SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat krijgt allemaal belasting geld om extreem linkse propaganda te produceren. Walgelijk.Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
Dit seizoen zit het er wel erg dik bovenop hoor. 0 nuance meerquote:Op woensdag 2 oktober 2024 12:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Als Lubach al extreem links is, wat ben ik dan?
Voorbeelden?quote:Op woensdag 2 oktober 2024 12:56 schreef FvanS het volgende:
[..]
Dit seizoen zit het er wel erg dik bovenop hoor. 0 nuance meer
En dan toch blijven kijken. Heel bijzonderquote:Op woensdag 2 oktober 2024 12:56 schreef FvanS het volgende:
[..]
Dit seizoen zit het er wel erg dik bovenop hoor. 0 nuance meer
Gewoon vanaf het begin van het seizoen kijken. Dus dat is geen doen. Als jij 1 voorbeeld kan noemen waar hij een grapje maakt over alles links van het midden, gaat je niet lukken.quote:
Zoek de schrijvers op, diegene die de "grappen verzinnen"quote:Op woensdag 2 oktober 2024 12:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Als Lubach al extreem links is, wat ben ik dan?
Wie zegt dat ik een rechtse stemmer ben dan?quote:Op woensdag 2 oktober 2024 12:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En dan toch blijven kijken. Heel bijzonder
Denk niet dat er een hoop linkse stemmers Ongehoord Nederland terugkijken
Je bent zeker jaloers dat zij wel seks hebben en jij als altright incel man niet.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 12:48 schreef epicbeardman het volgende:
Je moet eens voor de grap zijn schrijvers van het programma gaan googlen.
Allemaal soy drinkende beta boys.
Dit zijn de funnyboys daar., dit is het niveau
[ x ]
[ x ]
Funnehhhhhh
Zelfs mijn satirisch Twitter account had veel meer likes en views dan deze "self-claimed" grappige linkse mensen. The left really can't meme.
Geen idee. Interesseert me ook niet bijzonder veel. Maar de mensen bij wie Lubach veel weerstand opwekt komen wel vaker uit de richting waar elke scheet woke en extreem links isquote:Op woensdag 2 oktober 2024 13:03 schreef FvanS het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik een rechtse stemmer ben dan?
quote:Op woensdag 2 oktober 2024 13:03 schreef FvanS het volgende:
[..]
Gewoon vanaf het begin van het seizoen kijken. Dus dat is geen doen. Als jij 1 voorbeeld kan noemen waar hij een grapje maakt over alles links van het midden, gaat je niet lukken.
Als jullie geen specifieke voorbeelden kunnen opnoemen van extreemlinks tja dan zie ik het niet met mijn ontzettende extreemlinkse bril.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 13:03 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Zoek de schrijvers op, diegene die de "grappen verzinnen"
Welke Arjan Lubach dan vervolgens van een papiertje afleest en de regie vervolgens begint een lachband.wav/mp3 te initiëren.
1 pot nat van WOKE mensen, klimaatdrammers, soy late drinkende hipster boys, genderfluids, exctincion rebellion terroristen. Anti-Drumpfers.
Net zoals al die late night shows in Amerika zoals SNL en weet ik het wat allemaal.
quote:
Gasten, waarom die projectie om incel.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 13:04 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Je bent zeker jaloers dat zij wel seks hebben en jij als altright incel man niet.
quote:Op woensdag 2 oktober 2024 13:07 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
[..]
Als je op F-boy zoekt in de van dale vind je mijn echte naam.
Jij bent geen van dat allen. Alleen een zielige incel die een oranje clown adoreertquote:Op woensdag 2 oktober 2024 13:07 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
[..]
Gasten, waarom die projectie om incel.
Jullie weten net zo goed dat een rechtse alpha man makkelijk scoort, iemand die de leiding neemt, white priviledge heeft, blauwe ogen, geen grammetje vet.
Als je op F-boy zoekt in de van dale vind je mijn echte naam.
Alleen zijn kalende kapsel en ghost writers zijn al genoeg informatie om te concluderen dat het een extreem linkse kliekje is.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 13:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
[..]
Als jullie geen specifieke voorbeelden kunnen opnoemen van extreemlinks tja dan zie ik het niet met mijn ontzettende extreemlinkse bril.
Wat een non-discussie als je met zulke argumenten aankomt.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 13:11 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Alleen zijn kapsel en ghost writers zijn al genoeg informatie om te concluderen dat het een extreem linkse kliekje is.
Bekijk zijn postgeschiedenis gewoonquote:Op woensdag 2 oktober 2024 13:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wat een non-discussie als je met zulke argumenten aankomt.
Jawel hoor, de losse segmenten staan allemaal op YouTube, kijk er altijd wat in de pauze en op de plee enzoquote:Op woensdag 2 oktober 2024 13:03 schreef FvanS het volgende:
[..]
Gewoon vanaf het begin van het seizoen kijken. Dus dat is geen doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |