abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215182149
Vroeg me al af waar dit te posten maar denk hier
anders verplaats maar ;)

Was benieuwd ernaar nl. Opzich zo via wart ik erin gezien had via internet leek het me niet zo. boeiend

Maar ok wie weet, is het aanrader?
Do what you love, love what you do!
  zaterdag 5 oktober 2024 @ 08:09:01 #2
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_215182173
Yep, ik ben voor de premiere al geweest, bij een van de try-outs.

Was erg indrukwekkend, was op dat moment wel blij dat mijn 13-jarige er niet bij was, want het zit op de rand van wel/niet geschikt, maar hij gaat binnenkort alsnog met mijn man :D

Ik ga verder nooit naar musicals dus ik heb wat dat betreft geen vergelijkingsmateriaal.
Maar het was indrukwekkend, zowel het verhaal als de uitvoering (qua spelen), als de bewegende tribunes en alles.

Het is simpelweg iets wat je waarschijnlijk nooit eerder meegemaakt hebt.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_215727576
Ik ga begin volgend jaar, iemand tips waar je beste kunt zitten? Én wat hebben jullie in de omgeving gedaan, we willen er een overnachting bijboeken.
pi_215727587
Techniek en de scènes zelf zijn qua beleving behoorlijk uniek, zeker als je dicht erop zit.

Het verhaal zelf was niet echt hoogstaand ofzo.
  zaterdag 30 november 2024 @ 22:11:05 #6
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_215728188
Waarom denk ik nu hier aan?
Bekijk deze YouTube-video

quote quotesplits me

Omdat je een nieuwe gebruiker bent willen we je erop wijzen dat het niet is toegestaan reclame te maken of FOK! te gebruiken voor commerciële doeleinden. Blijf ontopic en wees aardig voor je medeFOK!kers.
smilie   Pagina 1 / 1
Let op: Met het plaatsen van een bericht verklaar je akkoord te gaan met onze algemene voorwaarden van 27-05-2020, privacy policy van 27-05-2020 en Policy
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')