niet overdreven, gelijk met kritiek op haar. Ze is zowat de belichaming van antifa.
  dinsdag 8 oktober 2024 @ 16:48:49 #34
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_215211633
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2024 16:13 schreef quo_ het volgende:

[..]
Doe even een paar linkjes naar videos van joodse knokploegen die mensen met een palestijnse vlag inelkaar slaan of opjagen.
Hier een artikel uit onverdachte hoek.

https://www.ewmagazine.nl(...)meer-veilig-1413474/

Geschreven door Jean Marie Le Pen fanboy Geerten Waling. Die ook Trump en Douglas Murray wel tof vindt.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  dinsdag 8 oktober 2024 @ 16:50:49 #35
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_215211646
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2024 16:46 schreef KoningWouter het volgende:
Halsema is een afschuwelijke vrouw. Zeer politiek gekleurd en partijdig in haar beslissingen als burgemeester.

Wilders heeft, al dan niet overdreven, gelijk met kritiek op haar. Ze is zowat de belichaming van antifa.
Wat een enorme lulkoek. Nergens blijkt uit dat ze de excessen goed vindt.

Amsterdam heeft een lange geschiedenis van rumoer.

Wees blij dat er geen doden en gewonden zijn gevallen (oh wacht, dat boeit jou toch niet). Dat is in het verleden anders geweest.

P.S. uit de Amsterdamse Burgermonitor blijkt dat de inwoners blij zijn met de burgemeester.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_215211674
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2024 12:14 schreef Pegos het volgende:
Misschien is het het beste om aangifte te doen. Een jurist kan wel beoordelen of dat in dit geval kans maakt.
Kansloos lijkt mij. Hij zegt niks anders dan dat ze mee "mag". Dus geen enkele vorm van dwang.

Normaal gesproken is Wilders uitgesproken goed in zijn strategie maar de zin van deze uitspraak ontgaat me volledig.
De enige die er garen bij spint is Halsema zelf. Ze is oerstom bezig geweest en heeft misschien doelbewust de boel gesaboteerd maar in plaats dat daar op ingezoomd wordt vormt de tweet van Geert de perfecte bliksemafleider.

[ Bericht 0% gewijzigd door quo_ op 08-10-2024 17:00:08 ]
Gezanik om een "bron" beschouw ik als een gebrek aan eigen algemene ontwikkeling.
  dinsdag 8 oktober 2024 @ 16:55:55 #37
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_215211682
Overigens ben ik wel eens benieuwd wie over de PR gaat bij die pro Palestijnse demonstranten. Die is namelijk vrij dramatisch.
pi_215211702
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 oktober 2024 16:50 schreef Klopkoek het volgende:

[..]
Wat een enorme lulkoek. Nergens blijkt uit dat ze de excessen goed vindt.

Amsterdam heeft een lange geschiedenis van rumoer.

Wees blij dat er geen doden en gewonden zijn gevallen (oh wacht, dat boeit jou toch niet). Dat is in het verleden anders geweest.

P.S. uit de Amsterdamse Burgermonitor blijkt dat de inwoners blij zijn met de burgemeester.
Oh ja? Waarom neemt ze dan niet de beslissing om te handhaven op dingen zoals gezichtsbedekking tijdens demonstraties na de rampzalige verlopen, zogenaamde, demonstraties op de UvA waarbij er voor tienduizenden euro's aan schade is aangericht door lieden die voorheen waarschijnlijk nog nooit een collegebank van dichtbij hebben gezien?
  dinsdag 8 oktober 2024 @ 16:59:57 #39
156145 Lucifer_Doosje
Licht ontvlambaar
pi_215211716
Het land uit, gaat misschien wat ver. Maar verder heeft Wilders natuurlijk gewoon gelijk. Halsema moet heel snel van haar functie ontheven worden. Wat een teringzooi maakt zij ervan. Totaal ongeschikt.
Op zaterdag 26 juli 2008 11:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
lucifer FTW!!!!
pi_215211727
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2024 16:55 schreef Hexagon het volgende:
Overigens ben ik wel eens benieuwd wie over de PR gaat bij die pro Palestijnse demonstranten. Die is namelijk vrij dramatisch.
Ja laten we die persoon even oppiepen om feedback te geven.
pi_215211749
quote:
15s.gif Op dinsdag 8 oktober 2024 16:59 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Het land uit, gaat misschien wat ver. Maar verder heeft Wilders natuurlijk gewoon gelijk. Halsema moet heel snel van haar functie ontheven worden. Wat een teringzooi maakt zij ervan. Totaal ongeschikt.
Het is natuurlijk de Telegraaf maar ze beweren in een artikel: "Amsterdammers klaar met Halsema: 'Heb je niets aan'"
  dinsdag 8 oktober 2024 @ 17:08:26 #42
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_215211813
quote:
15s.gif Op dinsdag 8 oktober 2024 16:59 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Nou dan ben ik benieuwd wanneer Geert een motie gaan indienen om de minister van Biza een verwijderingsprocedure tegen Femke te laten beginnen. De landelijke politiek kan immers de controle overnemen.

Zolang hij dat niet doet is het gewoon slap gelul.
pi_215211897
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2024 16:46 schreef KoningWouter het volgende:

Of je het nou wel of niet met de kritiek op haar eens bent. Als beëdigde politicus, notabene een coalitieleider, zeg je gewoon simpelweg niet dat een ander beëdigde bestuurder het land uit gezet moet worden.
pi_215211932
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2024 17:18 schreef probeer het volgende:

[..]
Of je het nou wel of niet met de kritiek op haar eens bent. Als beëdigde politicus, notabene een coalitieleider, zeg je gewoon simpelweg niet dat een ander beëdigde bestuurder het land uit gezet moet worden.
Daar ben ik het wel mee eens. Ook ik vind het veel te overdreven.
pi_215211963
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2024 16:54 schreef quo_ het volgende:

[..]
Kansloos lijkt mij. Hij zegt niks anders dan dat ze mee "mag". Dus geen enkele vorm van dwang.
:')

Halsema: "En de beveiliging van Wilders mag wel een weekendje vrij nemen".

Alleen al de insinuatie achter die opmerking, wat niet eens een directe 'van mij mag Wilders wel dood' opmerking is, zou genoeg zijn voor de gehele regering en letterlijk elke politieke leider rechts van D66 om over elkaar heen te buitelen om hun walging uit te spreken. Fuck, zelfs Frans zou genoodzaakt zijn om er een 'PvdGLA keurt doodsverwensingen van politici altijd en zeer streng af' bericht uit te gooien.

Halsema: "Wat?! Ik gebruikte het woord 'mogen', en niet 'moeten'."

Ow ok, nee dán is het goed hoor.
  dinsdag 8 oktober 2024 @ 17:25:28 #46
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_215211966
Ah, fascist Geert heeft weer een twittermening. Doen we niets mee.
We have always been at war with Eastasia.
  dinsdag 8 oktober 2024 @ 17:25:35 #47
319979 Fok-it
All is well
pi_215211969
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2024 17:22 schreef KoningWouter het volgende:

[..]
Daar ben ik het wel mee eens. Ook ik vind het veel te overdreven.
Maar toch eerst even benadrukken wat een verschrikkelijke vrouw het is. Geen burgemeester. Klein nuance verschilletje. :)

En hoevaak ze wel niet (terechte) sympathie moet tonen met joodse slachtoffers en toch nog voor antifa sympathisant wordt uitgemaakt. Heel bijzonder allemaal
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_215211994
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2024 17:25 schreef -XOR- het volgende:
Ah, fascist Geert heeft weer een twittermening. Doen we niets mee.
Een redelijk en rationeel mens niet nee.

Maar je ziet in dit topic alweer dat die jarenlange, door Geert aangevoerde, demonisering toch effect heeft.
pi_215212000
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2024 17:25 schreef probeer het volgende:

[..]
:')

Halsema: "En de beveiliging van Wilders mag wel een weekendje vrij nemen".

Alleen al de insinuatie achter die opmerking, wat niet eens een directe 'van mij mag Wilders wel dood' opmerking is, zou genoeg zijn voor de gehele regering en letterlijk elke politieke leider rechts van D66 om over elkaar heen te buitelen om hun walging uit te spreken. Fuck, zelfs Frans zou genoodzaakt zijn om er een 'PvdGLA keurt doodsverwensingen van politici altijd en zeer streng af' bericht uit te gooien.

Halsema: "Wat?! Ik gebruikte het woord 'mogen', en niet 'moeten'."

Ow ok, nee dán is het goed hoor.
Slecht verhaal en slechte vergelijking. Jouw voorbeeld bevat een impliciete doodsverwensing die niet te weg te rederen valt.
pi_215212019
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2024 17:28 schreef quo_ het volgende:

[..]
Slecht verhaal en slechte vergelijking. Jouw voorbeeld bevat een impliciete doodsverwensing die niet te weg te rederen valt.
Ok, dan zonder voorbeeld.

Je verschuilen achter het gebruik van het woord mogen ipv moeten, is laf en triest. Sta voor wat je zegt, of zeg het niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')