Vorig jaar Slotgod, dit jaar Priske.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 18:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vorig jaar was Feyenoord nog beter dan Atletico Madrid in grote fasen van de wedstrijd.
Nu laat Girona de stadionclub alle hoeken van het veld zien.
Catalanen eigenen zichzelf wel vaker van alles toe.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 18:59 schreef RipCity het volgende:
[ x ]
Gratie lelijke shirtjes scoren voor girona’s stewards
Het is meer dat ze verder niks hebben om trots op te zijn.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 18:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vinden jullie de stadionclub overigens ook zo'n vreemde bijnaam?
Alsof andere clubs geen stadion zouden hebben.
Dan was gisteren wel een leuker potje.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:00 schreef ThePlaneteer het volgende:
Lekker stilstaand voetbal, ook dat is Champions League
Ja, maar als je het niet weet zeg het dan niet is mijn idee... volgens mij maakt deze gast vaker dat soort geografische blundersquote:Op woensdag 2 oktober 2024 18:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Salou ligt niet eens in de buurt van Gerona, dan bedoelde ie Lloret neem ik aanOf Playa d'Aro ofzo
PSV mag wel heel vaak thuis heb ik het idee.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 18:57 schreef PSVCL het volgende:
PSV gaat dit girona kapot maken in eigen huis
Geen enkele Feyenoorder noemt het de stadionclub, dat is echt zo'n mediatermquote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:00 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Het is meer dat ze verder niks hebben om trots op te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |