SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Your beauty never ever scared me.
Smurfenkaasquote:Op zondag 6 oktober 2024 20:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zie nooit maaltijdssalade met blauwe kaas of zo? Dat moet toch kei lekker zijn. Witlof, appel, walnoten, honing, blauwe kaas
Ja jammerquote:Op zondag 6 oktober 2024 20:12 schreef loveislikeakiss het volgende:
@:ama ze missen een cavia geloof ik
Bij de ap.quote:Op zondag 6 oktober 2024 20:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zie nooit maaltijdssalade met blauwe kaas of zo? Dat moet toch kei lekker zijn. Witlof, appel, walnoten, honing, blauwe kaas
Nou ja kiezen, er was geen keuze, en ik had hongerquote:Op zondag 6 oktober 2024 20:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jij koos vrijwillig voor iets met kaas?
ik ook maar dan bedquote:Op zondag 6 oktober 2024 20:13 schreef datismijnmening het volgende:
Zo kachel op 22, kruikje, theetje en dekentje op de bank
Action man kapot gemaakt?quote:Op zondag 6 oktober 2024 20:13 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik heb vandaag mijn neefje van bijna 3 een nieuw trauma gegeven
probeer alleen maar de coole tante te zijn maar neeeeee
Blauwe kaas dressing is meestal een van de standaardopties die je in de VS bij salades kunt kiezenquote:Op zondag 6 oktober 2024 20:10 schreef Dr_Flash het volgende:
nee ik had een liedje aan gezet voor mquote:
Rare Amerikanen.quote:Op zondag 6 oktober 2024 20:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Blauwe kaas dressing is meestal een van de standaardopties die je in de VS bij salades kunt kiezen
quote:Op zondag 6 oktober 2024 20:16 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nee ik had een liedje aan gezet voor m
deze
was niet goed
*Lilak uit buurt van kinderen houden. Noteert*quote:Op zondag 6 oktober 2024 20:16 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
deze
was niet goed
Shark tankquote:Op zondag 6 oktober 2024 20:20 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
*Lilak uit buurt van kinderen houden. Noteert*
[ afbeelding ]
nee ik had een liedje aan gezet voor mquote:
kinderen moeten niet zulke watjes zijnquote:Op zondag 6 oktober 2024 20:20 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
*Lilak uit buurt van kinderen houden. Noteert*
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 6 oktober 2024 20:13 schreef datismijnmening het volgende:
Zo kachel op 22, kruikje, theetje en dekentje op de bank
quote:Op zondag 6 oktober 2024 20:21 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
deze
was niet goed
[..]
kinderen moeten niet zulke watjes zijn
Hier helaas niet.quote:Op zondag 6 oktober 2024 20:22 schreef Nizno het volgende:
tis hier nog 19 graden in huis zonder verwarming dus die laat ik ook nog maar even uit
19,1 hier. Ook zonder verwarming.quote:Op zondag 6 oktober 2024 20:22 schreef Nizno het volgende:
tis hier nog 19 graden in huis zonder verwarming dus die laat ik ook nog maar even uit
ik denk wel dat november voor mij het kantelmoment wordt...quote:Op zondag 6 oktober 2024 20:24 schreef mschol het volgende:
het is nog steeds tshirten weer binnen dus voorlopig niet aan, eigenlijk wil ik em pas december een keer aanzetten als het kan
zolang ik geen dikke trui aan hoef omdat het te koud is, moet het kunnenquote:Op zondag 6 oktober 2024 20:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik denk wel dat november voor mij het kantelmoment wordt...
december zou wel heel mooi zijn maar erg ambitieus
ja ik ben mn kiertjes op de slaapkamer ook kwijt... wie weet hoe lang ik het kan rekkenquote:Op zondag 6 oktober 2024 20:26 schreef mschol het volgende:
[..]
zolang ik geen dikke trui aan hoef omdat het te koud is, moet het kunnen
en met beeeeetje geluk heb ik voor de ergste kou nieuwe deuren en klepramen die beter sluiten
We leven niet in de farfellasquote:Op zondag 6 oktober 2024 20:24 schreef mschol het volgende:
het is nog steeds tshirten weer binnen dus voorlopig niet aan, eigenlijk wil ik em pas december een keer aanzetten als het kan
je blijft rijk als je niet meteen stookt bij een beetje ongemakquote:Op zondag 6 oktober 2024 20:28 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
We leven niet in de farfellas
Aanzetten die zooi, tis godverdomme 2024 in een van de rijkste landen ter wereld.
20quote:Op zondag 6 oktober 2024 20:22 schreef Nizno het volgende:
ook lekkerquote:
en sloffen, als je voeten warm zijn is een hoop opeens primaquote:Op zondag 6 oktober 2024 20:31 schreef CherryLips het volgende:
Als je even grondig stofzuigt scheelt het ook weer een graad en krijg je het sowieso wat warmer. /oma
ah ik heb chewbaccaquote:Op zondag 6 oktober 2024 20:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
ook lekker![]()
Ik trek morgen mijn huispak aan... als morgen iemand aan gaat bellen dan doet wolfje open
ook leuk om mensen daarmee te verblijdenquote:
als het vroeg genoeg op de dag is, komt het met authentieke geluidenquote:Op zondag 6 oktober 2024 20:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
ook leuk om mensen daarmee te verblijden
quote:Op zondag 6 oktober 2024 20:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
ook lekker![]()
Ik trek morgen mijn huispak aan... als morgen iemand aan gaat bellen dan doet wolfje open
Ik vind hier wat vanquote:
ik had vrijdag idd alleen de geluiden, wist dat de ramen vervangen zouden worden dus had braaf mn spijkerbroek enzo aan.,quote:Op zondag 6 oktober 2024 20:36 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
als het vroeg genoeg op de dag is, komt het met authentieke geluiden
links in de hoek staat een ronde bak...quote:
ja wij zijn geen prinsesjes die er elke dag beeldig bij moeten lopenquote:
Jaaaaaaquote:Op zondag 6 oktober 2024 20:40 schreef Nizno het volgende:
Niemand mag met kerst alleen zijn.....
blijkbaar is aynil ook weer van de partij 24 december
beeldig hoef ik nooitquote:Op zondag 6 oktober 2024 20:39 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ja wij zijn geen prinsesjes die er elke dag beeldig bij moeten lopen
de knoop in mijn eierstokken ook wel hoorquote:Op zondag 6 oktober 2024 20:41 schreef UitStraling het volgende:
Huispakken en malle sloffen zijn wel prima anticonceptie.
ja maar ik bedoel stukjes. Flinke stukjes.quote:Op zondag 6 oktober 2024 20:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Blauwe kaas dressing is meestal een van de standaardopties die je in de VS bij salades kunt kiezen
nattekatquote:
Glennis Gracequote:Op zondag 6 oktober 2024 20:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
nattekat
moeten we alleen nog een vrouwelijk slachtoffer vinden
euh.... ze moet ook er mee instemmen he dat ze moet doen of ze hem kent enzoquote:
gelukkig vind @dud0r mij in praktisch alles sexyquote:
Niet kinkshamen Dimmy Dimsquote:
koppelen we hem aan @essnhills ?quote:
quote:
Kan maar ik weet van beide geen adres ofzo dus weet niet waar Robert dan heen moet.quote:
ja nee helaas kan ik je ook niet aan helpenquote:Op zondag 6 oktober 2024 20:51 schreef Ama het volgende:
[..]
Kan maar ik weet van beide geen adres ofzo dus weet niet waar Robert dan heen moet.
Weet zijn vriendin dat wel?quote:Op zondag 6 oktober 2024 20:49 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
gelukkig vind @:dud0r mij in praktisch alles sexy
de andere vriendinnen zijn op de hoogtequote:
dat wordt een rolstoelquote:Op zondag 6 oktober 2024 20:58 schreef Crack_ het volgende:
Zo, ik heb net een uurtje in de supermarkt gezeten![]()
![]()
Mijn knieën doen naar, doen ze al een tijd maar het wordt steeds iets erger (iets te snel naar mijn beleving). Ging boodschappen doen, moest hurken bij een product en bij het opstaan merkte ik dat het mis zat maar net iets te laatdat doet pijn en kan niet op mn knië staan/leunen whatever, dus ik viel om met een klein gilletje
![]()
Toen kwam iemand helpen maar lopen ging echt even niet![]()
![]()
normaal gaat dat nog wel, zo'n gehandicaptenloopje maarja, nu niet dus. Hoop niet dat vanaf nu iedere keer zo gaat
zijn vrouw daarentegen vindt het niet kunnenquote:Op zondag 6 oktober 2024 20:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
de andere vriendinnen zijn op de hoogteen dit is geen discussiepunt
niet over grappenquote:
of gewoon verpleeghuis dat ze haar regelmatig omdraaien om doorligplekken te voorkomenquote:
dat is dan ook maar een nare vrouwquote:Op zondag 6 oktober 2024 21:00 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
zijn vrouw daarentegen vindt het niet kunnen
quote:Op zondag 6 oktober 2024 21:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
of gewoon verpleeghuis dat ze haar regelmatig omdraaien om doorligplekken te voorkomen
Heel goed.quote:Op zondag 6 oktober 2024 21:02 schreef Crack_ het volgende:
@:luctor.et.emergo, ik ga me voorbereiden voor bed!!
Waarschijnlijk wel. Geen idee per wanneer dat te tanken is.quote:
niet iets om je knieen te ondersteunen dan? tape, brace, etcquote:Op zondag 6 oktober 2024 21:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
niet over grappenhet is echt naar en er valt niks aan te doen en wordt alleen maar erger, ik ben 32
goede vooraankondigingquote:Op zondag 6 oktober 2024 21:02 schreef Crack_ het volgende:
@:luctor.et.emergo, ik ga me voorbereiden voor bed!!
quote:
Moe.quote:Op zondag 6 oktober 2024 21:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
En daar? Ben je al wat moe-ig of nog vol energie tv aan het kijken
Neequote:Op zondag 6 oktober 2024 21:04 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
niet iets om je knieen te ondersteunen dan? tape, brace, etc
ik heb maaltijdsalade voor zometeen, in bed. Jaaa in bed echt waar yolo fuck itquote:
Ha dat heb je al getankt waarschijnlijk. Vanaf 1 oktober is de samenstelling standaard andersquote:Op zondag 6 oktober 2024 21:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel. Geen idee per wanneer dat te tanken is.
Oh ja, dan heb ik dat al getankt. Moest afgelopen donderdag tanken.quote:Op zondag 6 oktober 2024 21:10 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ha dat heb je al getankt waarschijnlijk. Vanaf 1 oktober is de samenstelling standaard anders
vreten doe ik niet in bed thuis..quote:Op zondag 6 oktober 2024 21:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik heb maaltijdsalade voor zometeen, in bed. Jaaa in bed echt waar yolo fuck it
spinazie, aardappelpuree, lekkerbekquote:
Misschien zit je tevaak op je knieën ?quote:Op zondag 6 oktober 2024 21:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Neeal lijkt het mij wel een goed idee om ergens een second opinion te doen, want misschien ook wel?
Hoor wel eens dat knieën erg ingewikkeld zijn, deze man kwam voor ingewikkelde knieën wel snel met de conclusie wat er aan de hand was
quote:Op zondag 6 oktober 2024 21:11 schreef mschol het volgende:
[..]
vreten doe ik niet in bed thuis..
[..]
spinazie, aardappelpuree, lekkerbek
Nooitquote:Op zondag 6 oktober 2024 21:13 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Misschien zit je tevaak op je knieën ?
Jij hebt toch geeneens rijbewijs?quote:Op zondag 6 oktober 2024 21:16 schreef mschol het volgende:
"Minimumboete rijden onder invloed straks 1260 euro voor buitenlanders in België"
nice
https://www.bd.nl/auto/mi(...)f4cf455d8d&auth_rd=1
maar dan nog kan ik dit soort maatregelen wel toejuichen?quote:Op zondag 6 oktober 2024 21:17 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jij hebt toch geeneens rijbewijs?
klinkt als discriminatiequote:Op zondag 6 oktober 2024 21:16 schreef mschol het volgende:
"Minimumboete rijden onder invloed straks 1260 euro voor buitenlanders in België"
nice
LEGO is ook zwaar kut voor het milieu, graag verbieden.quote:Op zondag 6 oktober 2024 21:16 schreef mschol het volgende:
nice
Zou wat zijn als je dat niet deedquote:Op zondag 6 oktober 2024 21:18 schreef mschol het volgende:
[..]
maar dan nog kan ik dit soort maatregelen wel toejuichen?
die gaan klimaatneutraal worden, hebben een mooi 10 jaar plan liggen om lego te gaan maken van andere oliënquote:Op zondag 6 oktober 2024 21:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
LEGO is ook zwaar kut voor het milieu, graag verbieden.
Moeten ze wel alle in omloop zijn de LEGO stukjes verzamelen en recyclen.quote:Op zondag 6 oktober 2024 21:19 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
die gaan klimaatneutraal worden, hebben een mooi 10 jaar plan liggen om lego te gaan maken van andere oliën
Gelukkig maarquote:Op zondag 6 oktober 2024 20:49 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
gelukkig vind @:dud0r mij in praktisch alles sexy
nee?quote:Op zondag 6 oktober 2024 21:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Moeten ze wel alle in omloop zijn de LEGO stukjes verzamelen en recyclen.
Was net een documentaire aan het kijken over allerlei plastic dat aanspoelt aan de kust. Over paar jaar ligt bitterbal niet meer aan een zandstrand maar is dat plastic geworden.quote:Op zondag 6 oktober 2024 21:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
LEGO is ook zwaar kut voor het milieu, graag verbieden.
Oh, nu heb ik weer een hart? Niet bij te houden ditquote:Op zondag 6 oktober 2024 21:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sinds wanneer gaat ons milieu jou niet aan het hart?
geen restaurant runnen, maar plastic oprapenquote:Op zondag 6 oktober 2024 21:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Was net een documentaire aan het kijken over allerlei plastic dat aanspoelt aan de kust. Over paar jaar ligt bitterbal niet meer aan een zandstrand maar is dat plastic geworden.
Nou nee dan mag je daar niet echt over meepraten.quote:Op zondag 6 oktober 2024 21:18 schreef mschol het volgende:
[..]
maar dan nog kan ik dit soort maatregelen wel toejuichen?
waarom niet?quote:Op zondag 6 oktober 2024 21:25 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou nee dan mag je daar niet echt over meepraten.
Ja het gaat erg rap nu, daarom vind ik het onnodig dat iedereen zomaar met LEGO aan het spelen is.quote:Op zondag 6 oktober 2024 21:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Was net een documentaire aan het kijken over allerlei plastic dat aanspoelt aan de kust. Over paar jaar ligt bitterbal niet meer aan een zandstrand maar is dat plastic geworden.
Die activisten willen ook wel graag overdrijven hoor.quote:Op zondag 6 oktober 2024 21:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb voeten, en nu?quote:Op zondag 6 oktober 2024 21:22 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik shame niemand behalve met voeten, furry’s en ABDL
Abdul?quote:Op zondag 6 oktober 2024 21:22 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik shame niemand behalve met voeten, furry’s en ABDL
Snel naar bed!quote:Op zondag 6 oktober 2024 21:26 schreef datismijnmening het volgende:
Mijn hoofd is warm, mijn lichaam is koud, mijn ogen zijn moe
lekker gaan slapen dan.... dit geneuzel hier is toch niet nodig te volgenquote:Op zondag 6 oktober 2024 21:26 schreef datismijnmening het volgende:
Mijn hoofd is warm, mijn lichaam is koud, mijn ogen zijn moe
quote:Op zondag 6 oktober 2024 21:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
lekker gaan slapen dan.... dit geneuzel hier is toch niet nodig te volgen
Nou eerst een grote jongen zijn en rijbewijs halen dan mag je meepraten over al die do’s And don’ts wat dat betreft .quote:
Als je echt (nog) stapeldol op iemand bent dan sabbel je urenlang op elkaars tenen.quote:Op zondag 6 oktober 2024 21:27 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja geen idee. Sabbelt er regelmatig iemand aan je tenen?
Jaquote:
Lig al in bed maar wil nog niet lukkenquote:Op zondag 6 oktober 2024 21:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
lekker gaan slapen dan.... dit geneuzel hier is toch niet nodig te volgen
okquote:Op zondag 6 oktober 2024 21:27 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou eerst een grote jongen zijn en rijbewijs halen dan mag je meepraten over al die do’s And don’ts wat dat betreft .
Ik praat toch ook niet mee over Lego?
Neequote:Op zondag 6 oktober 2024 21:27 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja geen idee. Sabbelt er regelmatig iemand aan je tenen?
Maar ze zijn al zo kleinquote:
Turkse karnemelk helpt.quote:Op zondag 6 oktober 2024 21:28 schreef Crack_ het volgende:
Is wel beetje onzin- en dagboektijdstip nu ja![]()
ps; heb last van maagzuur
quote:
quote:Op zondag 6 oktober 2024 21:25 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou nee dan mag je daar niet echt over meepraten.
quote:Op zondag 6 oktober 2024 21:27 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou eerst een grote jongen zijn en rijbewijs halen dan mag je meepraten over al die do’s And don’ts wat dat betreft .
Ik praat toch ook niet mee over Lego?
beter dan water uit apeldoornquote:Op zondag 6 oktober 2024 21:30 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb water uit de idelbron, wat fantastisch
Nooit van gehoord
Oh, ja Hoensbroek klinkt niet zo lekkerquote:gemaakt van de Idel-bron in Hoensbroek
of die ene plek waar nu overal e-coli in het water zit en men het water eerst moet koken voor gebruikquote:Op zondag 6 oktober 2024 21:31 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
beter dan water uit apeldoorn
Is het ook niet. Het blijft Parkstad.quote:Op zondag 6 oktober 2024 21:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, ja Hoensbroek klinkt niet zo lekker
Hmm, dat klinkt niet als een naam voor een plaatsquote:Op zondag 6 oktober 2024 21:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Is het ook niet. Het blijft Parkstad.
Na het afknippen denk ik welquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Neem je dat dialect straks ook overquote:Op zondag 6 oktober 2024 21:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, ja Hoensbroek klinkt niet zo lekker
ja dat is in Apeldoornquote:Op zondag 6 oktober 2024 21:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
of die ene plek waar nu overal e-coli in het water zit en men het water eerst moet koken voor gebruikOFFF is dat apeldoorn!?
quote:Op zondag 6 oktober 2024 21:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Na het afknippen denk ik welpraktisch kindermaatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*
Is het afvoerputje van Limburg.quote:Op zondag 6 oktober 2024 21:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hmm, dat klinkt niet als een naam voor een plaats
quote:Op zondag 6 oktober 2024 21:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Is het afvoerputje van Limburg.
Maar die bron is wel redelijk bekend. Zat vroeger de herschi frisdrankfabriek
Jaquote:
Ik was daar dus vrijdagquote:Op zondag 6 oktober 2024 21:32 schreef Crack_ het volgende:
Oh dat is Apeldoornja oke, wel vervelend als je daar woont joh
Deed me een beetje denken aan de Griekse kledingkastdeuren van Bitterbal.quote:Op zondag 6 oktober 2024 21:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Op minuut 3![]()
"Ze zitten me de vot uit te hangen. Zitten ze met de deuren te schuiven"
Limburgs?quote:Op zondag 6 oktober 2024 21:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Neem je dat dialect straks ook over
quote:Op zondag 6 oktober 2024 21:33 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ja dat is in Apeldoorn
maar mensen koken het niet, lekker spa hamsteren
Gelukkig maarquote:Op zondag 6 oktober 2024 21:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik was daar dus vrijdagmaar had alleen thee gedronken daar dus heb het overleefd.
Herschi ken ik niet, denk ikquote:Op zondag 6 oktober 2024 21:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Is het afvoerputje van Limburg.
Maar die bron is wel redelijk bekend. Zat vroeger de herschi frisdrankfabriek
man dat was zo irritant. Heb je niet geleerd om deuren gewoon normaal dicht tedoenquote:Op zondag 6 oktober 2024 21:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Deed me een beetje denken aan de Griekse kledingkastdeuren van Bitterbal.
Zat jij bijna in een Griekse politiecel hč?quote:Op zondag 6 oktober 2024 21:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
man dat was zo irritant. Heb je niet geleerd om deuren gewoon normaal dicht tedoen
jaquote:Op zondag 6 oktober 2024 21:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zat jij bijna in een Griekse politiecel hč?
Om op te eten?quote:Op zondag 6 oktober 2024 21:57 schreef UitStraling het volgende:
Zouden jullie een witte haai aankunnen denk je?
nee dat denk ik niet. heb je die tanden gezienquote:Op zondag 6 oktober 2024 21:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat kan achteraf, maar ook om tegen te vechten?
Heb je wel wat snacks in huis daar?quote:Op zondag 6 oktober 2024 21:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jawel maar kon niet meer slapen . En nu heb ik honger
ja das wel het voordeel dat ik als ik ga spoken jullie nog online zijn en net het avond eten naar binnen hebben geschovenquote:
ohhhhquote:Op zondag 6 oktober 2024 21:59 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb nog stokbrood met kruidenboter voor in de oven.
Iew wat heb je gedaanquote:Op zondag 6 oktober 2024 22:00 schreef CherryLips het volgende:
Ik had gister trouwens m'n bed verschoond maar m'n "schone" overtrek ruikt een beetje zurig naar kots. Maar ik heb ook weer geen zin om het opnieuw te doen
ja heb schocolade koekjes. ik hoop dat dat gevoel zo weg trektquote:Op zondag 6 oktober 2024 21:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je wel wat snacks in huis daar?
quote:Op zondag 6 oktober 2024 22:00 schreef CherryLips het volgende:
Ik had gister trouwens m'n bed verschoond maar m'n "schone" overtrek ruikt een beetje zurig naar kots. Maar ik heb ook weer geen zin om het opnieuw te doen
k beet ook in mijn vinger vandaag bij mijn broodjes met nutellaquote:Op zondag 6 oktober 2024 22:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Smelt meteen weg en je hebt kans dat ze steeds in hun eigen vingers bijten.
Hoe groot isdie?quote:Op zondag 6 oktober 2024 22:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja heb schocolade koekjes. ik hoop dat dat gevoel zo weg trekt
heb een grote spin in de badkamer. Die snachts altijd te voorschijn komt en overdag achter de wc pot zit. We hadden net een staredown, Pas toen ik hem weg spoot met de bumgun ging die weer terug naar waar die hoort
Bijzonder 👀quote:Op zondag 6 oktober 2024 22:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Geen idee, haalde het zo uit de kast.
Maar ben geoefend drinkerquote:Op zondag 6 oktober 2024 22:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je bent 30 geweest; kan ook nog van de alcohol van (eer)gisteren zijn.
Zo'n smerige Huntsman dus.quote:Op zondag 6 oktober 2024 22:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Formaatje reuzenschilpad , die spanwijdte zeg maar
Maar dan nog. Zodra je de verpakking openmaakt zit alles op je vingers.quote:Op zondag 6 oktober 2024 22:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ze hebben hier zelfs koelkasten gerrie
Maak maar eens een foto.quote:Op zondag 6 oktober 2024 22:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Formaatje reuzenschilpad , die spanwijdte zeg maar
op dit tijdstip?quote:Op zondag 6 oktober 2024 22:03 schreef CherryLips het volgende:
Heb het huis weer gezogen en gestoft. Het voelt dan ook wel meteen frisser aan, al zie je geen verschil.
Het gaat het om het idee.quote:Op zondag 6 oktober 2024 22:03 schreef CherryLips het volgende:
Heb het huis weer gezogen en gestoft. Het voelt dan ook wel meteen frisser aan, al zie je geen verschil.
zo ervaar ik hem wel ja. Wil wel een keer een foto maken maar denk niet dat zijn ware formaat goed overkomtquote:
daarom moet je ook heel snel omnomnommm doenquote:Op zondag 6 oktober 2024 22:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar dan nog. Zodra je de verpakking openmaakt zit alles op je vingers.
Je eigen handje ernaast houden.quote:Op zondag 6 oktober 2024 22:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zo ervaar ik hem wel ja. Wil wel een keer een foto maken maar denk niet dat zijn ware formaat goed overkomt
Maak een filmpje anders.quote:Op zondag 6 oktober 2024 22:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zo ervaar ik hem wel ja. Wil wel een keer een foto maken maar denk niet dat zijn ware formaat goed overkomt
Hmm morgen nieuwe docu over die Menéndez broers.quote:Op zondag 6 oktober 2024 22:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee vanmiddag. Maar meestal is dit wel het tijdstip waarop ik ineens actief word.
Eerst even wachten tot Pietertje weer beter is.quote:Op zondag 6 oktober 2024 22:05 schreef Koen66 het volgende:
Wanneer zouden we weer naar de stembus mogen?
Lijkt me dat die niet terug mag komen, dat functie elders namens de normale mensen stond er niet voor niets.quote:Op zondag 6 oktober 2024 22:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Eerst even wachten tot Pietertje weer beter is.
Ik snap dit nietquote:Op zondag 6 oktober 2024 22:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja heb ze nog niet gegeten dus weet er nog niet zoveel van
We zitten midden in een crisisquote:Op zondag 6 oktober 2024 22:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lijkt me dat die niet terug mag komen, dat functie elders namens de normale mensen stond er niet voor niets.
als jullie moeten vluchten zijn jullie welkomquote:Op zondag 6 oktober 2024 22:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
We zitten midden in een crisis
5 novemberquote:Op zondag 6 oktober 2024 22:05 schreef Koen66 het volgende:
Wanneer zouden we weer naar de stembus mogen?
Airco haalt toch ook vocht eruit?quote:Op zondag 6 oktober 2024 22:09 schreef bitterbal het volgende:
ik moet een vochtvreter kopen. Ruikt hier echt muf door die airco
ja das een aparte stand weer . ga hem nu aanzettenquote:Op zondag 6 oktober 2024 22:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Airco haalt toch ook vocht eruit?
Valt wel mee, grenzen dicht, iedereen aan het werk zetten en we zijn er binnen drie jaar bovenop en helemaal klaar om de wereld weer te verwelkomen.quote:Op zondag 6 oktober 2024 22:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
We zitten midden in een crisis
Zinloos, die man is veel te crash gevoeligquote:Op zondag 6 oktober 2024 22:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Eerst even wachten tot Pietertje weer beter is.
oke het is weer wegquote:Op zondag 6 oktober 2024 22:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoeveel vlees zit er aan die spin?
Kunnen ze de partij beste gewoon opdoeken. Deel weer naar CDA, deel naar BBBquote:Op zondag 6 oktober 2024 22:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zinloos, die man is veel te crash gevoelig
Bij nieuwe verkiezingen worden ze gedecimeerdquote:Op zondag 6 oktober 2024 22:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kunnen ze de partij beste gewoon opdoeken. Deel weer naar CDA, deel naar BBB
Bontenbal heeft wel humor, jammer alleen van die christelijke kuttenbemoeierij.quote:Op zondag 6 oktober 2024 22:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kunnen ze de partij beste gewoon opdoeken. Deel weer naar CDA, deel naar BBB
en uiteindelijk is het gewoon een muntje opgooien en dan hopen dat het kop of munt gaat worden.quote:Op zondag 6 oktober 2024 22:16 schreef Koen66 het volgende:
Oh man man man dat hele circus in de USA met die verkiezingen
quote:Op zondag 6 oktober 2024 22:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Uur geleden was je nog fel tegenstander van gekke pakken in huis.
Mijn zusje gaat Trump vermoorden als die wint.quote:Op zondag 6 oktober 2024 22:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
en uiteindelijk is het gewoon een muntje opgooien en dan hopen dat het kop of munt gaat worden.
nee heb al geslapen :pquote:Op zondag 6 oktober 2024 22:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Je houdt het daar langer vol dan in NL
ik stuur je motivatie bosquote:Op zondag 6 oktober 2024 22:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ga maar zo slapen en hopen op motivatie voor morgen
Neemt ze Elon Musk dan ook meteen mee?quote:Op zondag 6 oktober 2024 22:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn zusje gaat Trump vermoorden als die wint.
Joehoe Secret Service, niet dat ik jullie niet gewaarschuwd heb.
Toch wordt het weer Trump.quote:Op zondag 6 oktober 2024 22:16 schreef Koen66 het volgende:
Oh man man man dat hele circus in de USA met die verkiezingen
Nee, die staat niet op haar vizier.quote:Op zondag 6 oktober 2024 22:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Neemt ze Elon Musk dan ook meteen mee?
Dank jequote:
ja hoop dat het je eindelijk gaat lukkenquote:Op zondag 6 oktober 2024 22:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dank je
Woensdag is er wel een uitje gepland met de woonbegeleiding
Rode panda spotten en ongezien meenemen
tis toch niet serieus te nemen die politiek daarquote:Op zondag 6 oktober 2024 22:29 schreef Koen66 het volgende:
Wie er ook wint het wordt gezeur in de USA
Vervelende is alleen dat ze zichzelf wel serieus nemenquote:Op zondag 6 oktober 2024 22:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
tis toch niet serieus te nemen die politiek daar
Ik verwacht eigenlijk aankomende nacht of morgen wel een grote luchtaanval op Iraanse nucleaire installaties, even de wereld laten ruiken waar het hier werkelijk om gaat.quote:Op zondag 6 oktober 2024 22:30 schreef Koen66 het volgende:
Ah het zal morgen ook 'leuk' worden met de anti Israël demonstraties
Lees dat er op stations in NL sit-ins zijn ter ondersteuning van de Palestijnen en de NS vindt het primaquote:Op zondag 6 oktober 2024 22:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik verwacht eigenlijk aankomende nacht of morgen wel een grote luchtaanval op Iraanse nucleaire installaties, even de wereld laten ruiken waar het hier werkelijk om gaat.
De NS heeft er aan handje van om aan de verkeerde kant van de geschiedenis ts staan.quote:Op zondag 6 oktober 2024 22:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Lees dat er op stations in NL sit-ins zijn ter ondersteuning van de Palestijnen en de NS vindt het prima
Ik neem dat dit een grap is en niemand het in zijn botte hoofd haalt om dan tegen iets te demonstreren. Gebeurt dat dat wel dan:quote:Op zondag 6 oktober 2024 22:30 schreef Koen66 het volgende:
Ah het zal morgen ook 'leuk' worden met de anti Israël demonstraties
https://nos.nl/artikel/25(...)ins-stations-op-7-10quote:Op zondag 6 oktober 2024 22:39 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik neem dat dit een grap is en niemand het in zijn botte hoofd haalt om dan tegen iets te demonstreren. Gebeurt dat dat wel dan:
Jij gaat het land uit!
Dit is nu nsb gedrag waar je bij staat.
Zelfde als “politie” die weigert joods objecten te beschermen… hoe dan!
Joden vervoeren lukte ze al eerder primaquote:Op zondag 6 oktober 2024 22:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De NS heeft er aan handje van om aan de verkeerde kant van de geschiedenis ts staan.
Die Halsema is ook niet zuiver op de graat.quote:Op zondag 6 oktober 2024 22:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/25(...)ins-stations-op-7-10
Zo verrassend weerquote:Op zondag 6 oktober 2024 21:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jawel maar kon niet meer slapen . En nu heb ik honger
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |