Ik ken haar ook voornamelijk door haar uiterlijk.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 21:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is wel aardig van Nana
Ik moet heel hard nadenken wat zij o.a. zong.
Iets met Demis Roussos in ieder geval, zal eens zoeken ook want het is bij mij ook wat vaagquote:Op donderdag 3 oktober 2024 21:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is wel aardig van Nana
Ik moet heel hard nadenken wat zij o.a. zong.
Ja ik ook, door haar bril, maar als ik haar nu zie vind ik haar er niet slecht uit zien, dus ik weet niet meer wat ik er bijzonder aan vond.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 21:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ken haar ook voornamelijk door haar uiterlijk.
Ik associeer haar inderdaad ook met Demis Roussos, als jij gaat zoeken hoef ik het niet te doenquote:Op donderdag 3 oktober 2024 21:16 schreef pullup het volgende:
[..]
Iets met Demis Roussos in ieder geval, zal eens zoeken ook want het is bij mij ook wat vaag
Het is wel slim ze hoeft alleen maar haar bril af te zetten en geen hond herkent haarquote:Op donderdag 3 oktober 2024 21:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja ik ook, door haar bril, maar als ik haar nu zie vind ik haar er niet slecht uit zien, dus ik weet niet meer wat ik er bijzonder aan vond.
Ik ben nu niet onder de indruk van die tweequote:Op donderdag 3 oktober 2024 21:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik associeer haar inderdaad ook met Demis Roussos, als jij gaat zoeken hoef ik het niet te doen
Dat Guten Morgen Sonnenschein is inderdaad een earwurm, ik zing dat zelf ook regelmatig, vrolijk wurmpje wel.quote:
Nee, ik bedoelde de mijnequote:Op donderdag 3 oktober 2024 21:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat Guten Morgen Sonnenschein is inderdaad een earwurm, ik zing dat zelf ook regelmatig, vrolijk wurmpje wel.
Ik ken dit niet (gelukkig)quote:
Doet ze best handig ja, ik vind haar wel een mooie vrouw.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 21:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is wel slim ze hoeft alleen maar haar bril af te zetten en geen hond herkent haar
Integendeel, er moet meer zijn, toch?quote:Op donderdag 3 oktober 2024 21:19 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ben nu niet onder de indruk van die twee
Die was toch van een tv-serie?quote:Op donderdag 3 oktober 2024 21:20 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde de mijne
Heeft nog op 1 gestaan
Inderdaad, zij deed ook nog iets met Bobby Ewing toch?quote:Op donderdag 3 oktober 2024 21:25 schreef pullup het volgende:
Deze dame hoort er voor mijn gevoel ook altijd bij, en ik ga niet meer van dit soort muziek zoeken![]()
Hmm dat weet ik dan weer nietquote:Op donderdag 3 oktober 2024 21:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad, zij deed ook nog iets met Bobby Ewing toch?
Het kapsel waarschijnlijk ...quote:Op donderdag 3 oktober 2024 21:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad, zij deed ook nog iets met Bobby Ewing toch?
Bijzonder haar altijdquote:Op donderdag 3 oktober 2024 21:25 schreef pullup het volgende:
Deze dame hoort er voor mijn gevoel ook altijd bij, en ik ga niet meer van dit soort muziek zoeken![]()
Is dat van haarquote:
Vond ik een geweldige serie, leuke acteur ookquote:Op donderdag 3 oktober 2024 21:27 schreef D. het volgende:
[..]
https://www.imdb.com/title/tt0086762/?ref_=fn_al_tt_1
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |