abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 10 oktober 2024 @ 09:40:11 #301
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_215224059
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2024 08:40 schreef Pleun2011 het volgende:
Misschien al besproken maar het is gek dat een herdenking van 7 oktober is beschouwd als 'demonstratie'. Dan was er dus ook geen 'tegendemonstratie' van pro-pallie-gekkies maar een gewone demonstratie. Die had eenvoudig op een andere locatie gepland kunnen worden. Ik geloof niet in de goede intenties van Halsema. Zij zou zogenaamd iedereen te vriend willen houden, maar is vooral bezig met het pleasen van haar eigen achterban. Dat kan zij ook maken in dat linkse poepgat. Als je aan een vmbo-scholier wil uitleggen wat het woord 'huichelaar' betekent dan kan je vertellen over Halsema.

Halsema ontslaan is een wat zinloos non-issue. Maar ik zou het bijvoorbeeld wel toejuichen als er een demonstratie wordt georganiseerd tegen antisemitisme.
Tevens: als er dan een tegendemonstratie wordt georganiseerd, die blijkbaar volgens Halsema doorgang moet vinden binnen gehoorsafstand, dan zou dat betekenen dat er een demonstratie tegen tegen (=voor) antisemitisme zou bestaan. En dat lijkt me behalve onwenselijk ook nog strafbaar en dan moet die arme, aan de wet gebonden burgemeester toch echt gaan optreden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')