Het is een koopje, want 30% offquote:Op donderdag 3 oktober 2024 07:36 schreef herverwijderd het volgende:
Wacht... 400 euro???
Voor dat geld zou ik hem aandoen en pas weer uittrekken als hij van ellende van mijn lichaam valt.
Alleen die van stuktv of tijdens een furry fest.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 08:10 schreef bijdehand het volgende:
NIET aantrekken tijdens het jachtseizoen. NIET DOEN.
NIET DOEN!!!!!!!
Selling fast staat er ook nog bij.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 08:17 schreef Invisibli het volgende:
[..]
Het is een koopje, want 30% off
Dan is zo'n pak een verstandige keuze idd.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 09:55 schreef maily het volgende:
Lekker warm voor je inmiddels 14-jarige als ze langs het open veld naar school moet.
Een beetje furry laat zich toch niet zien in zo'n non descript pak. Er zitten niet eens oren of een staart aan.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 09:50 schreef winterteen02 het volgende:
Ff laten zien op kantoor aan een collega ( ze is al jaren een diehard furry ).
Haar reactie oh die heb ik dinsdag thuis gekregen erg gaaf maandag heb ik hem wel aan op kantoor…
We hebben met elkaar gelachen en ieder een euro in de pot gedaan als ze echt in dat ding komt heeft ze 10 euro in de knip, zo niet moet ze 10 euro in de pot stoppen ( gaan we weer eens uit eten met z’n allen hi )
Volgens mij niet staat er ook bij jumpsuitquote:Op donderdag 3 oktober 2024 09:47 schreef valentijn101 het volgende:
Da’s toch gewoon een onesie?
Deze is een stuk voordeliger https://www.sellpy.be/ite(...)vYU9KixoCIksQAvD_BwE
Weet niet precies hoe het zit maar sommige furry’s hebben een echt fetisj voor bont, volgens mij zit mijn collega ook in die lijn maakt en draagt niet alleen maar van die costuums maar maakt ook andere dingen van bont oa tassen en sier kussens en nog veel meer.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 10:56 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Een beetje furry laat zich toch niet zien in zo'n non descript pak. Er zitten niet eens oren of een staart aan.
Sure.. die collega….quote:Op donderdag 3 oktober 2024 12:34 schreef winterteen02 het volgende:
[..]
Weet niet precies hoe het zit maar sommige furry’s hebben een echt fetisj voor bont, volgens mij zit mijn collega ook in die lijn maakt en draagt niet alleen maar van die costuums maar maakt ook andere dingen van bont oa tassen en sier kussens en nog veel meer.
Trekt ze er dan niks onder aan? Ik vraag dit voor @herverwijderdquote:Op donderdag 3 oktober 2024 09:50 schreef winterteen02 het volgende:
Ff laten zien op kantoor aan een collega ( ze is al jaren een diehard furry ).
Haar reactie oh die heb ik dinsdag thuis gekregen erg gaaf maandag heb ik hem wel aan op kantoor…
We hebben met elkaar gelachen en ieder een euro in de pot gedaan als ze echt in dat ding komt heeft ze 10 euro in de knip, zo niet moet ze 10 euro in de pot stoppen ( gaan we weer eens uit eten met z’n allen hi )
Bedankt, maat. Ik twijfel ook of ik wel of geen boxershort moet dragen onder dit ding.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 21:38 schreef
FlippingCoin het volgende:
[..]
Trekt ze er dan niks onder
aan? Ik vraag dit voor @:herverwijderd
nee joh, lekker zacht stofje voor de scrotumquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 21:54 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Bedankt, maat. Ik twijfel ook of ik wel of geen boxershort moet dragen onder dit ding.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |