Ik snap de regels rondom hands niet meerquote:
Dit.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 20:40 schreef franklop het volgende:
[..]
Ik snap de regels rondom hands niet meer
veel geluk, die zullen volgende potjes wel beter moeten spelen wil je punten blijven pakkenquote:Op woensdag 2 oktober 2024 20:39 schreef Zorro het volgende:
Feyenoord heeft geen ongelukkige avond beleefd.
Nee, de scheidsrechter snapt het niet.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 20:40 schreef franklop het volgende:
[..]
En de VAR dan blijkbaarquote:Op woensdag 2 oktober 2024 20:41 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nee, de scheidsrechter snapt het niet.
In de eredivise is dit een penalty wanneer Higler, Kooy, Guzuzuuzzubuyyuycuck, Nagtegaal de scheidsrechters zijn.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 20:40 schreef franklop het volgende:
[..]
Die scheids heeft zich voorbereid door Danny Makkelie te bellen.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 20:43 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ook.
Die had natuurlijk ook in moeten grijpen bij die gele kaart die rood was.
Die Abbink kijkt volgens mij echt nooit naar de voetbalwedstrijd zelf, die is alleen maar bezig met statistiek en cijfers.quote:
Twente moet op donderdag. Die zijn dan een pak minder zondag. Kan ons geluk zijn.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 20:44 schreef VEM2012 het volgende:
Maar zul je zien dat ze in het weekend weer punten laten liggen tegen Twente.
Misschien.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 20:46 schreef fetX het volgende:
[..]
Twente moet op donderdag. Die zijn dan een pak minder zondag. Kan ons geluk zijn.
Een leeg stadion verdient niks.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 20:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
Feyenoord verdient niks in deze wedstrijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |