abonnement Unibet Coolblue
pi_569198
Een aantal vervelende collega-FOK!kers hebben Danny tot wanhoop gedreven d.m.v. flaming en het aanmaken van zogenaamde kloons.

Danny overweegt om de plug eruit te trekken...
(dan ook de 'BB2-plug')

Teken hier voor support om FOK! te behouden !!! :
http://www.fokforum.nl/showtopic/27189

Voor extra info, klik hier :
http://www.fokforum.nl/showtopic/27094

Er is veel info. over dit onderwerp op 'Feedback' als je je meer wilt verdiepen.

STEUN DANNY , STEUN FOK! !!

[Dit bericht is gewijzigd door Harry op 20-12-2000 20:04]

Het komt goed.... En anders maar niet.
pi_569214
Goed van je Harry, dit topic

Reeds een kruisje gezet!
Je moet er toch niet aan denken

  woensdag 20 december 2000 @ 19:01:48 #3
3878 Vork
Manisch creatief
pi_569224
inderdaad

ik ga ook eens een kruisje in dit topic plaatsen..

X

pi_569314
Fok mag niet dicht.....

X
Jeannette.
  Trouwste user 2022 woensdag 20 december 2000 @ 19:49:28 #5
7889 tong80
Spleenheup
pi_569339
X
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  woensdag 20 december 2000 @ 20:12:43 #6
215 misterDre
Paint it black!
pi_569413
pi_569429
*SCAREFREAK*
Upon initial contact with ScareFreak
I had envisioned him to be an ill-mannered and psychologically unstable man
pi_569467
Danny post over het een en ander het volgende :
quote:
Even, wellicht overbodig, ter verduidelijking. Van ernstig gedrag op het forum is in principe geen sprake geweest naar buiten toe. Heb in een half uur tijd gisteren diverse door verschillende users aangemaakte 'ulx' clones gebanned, vaak nog VOOR ze ermee gepost hadden, soms er net na.
Posts van die clones zijn grotendeels verwijderd, maar na 30 van die clones in een half uur, samen met de mededeling in de chatbox dat het minimaal de hele nacht volgehouden zou worden deed me inzien dat mijn inzet om een gigantische puinhoop te voorkomen zinloos was. Ik kan niet op tegen een redelijk grote groep gebruikers die doelbewust meewerken aan het verstrekken van clones aan een gebanned persoon.
Ik weet stuk voor stuk wie de clones heeft geregistreerd en van degene waarmee Ulx nadien heeft gepost weet ik dus ook zeker dat die clone voor dat doeleinde bestemd was.
Ik ga verder geen namen noemen of die bewuste users bannen. Ze weten zelf wie ze zijn en wellicht kunnen ze nu zelf ook zien of wat ze gedaan hebben door de beugel kon.

Het was juist de machteloosheid en het massaal samenspannen die me deed besluiten dat het op die manier niet meer hoeft. De eerstvolgende keer dat een soortgelijke actie weer plaats vind trek ik er zonder pardon de stekker uit en is het afgelopen.
Als iemand een probleem heeft met mij of wat dan ook vind ik het uitermate laf en kinderachtig om anderen over te halen je te helpen de boel verder te verzieken.

Gelukkig zijn er de afgelopen uren veel topics geopend en posts geplaatst van users die ook vinden dat genoeg een keer genoeg is. De posts van die mensen ontroeren me meer dan ik had verwacht en zijn eigenlijk momenteel de enige reden dat ik er nog niet mee kap. Dus, FOK! blijft bestaan, maar als FOK! de nek wordt omgedraaid zal ik ZELF degene zijn die dat doe. Ik zal dat zeker niet aan de users overlaten.

Verder wordt er momenteel gedacht over manieren om dit soort massale rellen voortaan te voorkomen. Daarover zal hopelijk in de loop van de week duidelijkheid komen.

------------------
It's better to be hated for what you are, than to be loved for what you're not. (Iedereen bedankt voor de lieve reacties !)


http://www.fokforum.nl/showtopic/27130

[Dit bericht is gewijzigd door Harry op 20-12-2000 20:39]

Het komt goed.... En anders maar niet.
pi_569479
En...

Het kan zijn dat enige vorm van rode draad in deze post gaat ontbreken. Ik weet wat ik wil zeggen, maar niet hoe en de volgorde is me ook nog niet helemaal duidelijk. Dat zal gaandeweg moeten komen.
Ben onlangs een redelijke tijd afwezig geweest van FOK!. Dit had te maken met het feit dat er een huwelijk te plannen viel, we moesten verhuizen en er diverse ziekenhuis bezoeken met mijn moeder op het programma stonden. Er zijn mensen geweest die dat niet helemaal begrepen, waardoor wrijving is ontstaan. Dat alles heeft bij mij zijn vruchten afgeworpen. Slaap al een tijdje slecht, ben op van de zenuwen etc.

Sinds ik terug ben had ik echt plezier in FOK!. Deed mijn uiterste best om de boel op een zo vrolijk mogelijke manier te modereren en was me niet bewust van het ongerief van een aantal mensen. De ziekenhuisbezoeken met m'n ma gingen gewoon door.
Twee operaties inmiddels binnen twee weken, al een aantal keren teruggeweest omdat de wond ontstoken was, hevige pijnen etc. Nog meer dingen die mij behoorlijk wat stress hebben bezorgd dus.

Morgen krijgt m'n moeder de definitieve uitslag. Wordt 't slecht nieuws, slechter nieuws of desastreus nieuws. Dat is zo ongeveer de strekking van de mogelijke uitslagen. Slecht nieuws betekent 'alleen maar' wat bestraling. Slechter nieuws betekent (waarschijnlijk) opnieuw opereren EN chemo EN bestralingen, het desastreuze nieuws is dat er niets meer aan te doen zal zijn. Kortom de grootste stress die ik me voor kan stellen voor mijzelf, waardoor ik me eens temeer realiseer hoe zwaar mijn moeder het nu zelf moet hebben. Haar stress is vele malen zwaarder dan de mijne. Jolanda en ik doen ons uiterste best haar zoveel mogelijk te steunen, maar ik weet ook dat wij haar nooit voldoende steun kunnen bieden. Nog meer stress.

NE Way, die stress verdween een beetje als ik hier op het forum aanwezig was. Dan voelde ik me wat opgewekter. Beleefde lol aan het meeposten en op redelijk vrolijke wijze modereren (voor mijn doen dan, ik heb al vaker gehoord dat ik vrij bot overkom).

Dan juist als ik denk dat ik een beetje rust kan vinden op het forum barst de bom weer eens. Ik ben de boeman, iedereen valt over me heen. De lol was er al meteen weer vanaf, maar ik probeerde kalm te blijven en op een rustige manier de discussie erover voort te zetten. Mede dankzij de niet-flamende manier van discussiëren van Doc is dat m.i. goed gelukt. Een discussie met argumenten is weer 's wat nieuws op FOK!. Had ik nog niet eerder meegemaakt.

De lol was er nog niet, maar het leed was te overzien.
Dan komt iemand die zojuist gebanned is aanzetten met wat clones. Ben de halve dag bezig geweest die clones te bannen of zelfs geheel te verwijderen. De stress begon weer in hevigheid toe te nemen. Waar ik, zonder andere kopzorgen, de situatie misschien zoals altijd over me heen had laten komen, kon ik nu, met de andere zaken aan mijn kop, de rust niet vinden, maar over de rooie was ik nog niet.

Dat kwam pas naar aanleiding van een topic in onzin, waarbij iedereen werd opgeroepen een clone voor de gebande persoon aan te maken en ik merkte dat dit ook nog eens massaal gebeurde. Dat, tezamen met de meldingen op het forum dat men dat de hele nacht vol zou houden deed mijn bloed koken.
Twee jaar werk stond op het punt door een klein groepje mensen compleet verneukt te worden. Na een paar uur opsporen van die clonen en het bannen danwel verwijderen ervan zag ik er even geen heil meer in.
De mogelijkheid tot registreren werd uitgeschakeld en ik besloot dat ik op deze manier niet verder wilde met FOK!.

Een site waar twee jaar dag en nacht, 7 dagen per week, werk, bloed, zweet en tranen in heeft gezeten stond op het punt ten onder gebracht te worden door haar eigen trouwe bezoekers.
Er knapte iets bij me en besloot dat, als FOK! ten onder zou gaan, ikzelf de persoon zou zijn die de knop om zou draaien. Euthenasie, FOK! uit haar lijden verlost.
Stoppen nu ik er nog met veel plezier op terug kan kijken. Stoppen nu we nog de grootste en leukste jongerensite van Nederland zijn. Stoppen nu het nog niet te laat is eervol ten onder te gaan.

Nog steeds denk ik er zo over trouwens, ook na een nachtje rust en kalmeren. Hoewel de rust lijkt te zijn wedergekeerd en veel mensen zich hebben uitgesproken over FOK! en hoe het niet ten onder mag gaan, vrees ik het ergste. Iedere paar weken begint het gezeik opnieuw, al ruim een jaar lang, en iedere paar weken ben ik de lul die de schuldige is van alle ellende. Iedere paar weken wordt ik ook op zeer lage manier aangesproken door een aantal mensen die niet snappen dat je met schelden etc. niets bereikt, maar er als je met duidelijke, serieuze uitspraken zonder meteen te schelden of wat dan ook veel verder bij me komt. Doc heeft gisteren bewezen dat het wel degelijk op een goeie maniet KAN, waarvoor dank.

Voor nu kijk ik het nog even aan. Wellicht denk ik er anders over als alle andere zorgen straks misschien voorbij zijn, dat zal de tijd moeten uitwijzen.
FOK! betekent meer voor mij dan de meeste mensen denken. FOK! is voor mij als een kind. Mijn idee dat uitewerkt is met hulp van een grote groep mensen. Geheel belangeloos en zonder reclame is het uitgegroeid tot een site met inmiddels gemiddeld zo'n 150.000 bekeken pagina's per dag, gemiddeld bijna 2 per seconde. Daar ben ik trots op. Voor mezelf, voor de crew (hoewel dat een vies woord schijnt te zijn), maar ook zeker voor de bezoekers die deze site hebben gemaakt tot wat het is.
Daarnaast heb ik ook nog een sterk emotionele band met FOK! Ik heb hier mijn vrouw ontmoet en in essentie dus het geluk gevonden. Vergelijk 's als het plekje waar je je grote liefde voor het eerst ontmoet dat wordt platgegooid om er een parkeerplaats van te maken ofzo. Zoiets gaat je aan je hart en het doelbewust verzieken van deze site door de users voelt exact hetzelfde aan. Dat doet pijn, die van binnen.

Ik hoop van harte dat iedereen hier FOK! inderdaad met de beste bedoelingen bezoekt. Iedereen hoeft echt niet opeens op haar tenen te gaan lopen, maar behandel elkaar nou eens met wat respect, en belangrijker, behandel FOK! met respect. Wie aan mijn kindje komt komt aan mij en op zulke momenten zal wat de policy zegt of wat dan ook me werkelijk worst zijn.
Vervelende personen worden gebanned, het probleem is opgelost. Zo zou het moeten werken. Als tig man dan een zooi clones aan gaan maken is het onmogelijk daar een stokje voor te steken. De moedeloosheid slaat toe en ik merk dat ik toekijk hoe een groepje mensen mijn kind aan het vermoorden is. Handen op mijn rug.

Dat is wat gisteren gebeurde, en ik zal het niet nog eens laten gebeuren. Zoals ik al zei snijdt ik het dan liever ZELF de strot af. Die lol gun ik anderen namelijk niet.

Ik hoop dat bovenstaande niet verkeerd zal worden geïnterpreteerd of als aanval gezien wordt. Het is puur een verhaal over hoe ik me voel en een uitleg van de situatie.

Doe er wat mee, of doe er niets mee. Je ziet maar, maar ik moest het even kwijt...

Danny

Het komt goed.... En anders maar niet.
pi_569491
quote>
. Heb in een half uur tijd gisteren diverse door verschillende users aangemaakte 'ulx' clones gebanned, vaak nog VOOR ze ermee gepost hadden, soms er net na.
>endquote.

Kan iemand me uitleggen wat hiermede
bedoeld wordt???

Ik denk derhalve ik ben
  woensdag 20 december 2000 @ 20:45:04 #11
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_569512

(ben even lui)

Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  woensdag 20 december 2000 @ 21:12:58 #12
1197 DiEr
inspiratieloos
pi_569599
Mijn handtekening (Ik heb nog geen digitale)
"They that can give up essential liberty to obtain a little temporary safety deserve neither liberty nor safety." Benjamin Franklin
pi_569650
Ik weet absoluut waar dit allemaal over gaat, al dat gekloon en geban enzo, maar ik wens Harry heel veel sterkte met zijn moeder.

Enne....Fok moet blijven!

There are no mistakes, only lessons te be learned
  woensdag 20 december 2000 @ 21:36:02 #14
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_569702
quote:
Op 20 december 2000 21:27 schreef bella het volgende:
Ik weet absoluut waar dit allemaal over gaat, al dat gekloon en geban enzo, maar ik wens Harry heel veel sterkte met zijn moeder.

Enne....Fok moet blijven!


Harry .

Je bedoeld vast Danny !

Het komt goed.... En anders maar niet.
  woensdag 20 december 2000 @ 21:42:16 #15
7054 Beertje
Niets is wat het lijkt....
pi_569728
Danny sterkte!
XXX Beertje
niet aaien!
pi_569731
Ook van mij een handtekening .
En natuurlijk op de eerste plaats een goede afloop voor de Moeder van Danny gewenst.
she-devil
pi_569923
Kruisje van mij.

Veel sterkte voor Danny, z'n moeder en z'n vrouw. Ik kan me voorstellen dat hij nu wel iets anders aan z'n hoofd heeft dan een of andere oorlog uit te vechten.
Ik kom hier nog niet zo lang maar het lijkt me erg jammer als Fok! zou verdwijnen, al had ik dat van die doelgroep (de jongeren van Nederland) nog niet zo begrepen.
Die hele affaire is totaal langs me heen gegaan, maar - al lezende - blijken er nogal wat dingen door elkaar te spelen, waar ik verder eigenlijk geen mening over heb, dan zou ik het helemaal uit moeten pluizen. Ik heb nog wel een paar kanttekeningen, misschien te algemeen in dit specifieke geval , maar ik wil ze nu graag kwijt. Wellicht ook off-topic, maar ja, hier zitten nou eenmaal de mensen met wie ik er graag over praat.

Misschien zou je het ook van de positieve kant kunnen bekijken: het is een heel eigen wereldje geworden, waarin zowel leuke als minder leuke dingen kunnen gebeuren (en die waaien ook wel weer over). Valt het treiteren van de 'crew' niet te vergelijken met het pesten van een leraar? Of van de politie?
Het aanmaken van klonen hoort volgens mij bij internet, en kun je niet voorkomen. Het geeft juist allerlei extra mogelijkheden, die Fok! ook daarom zo aantrekkelijk maken. Sowieso: iedereen hier is eigenlijk een kloon.

Sorry voor de 'vervuiling' van dit topic...

[Dit bericht is gewijzigd door Torp op 20-12-2000 22:31]

pi_569936
Kan iemand hier even een samenvatting geven van wat er in Godsnaam aan de hand is? Ik snap er dus geen ene toet van.
What's the problem. Please fill me in.
  woensdag 20 december 2000 @ 22:38:02 #19
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_569951
X

Duidelijk toch en mensen heel gaaf dat jullie hier ook zo een topic hebben geopend

I'm getting too old for this....
pi_570042
Nu, dan hier ook nog maar een handtekening, beter te vaak dan te weinig

En dan voor een keer onder mijn echte naam:

Christel

pi_570079
Danny en knorretje...
Heel veel sterkte...
pi_570394
X

* PalinG steekt Danny (en familie) een heeeel groot hart onder de riem!

pi_570441
Tuurlijk zet ik hier ook een kruisje
Hatsjoe!
  donderdag 21 december 2000 @ 01:00:24 #24
6516 BonBon
geen Belgische
pi_570455
Voor Danny & 'Knorretje':

TWO THUMBS UP!

Fok! MOET blijven!!!


enneh.....hier is m'n X-je

''Wipe them out.............................................................................all of them!''
  donderdag 21 december 2000 @ 01:08:16 #25
892 doordevil
FOK!member by choice
pi_570485
Dijkshoorn kan zich een schrijvend leven niet zonder Fok voorstellen. Zal hier terugkomen zolang ik iets op papier zet.
Niet stoppen dus. We laten ons toch niet gek maken door een paar sicko's in een begeleid wonen project?

Dan the Man en Knorretje, (die zo te lezen ook een Teigetje kan zijn) sterkte en maak je niet gek.

Dit Forum is veel te bijzonder om zo maar uit je handen te laten vallen.

groeten
Nico

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')