Iran is een achterlijk land, maar Iran is niet een kleine speler op het gebied van opvang van asielzoekers.quote:Op maandag 7 oktober 2024 22:04 schreef Jaroon het volgende:
Iran? Vandaar dat zoveel moslims er asielzoeken.
Het blijft nu ook wel doodstil uit een bepaalde hoek hier op fok. Heel gek.quote:Op zondag 6 oktober 2024 00:19 schreef HeatWave het volgende:
Dit is weer zo'n "dingetje" dat al tijden met minachting naar BNW werd verwezen door de usual suspects hier, maar inmiddels kan echt niemand er meer omheen, de NOS/Npo1 is zo politiek gekleurd als het maar kan en Wilders heeft 100% gelijk dat de bezem er doorheen moet.
Het wordt bijna vermoeiend om elke keer gelijk te krijgen, bijna.
Het punt dat een bezem erdoor voldoende was zijn we lang geleden gepasseerd. De hele organisatie is echt helemaal verrot. De NOS moet net als de rest van de NPO opgeheven worden.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 07:36 schreef Scorpie het volgende:
Hoog tijd dat de bezem door dat linkse bolwerk genaamd “NOS” heen gaat. Allang niet meer objectief met hun agenda. Schoon schip en snel!
7 oktober was niet gebeurd als er geen apartheid en brute bezetting was van palestijnen.quote:Op maandag 7 oktober 2024 22:13 schreef HSG het volgende:
[..]
Israël verdedigd zich alleen maar. Als 7 oktober niet was gebeurd had men deze ellende ook niet.
Wat pro israel fundamentals proberen is om de ene mensenrechten schending intern weg te strepen tegen de mensenrechten schendingen en genocide van israel. Zo werkt het niet.quote:Op maandag 7 oktober 2024 22:19 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Een verband dat je niet wil zien. En al die andere 'Free Palestine'-roepers.
Mensenrechten, daar zou het allemaal om gaan. Probeer echter niet te reppen over de mensenrechten van vrouwen, homoseksuelen en andersdenkenden in dezelfde contreien (Noord-Afrika en Midden-Oosten), groepen die al eeuwen systematisch onderdrukt worden, want 'dat is een ander verband', 'geen verband', 'whataboutism' en weet ik wat voor uitvluchten er steeds weer verzonnen worden om maar niet toe te hoeven geven dat de expliciete, ware en enige reden voor het gros van die 'roepers' te herleiden is tot óf religieus tribalisme (want geen hond die de straat opgaat voor intra-islamistische ellende in Iran, Jemen, Westelijke Sahara, Syrië, Irak etc.) óf een bijzonder extreem-progressief woke wereldbeeld van schuldige witte Westerlingen en arme onderdrukte mensen van kleur.
Wat krijg je dan? Queers for Palestina... Bloemenmeisjes en jongens die ongetwijfeld de mond vol hebben over het afschuwelijke patriarchaat, homohaat en transfobie die lekker meewandelen met overwegend mensen die vinden dat vrouwen gesluierd moeten zijn en die, op z'n zachtst gezegd, weinig progressieve denkbeelden hebben over homo's. Of vrouwen. Of democratie. Of individuele vrijheid. Een sketch zo uit Monty Python.
Zo simpel is het. En in dat vermoeden was ik al gesterkt, na vandaag is het een zekerheid.
Eén grote schijnheilige bende, die enkel om mensenrechten maalt wanneer het de correcte mensen betreft. Vallen de plaatjes religie of politiek correcte agenda weg, zijn de straten léég.
Och, tegen zo veel domheid valt op een gegeven moment niet meer op te discussiëren. Van die Christen fundamentalisten die hun geloof verkondigen in de stad ga ik ook niet meer in discussiequote:Op dinsdag 8 oktober 2024 07:40 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Het blijft nu ook wel doodstil uit een bepaalde hoek hier op fok. Heel gek.
Ah, ben jij dan 1 van die useful idiots die echt gelooft dat dit een “foutje” was van de NOS? Dan behoor je tot een uitstervend rasquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 08:08 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Och, tegen zo veel domheid valt op een gegeven moment niet meer op te discussiëren. Van die Christen fundamentalisten die hun geloof verkondigen in de stad ga ik ook niet meer in discussie.
Waar verdedig ik het schenden van mensenrechten door Israël?quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 08:04 schreef Chadi het volgende:
[..]
Wat pro israel fundamentals proberen is om de ene mensenrechten schending intern weg te strepen tegen de mensenrechten schendingen en genocide van israel. Zo werkt het niet.
Omdat Iran mensenrechten schendt in eigen land mag israël het ook op een veel grotere schaal in bezet gebied doen en bij de buren voeren ze dan aan als argument ? Lekker logisch.
Waarom zou je een uitstapje moeten maken naar Iran als je het over mensenrechten hebt die door israël met voeten getreden worden?quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 10:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Waar verdedig ik het schenden van mensenrechten door Israël?
Ik heb het over universele mensenrechten. Waarom hoor ik de pro-Pallie club daar nooit over?
Omdat mensen daar ook lijden? Al een behoorlijke tijd?quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 12:05 schreef Chadi het volgende:
[..]
Waarom zou je een uitstapje moeten maken naar Iran als je het over mensenrechten hebt die door israël met voeten getreden worden?
Maar zolang we als westerse wereld de vrijheid van geloof op nummer 1 blijven zetten boven mensenrechten dan blijven deze mensenrechten schending onderdruk van conservatieve gelovigen overal ter wereld plaats vinden..quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 12:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Omdat mensen daar ook lijden? Al een behoorlijke tijd?
Open je een topic over Iran. Kunnen we het daar bespreken. Maar je voert het hier als argument in een discussie over mensenrechten schendingen door israël. Schendingen die je zonder aarzelen zou moeten veroordelen.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 12:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Omdat mensen daar ook lijden? Al een behoorlijke tijd?
Dat heb ik dan ook al gedaan. Ik veroordeel namelijk alle schendingen van mensenrechten.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 12:13 schreef Chadi het volgende:
[..]
Open je een topic over Iran. Kunnen we het daar bespreken. Maar je voert het hier als argument in een discussie over mensenrechten schendingen door israël. Schendingen die je zonder aarzelen zou moeten veroordelen.
Volgens mij leg jij mij hier woorden in mijn mond. Dat geloof ik namelijk helemaal niet.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 08:39 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ah, ben jij dan 1 van die useful idiots die echt gelooft dat dit een “foutje” was van de NOS? Dan behoor je tot een uitstervend ras
Dat is niet gek. Maar of ze echt opkomen voor moslims. Denk dat de mensen die daar nu zijn ook liever ergens anders zouden zijn.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 07:34 schreef Killumination het volgende:
[..]
Iran is een achterlijk land, maar Iran is niet een kleine speler op het gebied van opvang van asielzoekers.
Volgens cijfers van VN staan ze zelfs op nummer 1:
Islamic Republic of Iran 3.8 million
https://www.unhcr.org/refugee-statistics/
Dat Iran Sjietisch is kan een hele logische reden zijn om juist ( niet ) naar Iran te reizen. Naast dat het een transit point is.
Damn. Nos zegt iets wat feitelijk onjuist is. Wordt vervolgens terecht gecorrigeerd. Iran is niet eens de beschermheer van Shia moslims laat staan van de sunni moslims. En rechts radiaal Nederland komt met een tirade over dat de nos woke zou zijn omdat ze moslims niet altijd als monsters portretteren en Israels genocide niet toejuichen.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 16:10 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Op zich kunnen foutjes in de berichtgeving voorkomen, maar bij de NOS is het een hele reeks aan dit soort fouten waardoor het een patroon is geworden. De berichtgeving over het Midden-Oosten heeft een duidelijke pro-islam en anti-Israel bias. Mijn inziens is dit het gevolg van het stompzinnige diversiteitsbeleid waar de NOS al jarenlang prat op gaat. Mensen worden aangenomen op basis van gender, huidskleur of etniciteit ipv hun kwaliteiten met als gevolg dit soort waardeloze journalistiek.
Jeetje, wist niet dat we zoveel rechts radicalen in NL hebbenquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 14:06 schreef egayalS het volgende:
[..]
Damn. Nos zegt iets wat feitelijk onjuist is. Wordt vervolgens terecht gecorrigeerd. Iran is niet eens de beschermheer van Shia moslims laat staan van de sunni moslims. En rechts radiaal Nederland komt met een tirade over dat de nos woke zou zijn omdat ze moslims niet altijd als monsters portretteren en Israels genocide niet toejuichen.
Ik denk niet dat Iran een favoriete eindbestemming is inderdaad, maar als je van Turkije of Iran als binnengekomen vluchteling vertrekt naar een ander land ben je ook eigenlijk geen asielzoeker meer, eerder een gelukszoeker?quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 13:46 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Dat is niet gek. Maar of ze echt opkomen voor moslims. Denk dat de mensen die daar nu zijn ook liever ergens anders zouden zijn.
Islamic Republic of Iran 3.8 million
Türkiye 3.3 million
Colombia 2.9 million
Germany 2.6 million
Pakistan 2.0 million
Bij de NOS is men zo woke dat men zelfs bereid is om Iran als een beschermheer van moslims af te schilderen, zodat het de indruk kan wekken dat de intenties van Iran, in strijd met Israël, eigenlijk goed zijn en niet slecht.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 14:06 schreef egayalS het volgende:
[..]
Damn. Nos zegt iets wat feitelijk onjuist is. Wordt vervolgens terecht gecorrigeerd. Iran is niet eens de beschermheer van Shia moslims laat staan van de sunni moslims. En rechts radiaal Nederland komt met een tirade over dat de nos woke zou zijn omdat ze moslims niet altijd als monsters portretteren en Israels genocide niet toejuichen.
Gelukkig valt dat nog mee in NL alleen hier op fok slingeren er procentueel nogal veel rond, alhoewel ze het allemaal ontkennen maar hun uiterste dubieuze uitingen op dit forum toch echt anders doen vermoeden.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 14:16 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Jeetje, wist niet dat we zoveel rechts radicalen in NL hebben
Apart, links stemmen en rechts radiaal zijnquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 14:25 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Gelukkig valt dat nog mee in NL alleen hier op fok slingeren er procentueel nogal veel rond, alhoewel ze het allemaal ontkennen maar hun uiterste dubieuze uitingen op dit forum toch echt anders doen vermoeden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |