Wat zou je mening zijn als iemand met een Russische vlag liep bij een pro Oekraine demonstratie?quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 15:06 schreef quo_ het volgende:
Geert heeft hier weer eens een keer groot gelijk. Kijk zelf maar op:
https://www.nieuwnieuws.n(...)n-in-den-haag/160693
https://www.skoften.net/s(...)tijnse-demonstranten
En er is meer te vinden als je even zoekt op : israelische vlag pro palestina.
Het "advies" richting Halsema is wel weer minder handig. Overigens zou ik niet graag een euro neertellen voor elke amsterdammer die hetzelfde vindt
Fatsoenlijke mensen doen dat... Jij niet ?quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 11:21 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Dat zal allemaal best, maar moeten we daar de hele dag afstand van nemen?
Helemaal vergeten dat Dijksma ook de voorzitter van de Vereniging van Nederlandse Gemeenten is.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 15:33 schreef Bluesdude het volgende:
Burgemeesters steunen Halsema, die door Wilders het land uit wordt gewenst
Dat maakt deze opmerking echt nog vele malen belachelijker dan hij al was.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 12:24 schreef timmmmm het volgende:
Het is jammer dat Dijksma het als burgemeester die zogenaamd boven de partijen moet staan dit soort uitspraken over partijpolitiek doet.
De enige reden namelijk dat het kabinet afstand moet nemen van de uitspraken van Wilders is omdat de PVV in het kabinet zit. Het is helemaal niet aan een burgemeester om op zo'n manier te pogen een partij of coalitie in de problemen te brengen. Ze kan hooguit iets vinden van de uitspraken van Wilders.
Doe even een paar linkjes naar videos van joodse knokploegen die mensen met een palestijnse vlag inelkaar slaan of opjagen.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 15:09 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Omgekeerd gebeurt het ook. Esther Voet die hele knokploegen verzamelt voor de Joodse zaak. Maar dat lees je veel minder op al die rechtse websites.
Hier een artikel uit onverdachte hoek.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 16:13 schreef quo_ het volgende:
[..]
Doe even een paar linkjes naar videos van joodse knokploegen die mensen met een palestijnse vlag inelkaar slaan of opjagen.
Wat een enorme lulkoek. Nergens blijkt uit dat ze de excessen goed vindt.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 16:46 schreef KoningWouter het volgende:
Halsema is een afschuwelijke vrouw. Zeer politiek gekleurd en partijdig in haar beslissingen als burgemeester.
Wilders heeft, al dan niet overdreven, gelijk met kritiek op haar. Ze is zowat de belichaming van antifa.
Kansloos lijkt mij. Hij zegt niks anders dan dat ze mee "mag". Dus geen enkele vorm van dwang.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 12:14 schreef Pegos het volgende:
Misschien is het het beste om aangifte te doen. Een jurist kan wel beoordelen of dat in dit geval kans maakt.
Oh ja? Waarom neemt ze dan niet de beslissing om te handhaven op dingen zoals gezichtsbedekking tijdens demonstraties na de rampzalige verlopen, zogenaamde, demonstraties op de UvA waarbij er voor tienduizenden euro's aan schade is aangericht door lieden die voorheen waarschijnlijk nog nooit een collegebank van dichtbij hebben gezien?quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 16:50 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Wat een enorme lulkoek. Nergens blijkt uit dat ze de excessen goed vindt.
Amsterdam heeft een lange geschiedenis van rumoer.
Wees blij dat er geen doden en gewonden zijn gevallen (oh wacht, dat boeit jou toch niet). Dat is in het verleden anders geweest.
P.S. uit de Amsterdamse Burgermonitor blijkt dat de inwoners blij zijn met de burgemeester.
Ja laten we die persoon even oppiepen om feedback te geven.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 16:55 schreef Hexagon het volgende:
Overigens ben ik wel eens benieuwd wie over de PR gaat bij die pro Palestijnse demonstranten. Die is namelijk vrij dramatisch.
Het is natuurlijk de Telegraaf maar ze beweren in een artikel: "Amsterdammers klaar met Halsema: 'Heb je niets aan'"quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 16:59 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Het land uit, gaat misschien wat ver. Maar verder heeft Wilders natuurlijk gewoon gelijk. Halsema moet heel snel van haar functie ontheven worden. Wat een teringzooi maakt zij ervan. Totaal ongeschikt.
Nou dan ben ik benieuwd wanneer Geert een motie gaan indienen om de minister van Biza een verwijderingsprocedure tegen Femke te laten beginnen. De landelijke politiek kan immers de controle overnemen.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 16:59 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Het land uit, gaat misschien wat ver. Maar verder heeft Wilders natuurlijk gewoon gelijk. Halsema moet heel snel van haar functie ontheven worden. Wat een teringzooi maakt zij ervan. Totaal ongeschikt.
Of je het nou wel of niet met de kritiek op haar eens bent. Als beëdigde politicus, notabene een coalitieleider, zeg je gewoon simpelweg niet dat een ander beëdigde bestuurder het land uit gezet moet worden.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 16:46 schreef KoningWouter het volgende:
Halsema is een afschuwelijke vrouw. Zeer politiek gekleurd en partijdig in haar beslissingen als burgemeester.
Wilders heeft, al dan niet overdreven, gelijk met kritiek op haar. Ze is zowat de belichaming van antifa.
Daar ben ik het wel mee eens. Ook ik vind het veel te overdreven.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 17:18 schreef probeer het volgende:
[..]
Of je het nou wel of niet met de kritiek op haar eens bent. Als beëdigde politicus, notabene een coalitieleider, zeg je gewoon simpelweg niet dat een ander beëdigde bestuurder het land uit gezet moet worden.
quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 16:54 schreef quo_ het volgende:
[..]
Kansloos lijkt mij. Hij zegt niks anders dan dat ze mee "mag". Dus geen enkele vorm van dwang.
Maar toch eerst even benadrukken wat een verschrikkelijke vrouw het is. Geen burgemeester. Klein nuance verschilletje.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 17:22 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Daar ben ik het wel mee eens. Ook ik vind het veel te overdreven.
Een redelijk en rationeel mens niet nee.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 17:25 schreef -XOR- het volgende:
Ah, fascist Geert heeft weer een twittermening. Doen we niets mee.
Slecht verhaal en slechte vergelijking. Jouw voorbeeld bevat een impliciete doodsverwensing die niet te weg te rederen valt.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 17:25 schreef probeer het volgende:
[..]
Halsema: "En de beveiliging van Wilders mag wel een weekendje vrij nemen".
Alleen al de insinuatie achter die opmerking, wat niet eens een directe 'van mij mag Wilders wel dood' opmerking is, zou genoeg zijn voor de gehele regering en letterlijk elke politieke leider rechts van D66 om over elkaar heen te buitelen om hun walging uit te spreken. Fuck, zelfs Frans zou genoodzaakt zijn om er een 'PvdGLA keurt doodsverwensingen van politici altijd en zeer streng af' bericht uit te gooien.
Halsema: "Wat?! Ik gebruikte het woord 'mogen', en niet 'moeten'."
Ow ok, nee dán is het goed hoor.
Ok, dan zonder voorbeeld.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 17:28 schreef quo_ het volgende:
[..]
Slecht verhaal en slechte vergelijking. Jouw voorbeeld bevat een impliciete doodsverwensing die niet te weg te rederen valt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |