abonnement Unibet Coolblue
pi_215184655
quote:
"Als het slechter gaat met de Aarde, is dat de schuld van blanke, heteroseksuele mens" volgens cursus aan Luikse universiteit.

Bij de start van het academiejaar 2024 lanceert de Universiteit van Luik een nieuwe disciplineoverstijgende cursus over duurzaamheid en transitie.
“Als het slechter gaat met de Aarde, is dat de schuld van de blanke, christelijke en heteroseksuele mens”, klinkt het onder meer in de cursus die is opgenomen in het curriculum voor alle studenten die zich inschrijven voor een bacheloropleiding.

“De uitdagingen van vandaag vereisen dat we onze levensstijl ingrijpend veranderen. Om de uitdagingen van de noodzakelijke sociale en ecologische transitie aan te gaan, ontwikkelt de Universiteit van Luik haar onderwijs- en opleidingsprogramma’s op basis van geavanceerd wetenschappelijk onderzoek dat alle dimensies van duurzaamheid op verschillende manieren benadert”, legt de ULiège uit op haar website.
https://www.hln.be/binnen(...)rt-woedend~a9379935/

Lekker inclusief weer. :)
"Roken is slecht. Vooral voor de gordijnen." - Willem van Hanegem
pi_215184667
Dit soort idioterie zou amusant zijn als het niet zo veel geld kost.
  Moderator zaterdag 5 oktober 2024 @ 14:34:35 #3
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_215184677
Luik is wel een mooi voorbeeld van achteruitgang
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
  zaterdag 5 oktober 2024 @ 14:38:30 #4
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_215184708
"Weg met ons" was toch een wappie-exclusive term?? :').

De maskers vallen overal af, diversiteit is gewoon "geen blanken" :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  zaterdag 5 oktober 2024 @ 14:38:33 #5
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_215184710
"universiteiten zijn niet links of woke"
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_215184757
Los van de standaard antiblankmeuk, wat de neuk is geavanceerd wetenschappelijk onderzoek nou weer?

BMW: De ultieme rijmachine. L'Oréal: Omdat je het waard bent. Nike: Just Do It. Universiteit van Luik: "Geavanceerd onderzoek!

Wat een treurnis.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
  zaterdag 5 oktober 2024 @ 14:49:30 #7
241690 kibo
Semper Fidelis
pi_215184793
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2024 14:45 schreef Akathisia het volgende:
Los van de standaard antiblankmeuk, wat de neuk is geavanceerd wetenschappelijk onderzoek nou weer?
Voor Luik ( :') ) betekent dat ongeveer alles wat verder gaat dan bv de 1ste jaars scheikunde proeven in het Voortgezet onderwijs hier
pi_215184800
Ach de uni.
Ach de wetenschap.

En door.
pi_215184801
Ach, laatste jaren al honderden van dit soort verhaaltjes gehoord waar de boodschap standaard is dat de blanke witte mens inherent slecht is en overal de schuld van krijgt. Scholen, journalisten, blogjes, artikelen zelfs politici die er wel iets over geschreven of geroepen hebben sinds we de woke waanzin aandacht gaven.

Maar zolang FvD het niet in een reclamefilmpje giet is dit blijkbaar geen haatzaaien.
  zaterdag 5 oktober 2024 @ 14:52:49 #10
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_215184817
Nou gelukkig ben ik niet Christelijk eh.

Is haarkleur eventueel nog gespecificeerd trouwens?
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  zaterdag 5 oktober 2024 @ 14:56:04 #11
504895 Bofjijff
AJAXGODENZONEN SUPERJODEN
pi_215184848
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2024 14:33 schreef MoreDakka het volgende:
dit idd. Wat een onzin zeg
  Forum Admin zaterdag 5 oktober 2024 @ 14:56:52 #12
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_215184857
quote:
Luikse universiteit
quote:
universiteit
quote:
cursus
quote:
schuld van blanke, heteroseksuele mens
:')
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_215184884
He, noemen ze in Belgie die kwaadaardige wezens nog steeds "blank"? Dat is zoooo 2014.
pi_215184905
Het is al winst dat dit stelletje droeftoeters blank zegt ipv wit.
Zonder wrijving geen glans
pi_215184945
Laat die zitplassende pseudowetenschappers hun Luikse waffel houden.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  zaterdag 5 oktober 2024 @ 15:07:44 #16
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_215184950
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2024 14:33 schreef MoreDakka het volgende:
En dat mensen die ongein serieus nemen, want het is “universitair”. :O
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_215184973
https://www.enseignement.(...)ary-course-at-uliege

quote:
From the start of the 2024-2025 academic year, the University of Liège will include a compulsory 2-credit (ECTS) "Sustainability and Transition" course in all its bachelor's programs. It will be taught in French and English.
Aan de mensen die snugger genoeg waren om hoger onderwijs te volgen: is dat nou gebruikelijk, dat je verplicht bent om cursussen te volgen die niet perse direct gerelateerd zijn aan je studie (stel je voor dat je in dit geval bijvoorbeeld rechten of medicijnen studeert ofzo)?
pi_215185169
Als het Westen van de afgelopen paar honderd jaar wordt gezien als het domein van de witte heteroseksuele mens, lijkt me dat geen gewaagde stelling.
  zaterdag 5 oktober 2024 @ 15:47:31 #19
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_215185176

Het is een wereldwijd fenomeen inmiddels, maar allemaal liefde en progressief hoor O+.
Get woke, go broke!
pi_215185195
quote:
10s.gif Op zaterdag 5 oktober 2024 15:47 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Het is een wereldwijd fenomeen inmiddels, maar allemaal liefde en progressief hoor O+.
Goldstein? Quelle surprise.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
  zaterdag 5 oktober 2024 @ 16:53:44 #21
74484 flyguy
Full of Dutch Courage
pi_215185543
Dit is het soort dat nog denkt dat het hun verdiende eigen schuld is op het moment dat een allahu akbar schreeuwend submens uit de Sahel toeslaat met een slagersmes op hun strot.

En dat wordt nog toegestaan de jeugd te indoctrineren ook.
The more debt, the better
  zaterdag 5 oktober 2024 @ 17:04:34 #22
459912 FlippingCoin
pi_215185599
quote:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
pi_215185617
unief, dus het moet wel waar zijn
pi_215185622
Volgens mij is door de knappe koppen van wetenschappers anders aardig wat ellende veroorzaakt op aarde. Idioten. :')
Alle blanken maar een spuitje dan. ;(
pi_215185646
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 oktober 2024 17:10 schreef Seeburg54 het volgende:
Volgens mij is door de knappe koppen van wetenschappers anders aardig wat ellende veroorzaakt op aarde. Idioten. :')
Alle blanken maar een spuitje dan. ;(
Diversiteit is makkelijker.
pi_215185654
quote:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Goldstein _O-
Heel veel sambal
pi_215185660
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2024 17:17 schreef Nyamuk het volgende:

[..]
Goldstein _O-
Ook weer typisch zo een "fellow whites" poging met die foto.
pi_215185669
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2024 15:11 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
https://www.enseignement.(...)ary-course-at-uliege
[..]
Aan de mensen die snugger genoeg waren om hoger onderwijs te volgen: is dat nou gebruikelijk, dat je verplicht bent om cursussen te volgen die niet perse direct gerelateerd zijn aan je studie (stel je voor dat je in dit geval bijvoorbeeld rechten of medicijnen studeert ofzo)?
Ja op de TU/e was dat (20 jaar geleden) een sloot wiskunde maar je moest ook iets van 6 ECTS op andere faculteiten halen. Ik heb toentertijd Wetenschap en Religie en een duurzaamheidsvak gevolgd.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_215185684
quote:
80s.gif Op zaterdag 5 oktober 2024 17:16 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Diversiteit is makkelijker.
Merk ik niks van.
  zaterdag 5 oktober 2024 @ 17:29:47 #30
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_215185715
Niet gelezen.
pi_215185741
quote:
10s.gif Op zaterdag 5 oktober 2024 14:38 schreef HeatWave het volgende:
"Weg met ons" was toch een wappie-exclusive term?? :').

De maskers vallen overal af, diversiteit is gewoon "geen blanken" :').
Het is inderdaad het idee dat er in sommige kringen heerst dat als bepaalde ruimtes voornamelijk uit mensen bestaan met een lichte huidskleur, daar inherent iets mis mee moet zijn en er vast sprake is van onderdrukking en uitsluiting of zo.
quote:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Dat eerste artikel is een photoshop, maar zulke titels moet je tegenwoordig niet meer gek van opkijken in bepaalde media.
quote:
10s.gif Op zaterdag 5 oktober 2024 15:51 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Goldstein? Quelle surprise.
Hmm, waarom 'quelle surprise'? Het betreft dus een fake artikel. Het zou leuk zijn als je met een gedegen onderbouwing komt.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_215185760
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 oktober 2024 17:34 schreef HowardRoark het volgende:
mm, waarom 'quelle surprise'? Het betreft dus een fake artikel. Het zou leuk zijn als je met een gedegen onderbouwing komt.
Godverdomme HeatWave, ik had het kunnen weten. Veel te eerlijk.
pi_215185853
quote:
85s.gif Op zaterdag 5 oktober 2024 17:37 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Godverdomme HeatWave, ik had het kunnen weten. Veel te eerlijk.
Ach, ach, de onderbouwing gaat er dus niet komen, dat dacht ik wel.

Immers, in tegenstelling tot wat jij en anderen hier proberen te suggereren komt de drang voor 'diversiteit' (die vaak hand in hand gaat met anti-Westers en anti-blank gedachtegoed) niet vanuit Joodse kringen.

Kijk maar naar de cultuur die is ontstaan op menig universiteitscampus en waar de 'diversiteit' in de Westerse samenlevingen vandaan komt. Dit pakt niet goed uit voor Joden aangezien het voor een nieuwe shitload aan nieuw antisemitisme gezorgd.

Neem bijvoorbeeld Frankrijk of België. Dat zijn met hun 'culturele verrijking' van de afgelopen decennia niet bepaald veiligere plekken voor Joden geworden. Het is niet voor niets dat redelijk wat Franse Joden al Aliyah hebben gemaakt.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  zaterdag 5 oktober 2024 @ 18:05:17 #34
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_215185912
quote:
Toont weer dat de werkelijke gedachte achter woke-links niets meer is dan haat tegen blanke christenen. Over geboortecijfers van meer dan zes kinderen per vrouw in Afrika hoor je niks.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  zaterdag 5 oktober 2024 @ 18:07:49 #35
459912 FlippingCoin
pi_215185920
Hetis tijd dat hier eens wat aan gaat gebeuren, sta je dan als blanke man je belasting af te staan aan dit soort kanker zodat je weggezet kan worden aan de ondergang van de aarde omwille van je huidskleur.
pi_215185947
De aanstaande ondergang van de aarde is toch te wijten aan de royaal behaarde mensen met stug haar?
pi_215185969
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 oktober 2024 17:53 schreef HowardRoark het volgende:
Ach, ach, de onderbouwing gaat er dus niet komen, dat dacht ik wel.

Immers, in tegenstelling tot wat jij en anderen hier proberen te suggereren komt de drang voor 'diversiteit' (die vaak hand in hand gaat met anti-Westers en anti-blank gedachtegoed) niet vanuit Joodse kringen.

Kijk maar naar de cultuur die is ontstaan op menig universiteitscampus en waar de 'diversiteit' in de Westerse samenlevingen vandaan komt. Dit pakt niet goed uit voor Joden aangezien het voor een nieuwe shitload aan nieuw antisemitisme gezorgd.

Neem bijvoorbeeld Frankrijk of België. Dat zijn met hun 'culturele verrijking' van de afgelopen decennia niet bepaald veiligere plekken voor Joden geworden. Het is niet voor niets dat redelijk wat Franse Joden al Aliyah hebben gemaakt.
Dit is geen discussie die je op FOK!, in een willekeurig topic, kan voeren. Af en toe een reminder, en daar houd ik het bij. Al wil ik nog wel aanstippen dat het helemaal geen tegenstrijdigheid is wanneer Joden in het Westen zich genoodzaakt zien om naar Israël te verkassen.
  Redactie Frontpage zaterdag 5 oktober 2024 @ 18:27:43 #38
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_215186034
Goldstein zou eens wat vaker seks moeten hebben, dan heeft ze geen tijd voor deze nonsens.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_215186530
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2024 18:13 schreef torentje het volgende:
De aanstaande ondergang van de aarde is toch te wijten aan de royaal behaarde mensen met stug haar?
Putin is kalend :')
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_215186556
1 april is nog een aantal maanden weg.

O, het is in België. Het zijn Belgen die dit verzinnen.
pi_215186780
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 oktober 2024 19:23 schreef halfway het volgende:

[..]
Putin is kalend :')
Zijn de krijgers van hem dan ook allemaal kalend?
pi_215186793
Ik snap steeds meer dat jongeren naar mensen als Fuentes trekken.
Ze groeien op in een wereld waar je je moet schamen dat je een blanke man bent.

Wat voor invloed heeft dat op hen?
Geen wonder dat ze naar mensen trekken die hun nog waarde geven.
Ook al zijn het extremisten.
pi_215186825
Niet waar, het is de schuld van negers en moslims.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_215187155
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2024 19:56 schreef Montagui het volgende:
Niet waar, het is de schuld van negers en moslims.
Niet waar, het is de schuld van harige mensen met stug haar.
pi_215187217
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2024 20:28 schreef torentje het volgende:

[..]
Niet waar, het is de schuld van harige mensen met stug haar.
Niet waar, het is de schuld van de reptilians.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_215188499
Het is ook niet per se onwaar: de witte christelijke Europeaan was nou eenmaal de eerste die begon aan een meer vervuilende industrie.

En in dit opzicht zou het logisch zijn dat we dan ook de eersten zijn in de stap naar een duurzamere maatschappij.

Maar goed, focussen op wiens schuld het is vind ik dan ook weer niet nodig.
  zondag 6 oktober 2024 @ 00:14:57 #47
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_215188966
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 oktober 2024 17:34 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Het is inderdaad het idee dat er in sommige kringen heerst dat als bepaalde ruimtes voornamelijk uit mensen bestaan met een lichte huidskleur, daar inherent iets mis mee moet zijn en er vast sprake is van onderdrukking en uitsluiting of zo.
[..]
Dat eerste artikel is een photoshop, maar zulke titels moet je tegenwoordig niet meer gek van opkijken in bepaalde media.
[..]
Hmm, waarom 'quelle surprise'? Het betreft dus een fake artikel. Het zou leuk zijn als je met een gedegen onderbouwing komt.
Ah ok, my bad, meestal wacht ik op community notes voor ik iets post, maar soms komt er iets voorbij dat net ff te goed past. I stand corrected.

Maar dan kom je deze weer tegen en weet je dat het idd gewoon speelt:

Get woke, go broke!
pi_215189151
quote:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Propageren beiden nu ongeneerd genocide op het blanke ras?
  zondag 6 oktober 2024 @ 00:55:57 #49
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_215189169
quote:
1s.gif Op zondag 6 oktober 2024 00:51 schreef spicymchaggis het volgende:

[..]
Propageren beiden nu ongeneerd genocide op het blanke ras?
De eerste blijkt satire te zijn, my bad.

Maar het is echt geen nieuw fenomeen an sich :').
Get woke, go broke!
  Redactie Frontpage zondag 6 oktober 2024 @ 07:51:17 #50
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_215189961
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2024 00:14 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Ah ok, my bad, meestal wacht ik op community notes voor ik iets post, maar soms komt er iets voorbij dat net ff te goed past. I stand corrected.

Maar dan kom je deze weer tegen en weet je dat het idd gewoon speelt:

[ afbeelding ]
De tering.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')