SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Your beauty never ever scared me.
Smurfenkaasquote:Op zondag 6 oktober 2024 20:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zie nooit maaltijdssalade met blauwe kaas of zo? Dat moet toch kei lekker zijn. Witlof, appel, walnoten, honing, blauwe kaas
Ja jammerquote:Op zondag 6 oktober 2024 20:12 schreef loveislikeakiss het volgende:
@:ama ze missen een cavia geloof ik
Bij de ap.quote:Op zondag 6 oktober 2024 20:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zie nooit maaltijdssalade met blauwe kaas of zo? Dat moet toch kei lekker zijn. Witlof, appel, walnoten, honing, blauwe kaas
Nou ja kiezen, er was geen keuze, en ik had hongerquote:Op zondag 6 oktober 2024 20:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jij koos vrijwillig voor iets met kaas?
ik ook maar dan bedquote:Op zondag 6 oktober 2024 20:13 schreef datismijnmening het volgende:
Zo kachel op 22, kruikje, theetje en dekentje op de bank
Action man kapot gemaakt?quote:Op zondag 6 oktober 2024 20:13 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik heb vandaag mijn neefje van bijna 3 een nieuw trauma gegeven
probeer alleen maar de coole tante te zijn maar neeeeee
Blauwe kaas dressing is meestal een van de standaardopties die je in de VS bij salades kunt kiezenquote:Op zondag 6 oktober 2024 20:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Rare Amerikanen.quote:Op zondag 6 oktober 2024 20:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Blauwe kaas dressing is meestal een van de standaardopties die je in de VS bij salades kunt kiezen
quote:Op zondag 6 oktober 2024 20:16 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nee ik had een liedje aan gezet voor m
deze
was niet goed
*Lilak uit buurt van kinderen houden. Noteert*quote:Op zondag 6 oktober 2024 20:16 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nee ik had een liedje aan gezet voor m
deze
was niet goed
Shark tankquote:Op zondag 6 oktober 2024 20:20 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
*Lilak uit buurt van kinderen houden. Noteert*
[ afbeelding ]
nee ik had een liedje aan gezet voor mquote:
kinderen moeten niet zulke watjes zijnquote:Op zondag 6 oktober 2024 20:20 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
*Lilak uit buurt van kinderen houden. Noteert*
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 6 oktober 2024 20:13 schreef datismijnmening het volgende:
Zo kachel op 22, kruikje, theetje en dekentje op de bank
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |