abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215207878
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2024 22:04 schreef Jaroon het volgende:
Iran? Vandaar dat zoveel moslims er asielzoeken.
Iran is een achterlijk land, maar Iran is niet een kleine speler op het gebied van opvang van asielzoekers.

Volgens cijfers van VN staan ze zelfs op nummer 1:

Islamic Republic of Iran 3.8 million

https://www.unhcr.org/refugee-statistics/

Dat Iran Sjietisch is kan een hele logische reden zijn om juist ( niet ) naar Iran te reizen. Naast dat het een transit point is.
  dinsdag 8 oktober 2024 @ 07:36:20 #127
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_215207881
Hoog tijd dat de bezem door dat linkse bolwerk genaamd “NOS” heen gaat. Allang niet meer objectief met hun agenda. Schoon schip en snel!
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  dinsdag 8 oktober 2024 @ 07:40:35 #128
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_215207896
quote:
6s.gif Op zondag 6 oktober 2024 00:19 schreef HeatWave het volgende:
Dit is weer zo'n "dingetje" dat al tijden met minachting naar BNW werd verwezen door de usual suspects hier, maar inmiddels kan echt niemand er meer omheen, de NOS/Npo1 is zo politiek gekleurd als het maar kan en Wilders heeft 100% gelijk dat de bezem er doorheen moet.

Het wordt bijna vermoeiend om elke keer gelijk te krijgen, bijna *).
Het blijft nu ook wel doodstil uit een bepaalde hoek hier op fok. Heel gek.
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
pi_215207901
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2024 07:36 schreef Scorpie het volgende:
Hoog tijd dat de bezem door dat linkse bolwerk genaamd “NOS” heen gaat. Allang niet meer objectief met hun agenda. Schoon schip en snel!
Het punt dat een bezem erdoor voldoende was zijn we lang geleden gepasseerd. De hele organisatie is echt helemaal verrot. De NOS moet net als de rest van de NPO opgeheven worden.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_215207936
De NOS is niet pro-Israel genoeg volgens het PVV-publiek
pi_215207937
quote:
7s.gif Op maandag 7 oktober 2024 22:13 schreef HSG het volgende:

[..]
Israël verdedigd zich alleen maar. Als 7 oktober niet was gebeurd had men deze ellende ook niet.
7 oktober was niet gebeurd als er geen apartheid en brute bezetting was van palestijnen.
pi_215207948
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2024 22:19 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Een verband dat je niet wil zien. En al die andere 'Free Palestine'-roepers.

Mensenrechten, daar zou het allemaal om gaan. Probeer echter niet te reppen over de mensenrechten van vrouwen, homoseksuelen en andersdenkenden in dezelfde contreien (Noord-Afrika en Midden-Oosten), groepen die al eeuwen systematisch onderdrukt worden, want 'dat is een ander verband', 'geen verband', 'whataboutism' en weet ik wat voor uitvluchten er steeds weer verzonnen worden om maar niet toe te hoeven geven dat de expliciete, ware en enige reden voor het gros van die 'roepers' te herleiden is tot óf religieus tribalisme (want geen hond die de straat opgaat voor intra-islamistische ellende in Iran, Jemen, Westelijke Sahara, Syrië, Irak etc.) óf een bijzonder extreem-progressief woke wereldbeeld van schuldige witte Westerlingen en arme onderdrukte mensen van kleur.

Wat krijg je dan? Queers for Palestina... Bloemenmeisjes en jongens die ongetwijfeld de mond vol hebben over het afschuwelijke patriarchaat, homohaat en transfobie die lekker meewandelen met overwegend mensen die vinden dat vrouwen gesluierd moeten zijn en die, op z'n zachtst gezegd, weinig progressieve denkbeelden hebben over homo's. Of vrouwen. Of democratie. Of individuele vrijheid. Een sketch zo uit Monty Python.

Zo simpel is het. En in dat vermoeden was ik al gesterkt, na vandaag is het een zekerheid.

Eén grote schijnheilige bende, die enkel om mensenrechten maalt wanneer het de correcte mensen betreft. Vallen de plaatjes religie of politiek correcte agenda weg, zijn de straten léég.
Wat pro israel fundamentals proberen is om de ene mensenrechten schending intern weg te strepen tegen de mensenrechten schendingen en genocide van israel. Zo werkt het niet.

Omdat Iran mensenrechten schendt in eigen land mag israël het ook op een veel grotere schaal in bezet gebied doen en bij de buren voeren ze dan aan als argument ? Lekker logisch.
  dinsdag 8 oktober 2024 @ 08:08:35 #133
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_215207962
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2024 07:40 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Het blijft nu ook wel doodstil uit een bepaalde hoek hier op fok. Heel gek.
Och, tegen zo veel domheid valt op een gegeven moment niet meer op te discussiëren. Van die Christen fundamentalisten die hun geloof verkondigen in de stad ga ik ook niet meer in discussie :') .
  dinsdag 8 oktober 2024 @ 08:39:37 #134
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_215208098
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2024 08:08 schreef bleiblei het volgende:

[..]
Och, tegen zo veel domheid valt op een gegeven moment niet meer op te discussiëren. Van die Christen fundamentalisten die hun geloof verkondigen in de stad ga ik ook niet meer in discussie :') .
Ah, ben jij dan 1 van die useful idiots die echt gelooft dat dit een “foutje” was van de NOS? Dan behoor je tot een uitstervend ras :)
  dinsdag 8 oktober 2024 @ 10:37:55 #135
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_215208788
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 oktober 2024 08:04 schreef Chadi het volgende:

[..]
Wat pro israel fundamentals proberen is om de ene mensenrechten schending intern weg te strepen tegen de mensenrechten schendingen en genocide van israel. Zo werkt het niet.

Omdat Iran mensenrechten schendt in eigen land mag israël het ook op een veel grotere schaal in bezet gebied doen en bij de buren voeren ze dan aan als argument ? Lekker logisch.
Waar verdedig ik het schenden van mensenrechten door Israël?

Ik heb het over universele mensenrechten. Waarom hoor ik de pro-Pallie club daar nooit over?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_215209283
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2024 10:37 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Waar verdedig ik het schenden van mensenrechten door Israël?

Ik heb het over universele mensenrechten. Waarom hoor ik de pro-Pallie club daar nooit over?
Waarom zou je een uitstapje moeten maken naar Iran als je het over mensenrechten hebt die door israël met voeten getreden worden?
  dinsdag 8 oktober 2024 @ 12:07:07 #137
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_215209292
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2024 12:05 schreef Chadi het volgende:

[..]
Waarom zou je een uitstapje moeten maken naar Iran als je het over mensenrechten hebt die door israël met voeten getreden worden?
Omdat mensen daar ook lijden? Al een behoorlijke tijd?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_215209350
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2024 12:07 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Maar zolang we als westerse wereld de vrijheid van geloof op nummer 1 blijven zetten boven mensenrechten dan blijven deze mensenrechten schending onderdruk van conservatieve gelovigen overal ter wereld plaats vinden..

Onder het mom van vrijheid van geloof mogen geloofsgekkies nog steeds allerlei onzin uitkramen die lijnrecht tegenover onze verworven vrijheden en humanitaire waardes staan.
pi_215209352
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2024 12:07 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Open je een topic over Iran. Kunnen we het daar bespreken. Maar je voert het hier als argument in een discussie over mensenrechten schendingen door israël. Schendingen die je zonder aarzelen zou moeten veroordelen.
pi_215209387
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2024 12:13 schreef Chadi het volgende:

[..]
Open je een topic over Iran.
Kijk eens naar de topic titel. _O-
  dinsdag 8 oktober 2024 @ 12:25:09 #141
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_215209441
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2024 12:13 schreef Chadi het volgende:

[..]
Open je een topic over Iran. Kunnen we het daar bespreken. Maar je voert het hier als argument in een discussie over mensenrechten schendingen door israël. Schendingen die je zonder aarzelen zou moeten veroordelen.
Dat heb ik dan ook al gedaan. Ik veroordeel namelijk alle schendingen van mensenrechten.

Ik voer het als argument om mijn premise, dat het gros van de pro-Pallies helemaal geen reet geeft om Palestijnen of hun leed, maar dat de beleden religie van die groep de doorslaggevende en enige factor is dat zij thans massaal de straat op gaan, te onderbouwen. Opkomen voor de Ummah, de 'broeders en zusters'. Nu wel.

En daar word ik continu in bevestigd.

Waardoor ik hun gekrijs en geschreeuw, gesloop en geïntimideer niet serieus neem. Het gaat ze niet om mensenrechten. Het gaat ze om religie. En daar pas ik voor.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  dinsdag 8 oktober 2024 @ 12:42:54 #142
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_215209561
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2024 08:39 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Ah, ben jij dan 1 van die useful idiots die echt gelooft dat dit een “foutje” was van de NOS? Dan behoor je tot een uitstervend ras :)
Volgens mij leg jij mij hier woorden in mijn mond. Dat geloof ik namelijk helemaal niet.

Ik denk (hoop) eerder dat er iemand rondgelopen heeft en de ruimte heeft gekregen om iets te veel van z'n eigen mening er doorheen te gooien. Zoals je in elke organisatie wel hebt.

Ja, de organisatie is links georiënteerd. Maar dan zitten ze nog steeds dichter bij centrum links dan bij extreem links. En dit soort uitspraken passen niet bij de plek waar ze in de maatschappij staan. Itt. omroepen als Ongehoord Nederland of Zwart die m.i. in gevaarlijk extreme uithoeken van de maatschappij zitten.

Ik vind het overigens wel vermakelijk dat vele mensen hun mond vol hebben van de NOS als er zoiets gepubliceerd wordt. Maar wanneer een artikel of reportage zwaar naar rechts leunt, er niets wordt geroepen. Hou je bek aan beide kanten, of ben niet zo fucking hypocriet denk ik dan.
pi_215210163
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2024 07:34 schreef Killumination het volgende:

[..]
Iran is een achterlijk land, maar Iran is niet een kleine speler op het gebied van opvang van asielzoekers.

Volgens cijfers van VN staan ze zelfs op nummer 1:

https://www.unhcr.org/refugee-statistics/

Dat Iran Sjietisch is kan een hele logische reden zijn om juist ( niet ) naar Iran te reizen. Naast dat het een transit point is.
Dat is niet gek. Maar of ze echt opkomen voor moslims. Denk dat de mensen die daar nu zijn ook liever ergens anders zouden zijn.

Türkiye 3.3 million
Colombia 2.9 million
Germany 2.6 million
Pakistan 2.0 million
pi_215210362
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2024 16:10 schreef RotatoR het volgende:

[..]
Op zich kunnen foutjes in de berichtgeving voorkomen, maar bij de NOS is het een hele reeks aan dit soort fouten waardoor het een patroon is geworden. De berichtgeving over het Midden-Oosten heeft een duidelijke pro-islam en anti-Israel bias. Mijn inziens is dit het gevolg van het stompzinnige diversiteitsbeleid waar de NOS al jarenlang prat op gaat. Mensen worden aangenomen op basis van gender, huidskleur of etniciteit ipv hun kwaliteiten met als gevolg dit soort waardeloze journalistiek.
Damn. Nos zegt iets wat feitelijk onjuist is. Wordt vervolgens terecht gecorrigeerd. Iran is niet eens de beschermheer van Shia moslims laat staan van de sunni moslims. En rechts radiaal Nederland komt met een tirade over dat de nos woke zou zijn omdat ze moslims niet altijd als monsters portretteren en Israels genocide niet toejuichen. :')
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_215210427
Niemand zei dat, huilebalk. :D
Intolerant voor intolerantie
  dinsdag 8 oktober 2024 @ 14:16:44 #146
330914 Sherlock_Holmes
2de plaats WIDM prono 2020
pi_215210469
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2024 14:06 schreef egayalS het volgende:

[..]
Damn. Nos zegt iets wat feitelijk onjuist is. Wordt vervolgens terecht gecorrigeerd. Iran is niet eens de beschermheer van Shia moslims laat staan van de sunni moslims. En rechts radiaal Nederland komt met een tirade over dat de nos woke zou zijn omdat ze moslims niet altijd als monsters portretteren en Israels genocide niet toejuichen. :')
Jeetje, wist niet dat we zoveel rechts radicalen in NL hebben :{
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_215210496
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2024 13:46 schreef Jaroon het volgende:

[..]
Dat is niet gek. Maar of ze echt opkomen voor moslims. Denk dat de mensen die daar nu zijn ook liever ergens anders zouden zijn.

Türkiye 3.3 million
Colombia 2.9 million
Germany 2.6 million
Pakistan 2.0 million
Ik denk niet dat Iran een favoriete eindbestemming is inderdaad, maar als je van Turkije of Iran als binnengekomen vluchteling vertrekt naar een ander land ben je ook eigenlijk geen asielzoeker meer, eerder een gelukszoeker?
  dinsdag 8 oktober 2024 @ 14:20:08 #148
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_215210499
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2024 14:06 schreef egayalS het volgende:

[..]
Bij de NOS is men zo woke dat men zelfs bereid is om Iran als een beschermheer van moslims af te schilderen, zodat het de indruk kan wekken dat de intenties van Iran, in strijd met Israël, eigenlijk goed zijn en niet slecht.

Ten slotte, om maar in herhaling te vallen: Israël pleegt geen genocide.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_215210532
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2024 14:16 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]
Jeetje, wist niet dat we zoveel rechts radicalen in NL hebben :{
Gelukkig valt dat nog mee in NL alleen hier op fok slingeren er procentueel nogal veel rond, alhoewel ze het allemaal ontkennen maar hun uiterste dubieuze uitingen op dit forum toch echt anders doen vermoeden. :W
  dinsdag 8 oktober 2024 @ 14:31:02 #150
330914 Sherlock_Holmes
2de plaats WIDM prono 2020
pi_215210581
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2024 14:25 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Gelukkig valt dat nog mee in NL alleen hier op fok slingeren er procentueel nogal veel rond, alhoewel ze het allemaal ontkennen maar hun uiterste dubieuze uitingen op dit forum toch echt anders doen vermoeden. :W
Apart, links stemmen en rechts radiaal zijn :P
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')