Wilders is de machtigste politicus van het land.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 10:56 schreef karr-1 het volgende:
Hou toch op zeg, volgens mij zijn we de nu de hele dag bezig met afstand nemen van elkaars uitspraken, eindeloos doorzaniken over oude Twitter berichten etc. Hebben we geen nuttigere dingen te doen in dit land?
De waan van de dag. En waardeloos dit, alles maar voor de korte termijn.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 10:56 schreef karr-1 het volgende:
Hou toch op zeg, volgens mij zijn we de nu de hele dag bezig met afstand nemen van elkaars uitspraken, eindeloos doorzaniken over oude Twitter berichten etc. Hebben we geen nuttigere dingen te doen in dit land?
Dat zal allemaal best, maar moeten we daar de hele dag afstand van nemen?quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 11:06 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Wilders is de machtigste politicus van het land.
Overigens zijn veel tweets van hem nog veel griezeliger en gevaarlijker.
De leider van de grootste partij van het land die op social Media raged dat de burgemeester van onze hoofdstad samen met het tuig mag opdonderen uit Nederland.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 10:56 schreef karr-1 het volgende:
Zeg ik dat?quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 11:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De leider van de grootste partij van het land die op social Media raged dat de burgemeester van onze hoofdstad samen met het tuig mag opdonderen uit Nederland.
En dat wordt gebagatelliseerd
Echt..
In haatzaaien is hij dan wel weer vrij competent…quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 11:55 schreef Harvest89 het volgende:
Dat hij gewoon zelf oprot en dat hele onbekwame clubje van hem mee neemt.
Incompetente idioot. Enige wat hij doet is haat zaaien.
Ja, echt bizar dat een burgemeester verwacht dat de regering afstand neemt van een coalitiepartij die stelt dat haar collega-burgemeester het land uit gezet moet worden.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 12:24 schreef timmmmm het volgende:
Het is jammer dat Dijksma het als burgemeester die zogenaamd boven de partijen moet staan dit soort uitspraken over partijpolitiek doet.
De enige reden namelijk dat het kabinet afstand moet nemen van de uitspraken van Wilders is omdat de PVV in het kabinet zit. Het is helemaal niet aan een burgemeester om op zo'n manier te pogen een partij of coalitie in de problemen te brengen. Ze kan hooguit iets vinden van de uitspraken van Wilders.
En daar gaat het inderdaad mis.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 13:08 schreef DeVerzamelaar het volgende:
Volgens mij is er niets mis met de wens dat quislings zoals Halsema die heulen met middeleeuws en terroristisch gedachtegoed die haaks staan op het westen (en zoals zovaak is aangetoond een direct gevaar is) het land uit moeten.
Nederland is voor een deel moreel failliet joh. Heeft helaas geen zin bij zulke gasten om te reageren met enig moraal of nuance.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 13:04 schreef probeer het volgende:
[..]
Ja, echt bizar dat een burgemeester verwacht dat de regering afstand neemt van een coalitiepartij die stelt dat haar collega-burgemeester het land uit gezet moet worden.
Je zou maar van je baas (min BZK) of diens baas (Schoof) verwachten dat hij iets doet aan onrechtmatige uitspraken binnen de organisatie.
Jarenlang geluisterd naar demagoog Wilders, en nu echt geloven dat Halsema het kwaad is. Je zal maar zo'n complete randdebiel zijn. Triest.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 13:12 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Nederland is voor een deel moreel failliet joh. Heeft helaas geen zin bij zulke gasten om te reageren met enig moraal of nuance.
Jep. En in die wereld leven we nu dus, dat er zulke mensen rondlopen. Dat is de harde realiteit.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 13:19 schreef probeer het volgende:
[..]
Jarenlang geluisterd naar demagoog Wilders, en nu echt geloven dat Halsema het kwaad is. Je zal maar zo'n complete randdebiel zijn. Triest.
Omgekeerd gebeurt het ook. Esther Voet die hele knokploegen verzamelt voor de Joodse zaak. Maar dat lees je veel minder op al die rechtse websites.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 15:06 schreef quo_ het volgende:
Geert heeft hier weer eens een keer groot gelijk. Kijk zelf maar op:
https://www.nieuwnieuws.n(...)n-in-den-haag/160693
https://www.skoften.net/s(...)tijnse-demonstranten
En er is meer te vinden als je even zoekt op : israelische vlag pro palestina.
Het "advies" richting Halsema is wel weer minder handig. Overigens zou ik niet graag een euro neertellen voor elke amsterdammer die hetzelfde vindt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |