Ondanks al jouw zielige pogingen zal jij nooit een wereldprobleem worden.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 18:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je zal maar met dit soort wereldproblemen worstelen.
Weet je eigenlijk zelf wel wat je hier mee bedoelt?quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 19:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij er om mij te bespreken.
Ik sta in twee boeken over bekende Bommelaren. De geboorte stad van Philpis en FF pissen.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 19:08 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Ondanks al jouw zielige pogingen zal jij nooit een wereldprobleem worden.
Leer er maar mee leven, jij, Tong, komt nooit in de geschiedenisboeken.
Daar ga ik niet over. Een schizofreen is nooit alleen.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 19:09 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Weet je eigenlijk zelf wel wat je hier mee bedoelt?
Toppunt van eenzaamheid. Denken dat je nooit alleen bent.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 19:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Daar ga ik niet over. Een schizofreen is nooit alleen.
Ja en? Ik sta in vier boeken en twee krantenartikelen. Plus een tv-fragment en een foto van Woodstock.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 19:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik sta in twee boeken over bekende Bommelaren. De geboorte stad van Philpis en FF pissen.
dreekegmo natuurlijk.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 19:13 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Toppunt van eenzaamheid. Denken dat je nooit alleen bent.
Of omgekeerd natuurlijk.
Hier zit een Moos en Sam grap in. Qua Joodse humor.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 19:20 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Ja en? Ik sta in vier boeken en twee krantenartikelen. Plus een tv-fragment en een foto van Woodstock.
Dat was 'mijn tijd' en is inmiddels geschiedenis en niet meer van belang.
Het gaat niet over hoe vaak je kop in de publiciteit komt, het komt over hoe jij omgaat met jouw leven.
Jij zoekt conticue aandacht op dit forum, gaat het niet linksom dan doe je het maar rechtsom.
De wanhoop spat er aan alle kanten af.
Neem eens wat gas terug.
quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 19:24 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Land van struikrovers.
Maar ze kunnen heel mooi viool spelen.
Ik hoop die drie theeleuten van VI, want zeg nou zelf, geen enkele vrouw kan zo diep zieken.quote:
Jij?quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 19:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hier zit een Moos en Sam grap in. Qua Joodse humor.Ik trok 700.000 kijkers als kandidaat in een voetbalkwis op Nederland-1. Daarna heeft alleen Kim Holland het geëvenaard. Maar die had handschoenen aan, en kon geen balletje hooghouden.
Nu heb je me. Ik plas al tijden zittend idd. Poepen doe ik nog wel in de wasbak.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 19:30 schreef Hiddendoe het volgende:
Wedden dat Tong dit aangrijpt om te claimen dat hij/zij/het de eerste en enige en echte en eerste enige echte en orginele transwhatever was.
Kweetniet wat je bedoelt, maar het is een feit. Roemen, Joegoslaven en Hongaren zijn gewoon het tuig van Europa.quote:
Wat zielig. Je beroepen op kijkcijfers.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 19:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
@:Bomenverzameling sta me eens bij kwa kijkcijfers op prime time.
Ha ha ha.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 19:34 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Kweetniet wat je bedoelt, maar het is een feit. Roemen, Joegoslaven en Hongaren zijn gewoon het tuig van Europa.
Dom, ongeletterd, arrogant enz.
Ik en beroepenquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 19:35 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Wat zielig. Je beroepen op kijkcijfers.
Zegt nog steeds niks over jouw persoonlijkheid.
Wel veel over je ego.
Ik wel.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 19:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik en beroepenIk heb nooit gewerkt voor m'n centen.
sa te futquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 19:34 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Kweetniet wat je bedoelt, maar het is een feit. Roemen, Joegoslaven en Hongaren zijn gewoon het tuig van Europa.
Dom, ongeletterd, arrogant enz.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |