SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Tap tap tap
op welke verdieping woon je?quote:Op donderdag 3 oktober 2024 08:03 schreef CherryLips het volgende:
O ja, ze gaan groot onderhoud uitvoeren aan de lift. Vanaf maandag. Gaat minstens vijf dagen duren
Dat wordt een weekje beenspieren trainenquote:
https://www.ad.nl/video/p(...)san-francisco-642696quote:
valt mee, hier doen ze er per lift 2+ weken overquote:Op donderdag 3 oktober 2024 08:03 schreef CherryLips het volgende:
O ja, ze gaan groot onderhoud uitvoeren aan de lift. Vanaf maandag. Gaat minstens vijf dagen duren
Hebben jullie meerdere liften?quote:Op donderdag 3 oktober 2024 08:05 schreef mschol het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/video/p(...)san-francisco-642696
geweldig
[..]
valt mee, hier doen ze er per lift 2+ weken over
maar 1 lift?quote:Op donderdag 3 oktober 2024 08:05 schreef CherryLips het volgende:
Maar ik heb een paar buren die slecht ter been zijn dus die kunnen nu het huis niet uit.
4 stuks, 2 bij elke ingangquote:Op donderdag 3 oktober 2024 08:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hebben jullie meerdere liften?
Ja, er zijn ook maar 7 appartementen maar de grotere complexen hiernaast hebben er ook 1.quote:
aha, dat scheelt wel ja, hier zitten er 300+ in de flatquote:Op donderdag 3 oktober 2024 08:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, er zijn ook maar 7 appartementen maar de grotere complexen hiernaast hebben er ook 1.
O nee, dit is veel kleinschaliger. Er zijn in een andere wijk wel van die grote flats die ook even en oneven liften hebben. Maar daar sta je soms ook een tijd op die lift te wachten. Hier staat hij eigenlijk altijd wel meteen klaar.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 08:07 schreef mschol het volgende:
[..]
aha, dat scheelt wel ja, hier zitten er 300+ in de flat(appartementen dus
)
volgens mij is het hier zo ingesteld dat er 1 klaar staat op de begane grond en 1 halverwegequote:Op donderdag 3 oktober 2024 08:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O nee, dit is veel kleinschaliger. Er zijn in een andere wijk wel van die grote flats die ook even en oneven liften hebben. Maar daar sta je soms ook een tijd op die lift te wachten. Hier staat hij eigenlijk altijd wel meteen klaar.
quote:Op donderdag 3 oktober 2024 08:05 schreef CherryLips het volgende:
Maar ik heb een paar buren die slecht ter been zijn dus die kunnen nu het huis niet uit.
Minstensquote:Op donderdag 3 oktober 2024 08:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Das wel slecht
5 dagen is ook wel echt lang
Ja hilarisch, vijftig procent kans dat ik de goede had.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 08:12 schreef bitterbal het volgende:
K hèb in Rotterdam ook 2 liften. Een idd voor even etages en de andere voor on even
vind dat zo'n raar systeemquote:Op donderdag 3 oktober 2024 08:12 schreef bitterbal het volgende:
K hèb in Rotterdam ook 2 liften. Een idd voor even etages en de andere voor on even
Ja gelukkig wel, m'n vriezer staat daar. En ik kan er de fiets opladen, even wat klooien met de boor enzo.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 08:14 schreef mschol het volgende:
hebben jullie een stopcontact in je berging? (uitgaande dat je echt een losse berging hebt)
dat is wel fijnquote:Op donderdag 3 oktober 2024 08:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja gelukkig wel, m'n vriezer staat daar. En ik kan er de fiets opladen, even wat klooien met de boor enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |