Als je dat eruit haalt ben je wel enorm dom hoorquote:Op maandag 7 oktober 2024 17:44 schreef egayalS het volgende:
onze minister van defensie tevens onderdeel van de lange arm van israel maakt duidelijk dat israel geen slachtoffers maakt in gaza, maar dat alle omgekomen palestijnen slachtoffers zijn van hamas. misschien kan hij dan ff een kopje thee drinken bij het ICJ waar de israelische staat terecht staat voor genocide en hen duidelijk maken dat de hele zaak berust op een misverstand. klein stukje fietsen van de tweede kamer naar het vredespaleis. tis tevens mooi fiets weer in den haag momenteel.
[ x ]
Helaas is hij niet de enige.quote:Op maandag 7 oktober 2024 17:47 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Als je dat eruit haalt ben je wel enorm dom hoor
De Palestijnen erkennen de staat Israël binnen de '67 grenzen dus erken ik die ook. Zo moeilijk is het toch niet? Ik ga volledig mee met de palestijnen. Wie ben ik om daarin tegen te gaan?quote:Op maandag 7 oktober 2024 16:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Pardon?
Ik vraag het aan jou, niet aan de Palestijnen.
quote:
Pas maar op. Dat is tegen het zionistische been. Ze willen wel het land maar niet de inwoners.quote:Op maandag 7 oktober 2024 18:11 schreef Nexum het volgende:
Laten we de discussie omdraaien naar ‘Palestijnen hebben het recht om IN Israël te bestaan’.
Ja. Das heel jammer voor ze. Maar een tweestatenoplossing gaat er nooit komen. Dan moeten Joodse Israëliers maar even heel snel veel meer baby’s gaan maken om de populatie zo veel mogelijk te laten stijgen, als ze zo graag die meerderheid willen behouden.quote:Op maandag 7 oktober 2024 18:17 schreef Chadi het volgende:
[..]
Pas maar op. Dat is tegen het zionistische been. Ze willen wel het land maar niet de inwoners.
Joah, en dan als Libanon eindigen zeker . Niemand, maar dan ook niemand wil (veel) Palestijnen.quote:Op maandag 7 oktober 2024 18:17 schreef Chadi het volgende:
Pas maar op. Dat is tegen het zionistische been. Ze willen wel het land maar niet de inwoners.
Ze hebben het er zelf naar gemaakt. Ze hadden gehoor dat de wereld akkoord zou gaan met verjagen van palestijnen. Ze hebben tot november tot Kamala daar een halt aan roept. Nu doet ze even niets om de kiezers binnen te halen.quote:Op maandag 7 oktober 2024 18:21 schreef Nexum het volgende:
[..]
Ja. Das heel jammer voor ze. Maar een tweestatenoplossing gaat er nooit komen. Dan moeten Joodse Israëliers maar even heel snel veel meer baby’s gaan maken om de populatie zo veel mogelijk te laten stijgen, als ze zo graag die meerderheid willen behouden.
Dit is de zaak op zijn en vooral je eigen kop zetten. Hoe kom je daarbij ? Waar staat die gladde aanname ?quote:Op maandag 7 oktober 2024 18:08 schreef Chadi het volgende:
[..]
De Palestijnen erkennen de staat Israël binnen de '67 grenzen dus erken ik die ook. Zo moeilijk is het toch niet? Ik ga volledig mee met de palestijnen. Wie ben ik om daarin tegen te gaan?
Zoals hierboven al een quote van Hitler die hetzelfde zei over joden in zijn speech. Dit is dus onacceptabel wat je zegt. Het is een argument van nazi's.quote:Op maandag 7 oktober 2024 18:25 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Joah, en dan als Libanon eindigen zeker . Niemand, maar dan ook niemand wil (veel) Palestijnen.
Het boeit geen moer hoe ze zichzelf noemen. Ze zijn inheems. Hoe je ze verder noemt zal me worst wezen. Doe discussie is verder niet boeiend omdat het om de echte vraag draait. Of je zomaar een kolonie kan stichten en de inheemse bevolking uitroeien.quote:Op maandag 7 oktober 2024 18:28 schreef Vallon het volgende:
[..]
Dit is de zaak op zijn en vooral je eigen kop zetten. Hoe kom je daarbij ? Waar staat die gladde aanname ?
Verder zijn wie zijn die Palestijnen die vanuit welke voor de gelegenheid tribaal verbonden groep, namens wie hoe precies gekozen of vertegenwoordigd zijn?
Los daarvan hebben de 'Palestijnen' vooral één ding gemeenschappelijk, Israël uit te weg te werken zodat er iig meer ruimte komt voor hun eigen (tribale) ambities.
Dit gegeven maakt ook duidelijk dat er van een TweeStaten oplossing geen enkele sprake of zelfs mogelijkheid kan zijn. Op zijn best zouden de betwiste gebieden kunnen worden opgedeeld in tribaal vertegenwoordigende, autonome, natie-staatjes waar het recht bestaat uit wie dan de macht heeft.
Verder, nog maar een keer, er zijn geen Palestijnen in de zin van een volk, natie of zelfs land wat verder niet moet worden gelezen als ontkenning van mensen die ergens hun leven willen leiden.
De in de hoofden van rechts-omlijnd Westers denkende navelstaarders, zijn Palestijnen hooguit een groep mensen die zich daarin of daarmee, ontheemd van ooit hun historisch verblijf, willen identificeren.
Ik mag toch glad aannemen dat je weet dat die zg Palestijnen bestaand uiut heel veel (tribale) clans die ook nog religieus zijn verdeeld. Alleen het kleine Gaza bestaat ten minste al uit 3 verbonden (familie)clans die elkaar zelf op basis van hun historie naar het leven staan.
Jawel hoor. Ze hebben zelfs Israël erkent maar Israël laat het na om een palestijnse staat te erkennenquote:Op maandag 7 oktober 2024 18:30 schreef Ulx het volgende:
Palestijnen willen geen tweestaten oplossing.
PLO ja. Hamas niet hoor. Net als vrijwel de rest van de regioquote:Op maandag 7 oktober 2024 18:32 schreef Chadi het volgende:
[..]
Jawel hoor. Ze hebben zelfs Israël erkent
quote:Op maandag 7 oktober 2024 18:34 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
PLO ja. Hamas niet hoor. Net als vrijwel de rest van de regio
dit ga ik natuurlijk niet openen ouwe leugenaarquote:
Oh zeker wel. Maar die gaat er niet komen als Israël niet af ziet van de nederzettingen op de Westelijke Jordaanoever.quote:Op maandag 7 oktober 2024 18:30 schreef Ulx het volgende:
Palestijnen willen geen tweestaten oplossing.
De Westbank is veroverd op Jordanië in 1967, hadden ze maar geen oorlog moeten voeren.quote:Op maandag 7 oktober 2024 18:35 schreef Nexum het volgende:
[..]
Oh zeker wel. Maar die gaat er niet komen als Israël niet af ziet van de nederzettingen op de Westelijke Jordaanoever.
Nope. Die willen ze niet.quote:Op maandag 7 oktober 2024 18:35 schreef Nexum het volgende:
[..]
Oh zeker wel. Maar die gaat er niet komen als Israël niet af ziet van de nederzettingen op de Westelijke Jordaanoever.
Je zou het een keer moeten horen. Dat gaat tegen alles in wat je al die tijd geleerd hebt.quote:Op maandag 7 oktober 2024 18:35 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
dit ga ik natuurlijk niet openen ouwe leugenaar
Dat staat toch helemaal niet ter discussie?quote:Op maandag 7 oktober 2024 18:11 schreef Nexum het volgende:
Laten we de discussie omdraaien naar ‘Palestijnen hebben het recht om IN Israël te bestaan’.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |