https://www.hln.be/binnen(...)rt-woedend~a9379935/quote:"Als het slechter gaat met de Aarde, is dat de schuld van blanke, heteroseksuele mens" volgens cursus aan Luikse universiteit.
Bij de start van het academiejaar 2024 lanceert de Universiteit van Luik een nieuwe disciplineoverstijgende cursus over duurzaamheid en transitie.
“Als het slechter gaat met de Aarde, is dat de schuld van de blanke, christelijke en heteroseksuele mens”, klinkt het onder meer in de cursus die is opgenomen in het curriculum voor alle studenten die zich inschrijven voor een bacheloropleiding.
“De uitdagingen van vandaag vereisen dat we onze levensstijl ingrijpend veranderen. Om de uitdagingen van de noodzakelijke sociale en ecologische transitie aan te gaan, ontwikkelt de Universiteit van Luik haar onderwijs- en opleidingsprogramma’s op basis van geavanceerd wetenschappelijk onderzoek dat alle dimensies van duurzaamheid op verschillende manieren benadert”, legt de ULiège uit op haar website.
Voor Luik ( ) betekent dat ongeveer alles wat verder gaat dan bv de 1ste jaars scheikunde proeven in het Voortgezet onderwijs hierquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 14:45 schreef Akathisia het volgende:
Los van de standaard antiblankmeuk, wat de neuk is geavanceerd wetenschappelijk onderzoek nou weer?
dit idd. Wat een onzin zegquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 14:33 schreef MoreDakka het volgende:
Dit soort idioterie zou amusant zijn als het niet zo veel geld kost.
quote:Luikse universiteit
quote:universiteit
quote:cursus
quote:schuld van blanke, heteroseksuele mens
En dat mensen die ongein serieus nemen, want het is “universitair”.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 14:33 schreef MoreDakka het volgende:
Dit soort idioterie zou amusant zijn als het niet zo veel geld kost.
Aan de mensen die snugger genoeg waren om hoger onderwijs te volgen: is dat nou gebruikelijk, dat je verplicht bent om cursussen te volgen die niet perse direct gerelateerd zijn aan je studie (stel je voor dat je in dit geval bijvoorbeeld rechten of medicijnen studeert ofzo)?quote:From the start of the 2024-2025 academic year, the University of Liège will include a compulsory 2-credit (ECTS) "Sustainability and Transition" course in all its bachelor's programs. It will be taught in French and English.
Goldstein? Quelle surprise.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 15:47 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is een wereldwijd fenomeen inmiddels, maar allemaal liefde en progressief hoor .
quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 15:47 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is een wereldwijd fenomeen inmiddels, maar allemaal liefde en progressief hoor .
Diversiteit is makkelijker.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 17:10 schreef Seeburg54 het volgende:
Volgens mij is door de knappe koppen van wetenschappers anders aardig wat ellende veroorzaakt op aarde. Idioten.
Alle blanken maar een spuitje dan.
Goldsteinquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 15:47 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ook weer typisch zo een "fellow whites" poging met die foto.quote:
Ja op de TU/e was dat (20 jaar geleden) een sloot wiskunde maar je moest ook iets van 6 ECTS op andere faculteiten halen. Ik heb toentertijd Wetenschap en Religie en een duurzaamheidsvak gevolgd.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 15:11 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
https://www.enseignement.(...)ary-course-at-uliege
[..]
Aan de mensen die snugger genoeg waren om hoger onderwijs te volgen: is dat nou gebruikelijk, dat je verplicht bent om cursussen te volgen die niet perse direct gerelateerd zijn aan je studie (stel je voor dat je in dit geval bijvoorbeeld rechten of medicijnen studeert ofzo)?
Het is inderdaad het idee dat er in sommige kringen heerst dat als bepaalde ruimtes voornamelijk uit mensen bestaan met een lichte huidskleur, daar inherent iets mis mee moet zijn en er vast sprake is van onderdrukking en uitsluiting of zo.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 14:38 schreef HeatWave het volgende:
"Weg met ons" was toch een wappie-exclusive term?? .
De maskers vallen overal af, diversiteit is gewoon "geen blanken" .
Dat eerste artikel is een photoshop, maar zulke titels moet je tegenwoordig niet meer gek van opkijken in bepaalde media.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 15:47 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hmm, waarom 'quelle surprise'? Het betreft dus een fake artikel. Het zou leuk zijn als je met een gedegen onderbouwing komt.quote:
Godverdomme HeatWave, ik had het kunnen weten. Veel te eerlijk.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 17:34 schreef HowardRoark het volgende:
mm, waarom 'quelle surprise'? Het betreft dus een fake artikel. Het zou leuk zijn als je met een gedegen onderbouwing komt.
Ach, ach, de onderbouwing gaat er dus niet komen, dat dacht ik wel.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 17:37 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Godverdomme HeatWave, ik had het kunnen weten. Veel te eerlijk.
Toont weer dat de werkelijke gedachte achter woke-links niets meer is dan haat tegen blanke christenen. Over geboortecijfers van meer dan zes kinderen per vrouw in Afrika hoor je niks.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 14:31 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
https://www.hln.be/binnen(...)rt-woedend~a9379935/
Lekker inclusief weer.
Dit is geen discussie die je op FOK!, in een willekeurig topic, kan voeren. Af en toe een reminder, en daar houd ik het bij. Al wil ik nog wel aanstippen dat het helemaal geen tegenstrijdigheid is wanneer Joden in het Westen zich genoodzaakt zien om naar Israël te verkassen.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 17:53 schreef HowardRoark het volgende:
Ach, ach, de onderbouwing gaat er dus niet komen, dat dacht ik wel.
Immers, in tegenstelling tot wat jij en anderen hier proberen te suggereren komt de drang voor 'diversiteit' (die vaak hand in hand gaat met anti-Westers en anti-blank gedachtegoed) niet vanuit Joodse kringen.
Kijk maar naar de cultuur die is ontstaan op menig universiteitscampus en waar de 'diversiteit' in de Westerse samenlevingen vandaan komt. Dit pakt niet goed uit voor Joden aangezien het voor een nieuwe shitload aan nieuw antisemitisme gezorgd.
Neem bijvoorbeeld Frankrijk of België. Dat zijn met hun 'culturele verrijking' van de afgelopen decennia niet bepaald veiligere plekken voor Joden geworden. Het is niet voor niets dat redelijk wat Franse Joden al Aliyah hebben gemaakt.
Putin is kalendquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 18:13 schreef torentje het volgende:
De aanstaande ondergang van de aarde is toch te wijten aan de royaal behaarde mensen met stug haar?
Niet waar, het is de schuld van harige mensen met stug haar.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 19:56 schreef Montagui het volgende:
Niet waar, het is de schuld van negers en moslims.
Niet waar, het is de schuld van de reptilians.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 20:28 schreef torentje het volgende:
[..]
Niet waar, het is de schuld van harige mensen met stug haar.
Ah ok, my bad, meestal wacht ik op community notes voor ik iets post, maar soms komt er iets voorbij dat net ff te goed past. I stand corrected.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 17:34 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het is inderdaad het idee dat er in sommige kringen heerst dat als bepaalde ruimtes voornamelijk uit mensen bestaan met een lichte huidskleur, daar inherent iets mis mee moet zijn en er vast sprake is van onderdrukking en uitsluiting of zo.
[..]
Dat eerste artikel is een photoshop, maar zulke titels moet je tegenwoordig niet meer gek van opkijken in bepaalde media.
[..]
Hmm, waarom 'quelle surprise'? Het betreft dus een fake artikel. Het zou leuk zijn als je met een gedegen onderbouwing komt.
Propageren beiden nu ongeneerd genocide op het blanke ras?quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 15:47 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De eerste blijkt satire te zijn, my bad.quote:Op zondag 6 oktober 2024 00:51 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
Propageren beiden nu ongeneerd genocide op het blanke ras?
De tering.quote:Op zondag 6 oktober 2024 00:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ah ok, my bad, meestal wacht ik op community notes voor ik iets post, maar soms komt er iets voorbij dat net ff te goed past. I stand corrected.
Maar dan kom je deze weer tegen en weet je dat het idd gewoon speelt:
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |