abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 7 oktober 2024 @ 22:43:10 #26
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_215207057
Wat een Nazi toch die Drumpfff, dat hij de migratie aan de zuidelijke grens wil stoppen, daar is toch geen enkele aanleiding toe?

(c) Kamela, waarschijnlijk :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  dinsdag 8 oktober 2024 @ 00:15:03 #27
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_215207463
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_215207467
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2024 20:29 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]
Ik vind dat de berichtgeving in de media oppervlakkig is en alleen focust op specifieke incidenten, waardoor het algemene publiek de aard van het geweld niet volledig begrijpt.
Wat begrijpen we niet en wat verwacht je nu? En van wie?
pi_215207468
Kutland. Moet je niet heen willen
pi_215207494
quote:
Beter stoppen ze in Mexico met het bouwen van al die verhoogde wegen, dat zou al veel schelen.
"Pools are perfect for holding water"
pi_215207518
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2024 00:18 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Wat begrijpen we niet en wat verwacht je nu? En van wie?
Wat volgens mij niet goed begrepen wordt is de werkelijke diepgang van het drugsgeweld en de rol van factoren zoals corruptie en de internationale vraag naar drugs. Wat ik verwacht is dat de media niet alleen het geweld zelf rapporteren, maar ook meer inzicht geven in de oorzaken en oplossingen.
ik word gedreven door krachten die voor de meesten onbekend zijn.
  dinsdag 8 oktober 2024 @ 01:22:19 #32
56749 BlaZ
pi_215207535
quote:
15s.gif Op dinsdag 8 oktober 2024 00:33 schreef probeer het volgende:

[..]
Beter stoppen ze in Mexico met het bouwen van al die verhoogde wegen, dat zou al veel schelen.
Dan dumpen ze de lijken gewoon op het centrale plein zoals in de video uit Cazones, Veracruz.
  dinsdag 8 oktober 2024 @ 01:24:50 #33
56749 BlaZ
pi_215207537
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2024 00:54 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]
Wat volgens mij niet goed begrepen wordt is de werkelijke diepgang van het drugsgeweld en de rol van factoren zoals corruptie en de internationale vraag naar drugs. Wat ik verwacht is dat de media niet alleen het geweld zelf rapporteren, maar ook meer inzicht geven in de oorzaken en oplossingen.
Het is tegenwoordig niet enkel drugsgeweld wat het probleem vormt. Ook belangrijk is de benzinehandel en diefstal, dit is met name de oorzaak van het vele geweld in het zuiden van Guanajuato.
pi_215207549
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2024 00:54 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]
Wat verwacht je hier op Fok en van de rest van Nederland? Lijkt me een duidelijke vraag toch?

Naar mijn idee snuft heel onze NPO en RTL als grootverbruikers, dus imo hoef je vanuit de media niks te verwachten. En al krijg je heel Nederland achter je, de oorlog in Oekraïne zorgt straks weer voor zoveel vraag naar verdoving… Je gaat dit niet stoppen.
  dinsdag 8 oktober 2024 @ 04:26:38 #35
396386 sturmpie
for night & nature
pi_215207670
't is de bedoeling dat dergelijk geweld wereldwijd onmogelijk gemaakt wordt.
in Nederland is dat al enigszins aan de gang door het verbieden van 1%MC's.
als je dat volk tevreden kan stellen dan heb je 't opgelost, zo nodig dwangmatig met vrouwen als special agent
vrede, voedsel, vrijheid, veiligheid, vooruitgang
  dinsdag 8 oktober 2024 @ 22:34:32 #36
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_215214714
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2024 01:37 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Wat verwacht je hier op Fok en van de rest van Nederland? Lijkt me een duidelijke vraag toch?

Naar mijn idee snuft heel onze NPO en RTL als grootverbruikers, dus imo hoef je vanuit de media niks te verwachten. En al krijg je heel Nederland achter je, de oorlog in Oekraïne zorgt straks weer voor zoveel vraag naar verdoving… Je gaat dit niet stoppen.
En wat snuif of gebruik jij?

Ik wil best geloven dat veel BN'ers aan de coke zitten hoor, maar om dit dan te koppelen aan berichtgeving over Mexico en de oorlog in Oekraïne....Wauw :')
Krekker is de bom!
pi_215215247
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 oktober 2024 22:34 schreef KreKkeR het volgende:

[..]
En wat snuif of gebruik jij?

Ik wil best geloven dat veel BN'ers aan de coke zitten hoor, maar om dit dan te koppelen aan berichtgeving over Mexico en de oorlog in Oekraïne....Wauw :')
Vraag en aanbod zal altijd blijven bestaan, zeker in gebieden waar mensen nu enorme trauma’s oplopen zoals nu in Oekraïne.

Die bendeoorlogen en aanwas van nieuwe gebruikers zullen er imo altijd blijven. Dit probleem valt dus niet op te lossen. Het is te groot.
  woensdag 9 oktober 2024 @ 02:33:33 #38
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_215215368
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2024 01:01 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Vraag en aanbod zal altijd blijven bestaan, zeker in gebieden waar mensen nu enorme trauma’s oplopen zoals nu in Oekraïne.

Die bendeoorlogen en aanwas van nieuwe gebruikers zullen er imo altijd blijven. Dit probleem valt dus niet op te lossen. Het is te groot.
alle drugs vrijgeven, dan wordt het haast gratis en dan lost het zichzelf op

de kosten van drugsopsporen kun je dan gebruiken voor begrafenissen van sukkels

quote:

[..]

iedereen aan de oxycodon

quote:
Wat is sterker, oxycodon of morfine?
Oxycodon is een opiaat, een morfineachtige pijnstiller, dat wordt voorgeschreven door artsen.
Dit medicijn is twee keer sterker dan morfine en werkt dus zeer goed bij het stillen van pijn.
Oxycodon wordt meestal voorgeschreven in de vorm van tabletten, capsules of drank.

[ Bericht 18% gewijzigd door michaelmoore op 09-10-2024 02:44:32 ]
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
pi_215219872
Aanvullend nieuws:

Het onthoofde hoofd van een burgemeester in Mexico werd gevonden op zijn auto, slechts zes dagen na zijn aantreden. Het is de tweede ambtenaar die in minder dan een week in de hoofdstad van Guerrero is vermoord.

Het lichaam van Alejandro Arcos, de 43-jarige burgemeester van de stad Chilpancingo, werd zondagavond gevonden in zijn pick-uptruck, terwijl zijn hoofd op het voertuig rustte.

Zijn dood werd bevestigd door het openbaar ministerie. Het kantoor van de procureur-generaal van de staat zei dat het onderzoek deed.

"Zijn verlies rouwt de hele Guerrero-samenleving en vervult ons met verontwaardiging", zei gouverneur Evelyn Salgado van Guerrero in een verklaring die op sociale media werd gedeeld.

De stad met ongeveer 280.000 inwoners is nog steeds aan het bijkomen van de moord op een nieuwe regeringssecretaris, Francisco Tapia, die vorige week werd doodgeschoten.

"Het waren jonge en eerlijke ambtenaren die vooruitgang zochten voor hun gemeenschap", schreef senator Alejandro Moreno op X.

Guerrero is een van de dodelijkste staten geworden voor lokale politici en journalisten. Minstens zes kandidaten voor openbare functies werden in Guerrero vermoord in de aanloop naar de Mexicaanse verkiezingen van juni.

Chilpancingo kampt al jaren met gewelddadige criminaliteit, voornamelijk aangewakkerd door de frequente conflicten tussen twee rivaliserende drugsbendes, de Ardillos en de Tlacos.

De vorige burgemeester van de stad, Norma Otilia Hernández, werd gefilmd terwijl ze naar verluidt een bijeenkomst hield met leiders van de bendes in een restaurant. Ze werd vervolgens uit haar partij gezet, wat Arcos de kans gaf om mee te doen.

In juli 2023 zeiden federale ambtenaren dat er die maand een demonstratie in Chilpancingo was georganiseerd door de Ardillos-bende om twee van hun leiders, die waren gearresteerd voor drugs- en wapenbezit, vrij te laten.

De demonstratie duurde twee dagen, toen mensen alle verkeer op de snelweg tussen Mexico-Stad en Acapulco blokkeerden, waarbij ze vochten tegen veiligheidstroepen en zelfs een gepantserde politiewagen stalen, die ze gebruikten om de hekken van het staatsgebouw te breken.

De demonstranten ontvoerden 10 leden van de staatspolitie en de Nationale Garde, naast drie staats- en federale ambtenaren. De staatsautoriteiten wisten uiteindelijk de vrijlating van de gijzelaars te bewerkstelligen in ruil voor beloften om te investeren in openbare werken.

Bronnen:
https://x.com/AlertaMundoNews/status/1843136553490780264

https://nypost.com/2024/1(...)ad-found-on-his-car/
ik word gedreven door krachten die voor de meesten onbekend zijn.
pi_215528775
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2024 20:04 schreef -Deluzion- het volgende:
en het Jalisco New Generation Cartel (CJNG)
New Kids on the Block (NKOTB). Sissy's

quote:
Even een filmpje van de mankracht van één van de cartels. CJING

Gay. Stuur ze een uitnodiging voor de gay-pride.
  zaterdag 9 november 2024 @ 11:35:02 #41
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_215528911
quote:

[..]
snuiven met belastinggeld
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
  zaterdag 9 november 2024 @ 11:45:10 #42
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_215528979
Dit soort geweld en toestanden hou je in stand en maak je erger door drugs te kopen.
  zaterdag 9 november 2024 @ 11:51:51 #43
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_215529027
Het is juist geen nieuws meer omdat het zovaak nieuws was...

Jaren geleden was dit constant in de Nederlandse media. De onthoofdingen, de missende studenten, ledematen voor scholen neergelegd, etc.

Heb juist het idee dat het minder heftig is nu dan 10 jaar terug. Maargoed lastig te zeggen aangezien journalisten ook vermoord worden

Imo nieuwswaardig was die martelcontainer die een tijdje terug gevonden was in Nederland. Lijkt erop dat die praktijken ook hier beginnen.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_215529587
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 11:45 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Dit soort geweld en toestanden hou je in stand en maak je erger door drugs te kopen.
Dat baseer je op de redenatie dat iemand medeverantwoordelijk is voor geweld wat plaatsvindt binnen de productieketen van de producten die diegene consumeert?
pi_215529666
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2024 20:14 schreef Vincent_student het volgende:
Ik ken zelfs mensen die daar naar toe op vakantie gaan. Voor de lol dus. |:(
Eh, Mexico is heul groot hoor. In de toeristische plekken heb je hier niet tot nauwelijks last van.
  zaterdag 9 november 2024 @ 13:36:07 #46
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_215529714
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 13:15 schreef probeer het volgende:

[..]
Dat baseer je op de redenatie dat iemand medeverantwoordelijk is voor geweld wat plaatsvindt binnen de productieketen van de producten die diegene consumeert?
Ja
pi_215529786
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 13:36 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Ja
En hoe zwaar vind jij dat die medeverantwoordelijkheid, op de eindgebruiker zou moeten wegen? In dit specifieke geval van drugs en (Mexicaans) kartel-geweld. Dan hebben we het over, wat, duizenden tot tienduizenden doden door direct geweld per jaar, om honderden (?) miljoenen mensen van drugs te voorzien? Waarvan een zeer significant aandeel rondom de coca-plant, ik gok toch zeker een kwart (mede dankzij crack).

Vind je dat Nederlandse cokegebruikers zouden moeten stoppen omdat er in Mexico extreem veel extreem gewelddadige doden vallen? Want minder vraag is uiteindelijk wellicht ook minder aanbod? En dan zal dat extreme geweld afnemen in frequentie en intensiteit?

En, dichter bij huis qua consequenties ... bv ook dat Nederlandse gebruikers van MDMA / XTC zouden moeten stoppen omdat er illegaal drugsafval geloosd wordt en in de natuur / het milieu terecht komt?
pi_215529789
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 11:45 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Sommigen experimenteren graag op zichzelf en medemensen, dat experimenteren zou men moeten ontmoedigen.
  zaterdag 9 november 2024 @ 14:17:32 #49
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_215529917
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 13:50 schreef probeer het volgende:

[..]
En hoe zwaar vind jij dat die medeverantwoordelijkheid, op de eindgebruiker zou moeten wegen? In dit specifieke geval van drugs en (Mexicaans) kartel-geweld. Dan hebben we het over, wat, duizenden tot tienduizenden doden door direct geweld per jaar, om honderden (?) miljoenen mensen van drugs te voorzien? Waarvan een zeer significant aandeel rondom de coca-plant, ik gok toch zeker een kwart (mede dankzij crack).

Vind je dat Nederlandse cokegebruikers zouden moeten stoppen omdat er in Mexico extreem veel extreem gewelddadige doden vallen? Want minder vraag is uiteindelijk wellicht ook minder aanbod? En dan zal dat extreme geweld afnemen in frequentie en intensiteit?

En, dichter bij huis qua consequenties ... bv ook dat Nederlandse gebruikers van MDMA / XTC zouden moeten stoppen omdat er illegaal drugsafval geloosd wordt en in de natuur / het milieu terecht komt?
Als je drugs gebruikt ben je gewoon medeverantwoordelijk voor deze toestanden.
  zaterdag 9 november 2024 @ 14:29:40 #50
328655 Windwalker88
Have an ice day!
pi_215530032
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 14:17 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Als je drugs gebruikt ben je gewoon medeverantwoordelijk voor deze toestanden.
Als de overheid het legaliseert en hier produceert hoeven mensen het niet meer te halen bij criminele en stort hun hele winstmarge in elkaar. Net als met de drooglegging in America zijn degene die er het meest bij gebaat zijn de maffia. De overheid heeft zelf die bendes zoveel macht gegeven, mensen gebruiken al duizenden jaren verdovende middelen. Kan je er beter voor zorgen dat het op een verantwoorde manier gebeurd
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')