In elk geval geen M meerquote:
Let ook op die scherpe windgrens, van rustig weer naar heftig weer in minder dan half uurtje. Ik zie net als okt 2013 verrassende gezichten langs komen van mensen die in de winkel waren om te shoppen met windkracht 7, en even later naar buiten gingen en echt raar opkeken dat van alles door de lucht vloog, stoten van 120/130km/h kwamen voorbijquote:Op zondag 6 oktober 2024 12:46 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Qua wind/neerslag etc. kan het nog veel kanten op
Ergste nu voor Frankrijk, daar hebben ze wel vaker voor de kiezen gekregen als het om zulke systemen gaat dus zal me niks verbazen als dit ook de uitgang positie gaat worden. Het is echter nu de vraag in hoeverre het nog zuidelijker gaat plus hoever die landinwaarts gaat trekken en of we er daadwerkelijk nog wel wat van meekrijgen.quote:Op zondag 6 oktober 2024 13:43 schreef aloa het volgende:
Het lijkt wat meer richting het zuidoosten te trekken, zodat het ergste aan Nederland voorbij gaat.
Maar het is nog een dag vier weg, dus kan nog veranderen.
Het gevaarlijkst zou zijn geweest als hij door het kanaal de Noordzee op zou trekken.quote:Op zondag 6 oktober 2024 15:53 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ergste nu voor Frankrijk, daar hebben ze wel vaker voor de kiezen gekregen als het om zulke systemen gaat dus zal me niks verbazen als dit ook de uitgang positie gaat worden. Het is echter nu de vraag in hoeverre het nog zuidelijker gaat plus hoever die landinwaarts gaat trekken en of we er daadwerkelijk nog wel wat van meekrijgen.
Vergeet niet: hoe zuidelijker, hoe minder die Kirk kan uitdiepen wat voor vele mensen natuurlijk wel een opluchting zal zijn. (Ik daartegen baal weer eens, kwam ie maar net ten noorden van de wadden![]()
)
Aan de ene kant goed, aan de andere kant jammer want zo'n lekkere herfststorm is altijd wel tof om lekker bij het raam te zittenquote:
alleen ge-annexeerd-nederland (Limburg)quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 16:35 schreef Arizona het volgende:
[..]
Gelukkig noemen ze Nederland niet!![]()
Maar potentieel heftige nacht dus van woensdag op donderdag…
Die krijgen al last van Leslie en Miltonquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 09:46 schreef Falco het volgende:
[..]
Moet dat ding niet gewoon Florida lastigvallen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit moeten we niet willen![]()
"You can call me Susan if it makes you happy"
Zou wel wat zijn.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 17:28 schreef Frutsel het volgende:
Orkaan Kirk
Go where no man has gone before
quote:Op maandag 7 oktober 2024 21:24 schreef TLC het volgende:
Schrikbeeld voor donderdag in Nederland
Pas op schokkend beeld !!Dit is erger dan die tuinstoelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit moeten we niet willen![]()
![]()
We gaan totaal de vernietiging inquote:
Frankrijk misschien wel ellendequote:Op maandag 7 oktober 2024 22:06 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
We gaan totaal de vernietiging in
Nah het zal wel meevallen.
Yup die kanten op wel, voor hier valt het grotendeels mee. Ik denk ook wel dat die ten mid/zuid Frankrijk naar Duitsland afbuigt en Nederland achter zich laat, we zullen het komende dagen zien.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |