200 beveiligers die ieder minimaal 5 kinderen, hun ouders, hun broers en zussen en die op hun beurt ook hun familie ook mee nemen. Dan zit je zo aan een paar duizend Afghanen.quote:Op zondag 6 oktober 2024 07:38 schreef knoopie het volgende:
Het verhaal rammelt aan alle kanten. In alle artikelen en berichten ging het altijd over bijna 200 mensen (en gezin). Maar de PVV minister zegt nu ineens dat het duizenden zijn en dat het daarom veel te duur is. Wie staat hier nu weer te liegen?
het zijn er 200 maar ze nemen hun familie mee dus x5 = 1000quote:Op zondag 6 oktober 2024 07:38 schreef knoopie het volgende:
Het verhaal rammelt aan alle kanten. In alle artikelen en berichten ging het altijd over bijna 200 mensen (en gezin). Maar de PVV minister zegt nu ineens dat het duizenden zijn en dat het daarom veel te duur is. Wie staat hier nu weer te liegen?
je mag niet alle buitenlanders over 1 kam scheren.quote:Op zondag 6 oktober 2024 14:59 schreef BMW1993 het volgende:
Weg met die lui, ik was gisteren op Antwerpen Centraal.
Ik zag allemaal Afghanen, Marokkanen, Afrikanen, Eritreeërs, Pakistanen lopen...
De sfeer voelde extreem grimmig en ik was behoorlijk angstig, als we België achterna willen gaan, moeten we vooral zo doorgaan met Ter Apel...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |