SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op zondag 6 oktober 2024 17:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja zo kijkt men ook niet maar toch zou ik graag een beetje medemenselijkheid in onze wetgeving willen hebben.
okquote:Op zondag 6 oktober 2024 17:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee dat is totaal onpraktisch en willekeurig maar wetten zijn een slechts een samenraapsel van emoties en gevoelens in de samenleving afgesproken op papier dus een beetje menselijkheid mag best af en toe, zo vaak komen dit soort situaties niet voor.
Hardop nadenken, doe jij zelf volcontinu en constant.quote:Op zondag 6 oktober 2024 17:24 schreef Crack_ het volgende:
Beetje menselijkheid mag wel maar als je dat doet is het totale willekeur en onpraktisch en slaat nergens op maar lets go for it!!
HUH?!?!!quote:Op zondag 6 oktober 2024 17:25 schreef UitStraling het volgende:
In de wet is altijd ruimte voor verzachtende omstandigheden, anders zou je ook geen rechters nodig hebben maar de strafmaat gewoon overlaten aan het woord in het wetboek.
quote:Op zondag 6 oktober 2024 17:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja zo kijkt men ook niet maar toch zou ik graag een beetje medemenselijkheid in onze wetgeving willen hebben.
ham en kaasquote:
uhuquote:Op zondag 6 oktober 2024 17:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hardop nadenken, doe jij zelf volcontinu en constant.
Daar staat hetzelfde, rechters kunnen binnen de kaders van de wet onder de noemer van verzachtende omstandigheden medemenselijkheid mee laten wegen in hun oordeel.quote:
als jij dat er van wil makenquote:Op zondag 6 oktober 2024 17:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daar staat hetzelfde, rechters kunnen binnen de kaders van de wet onder de noemer van verzachtende omstandigheden medemenselijkheid mee laten wegen in hun oordeel.
Niet zo hysterisch aub.quote:Op zondag 6 oktober 2024 17:27 schreef Crack_ het volgende:
En ik ben toch gestoord en weet ik veel wat? En nu gebruik je mij als reden om je eigen gedrag goed te keuren? Gast, wtf![]()
ennnn weer over op de inhoudsloze posts want inhoudelijk heb je bijzonder weinig te zeggenquote:
quote:Op zondag 6 oktober 2024 17:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ennnn weer over op de inhoudsloze posts want inhoudelijk heb je bijzonder weinig te zeggen![]()
@:ama, te simpel
quote:Op zondag 6 oktober 2024 17:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh, nee sorry
geef hierwat voor popcorn trouwens?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op zondag 6 oktober 2024 17:30 schreef Ama het volgende:
[..]oh die vind ik wel lekker!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |